вівторок, 8 березня 2016 р.

Пудра Maybelline Affinitone compact powder

З того часу, як я стала блогером, в моєму житті сталось багато всього цікавого - в тому числі і б'юті-відкриття. А також я  помітила, що деякі засоби, які рік-два тому були в мене в активному вжитку і я вважала їх цілком хорошими, зараз викликають тільки непояснимий інтерес до того, а як же я взагалі додумалась таку штуку купити)) З пудрою Maybelline Affinitone cитуація не така критична, тому я вирішила, що таки напишу на неї огляд)

Since I started blogging, a lot of interesting things entered my life - and beauty experiments, of course, too. Also I understood, that some items I used to buy before, are not really nice and I could just wonder, how actually I managed to buy them XD Well, Maybelline Affinitone compact powder wasn't that disappointing, so I've decided to write a review on it anyway.

Вперше цю пудру я купила ще в універі - вона була дешева і цю марку я знала, тому і вибрала такий варіант. Згодом повторила її ще раз чи двічі. І весь цей час мені здавалось, що ну нормальна ж пудра! Але коли вона втрапила мені до рук нещодавно, я змогла подивитись на неї куди як більш критичним поглядом.

The first time I bought this powder, when I still was in university. It was cheap and I knew Maybelline as a nice brand. Later I've bought it two more times. And all this time it was pretty ok for me. But when I got it recently, my impressions were much different.


Отож, зовні красива бежева коробочку, всередині є дзеркальце і спонжик - кілька років тому спонжики замінили на нову версію. Стара мені подобалась більше. Ну але це деталі. Пудра в моєму відтінку бездоганна для білосніжок - вона має світлий тон, котрий навіть вибілює мою шкіру. Вирівнює колір гарно і криючі властивості в неї непогані. Проте обережно з сухістю - підкреслює дуже сильно, на жаль( Матування непогане, але ефект пересушеності навіть на моїй комбі-шкірі - це якось не дуже.

So, ot top it's pretty beige box, with a mirror and a sponge inside. A few years ago they changed a sponge. I loved the previous version better. But that's a detail. Powder in my 14 shade is perfect for pale skin - it's lightening even for me, makes color more smooth and covering properties are ok. But dryness is very verrry visible with this powder. Yet quite a nice matte effect. But effect of dryness on my combi to oily skin - it's too much.



З того, що мені сподобалось менше: нанесення. Ніколи, ніколи-ніколи не наносіть цю пудру її рідним спонжиком - він направду катастрофа. Коли я наносила пудру ним, то обличчя перетворювалось просто на маску - незалежно від того, чи був крем, чи тон, чи гола шкіра внизу. Мабуть, я надто звикла до розсипчатих та мінеральних продуктів, але для мене важлива легкість покриття. І щоби ця пудра лягала пристойно, замініть спонжик. Або наносьте пензликом. Я експериментувала зі спонжем від пудри Ів Роше - результат був в рази кращим. Загалом я зараз же я користуюсь переважно розсипчастими продуктами, а цю пудру ношу в сумочці більше заради дзеркальця. Але от заміню їй спонж - і ще покористуємось!

The thing I dislike: application. Never, never, never apply this powder with it's original sponge. It's a disaster! When I apply this powder with it, my face looks a pale and dry mask - no matter, if I had any cream, foundation or a bold face. Maybe, I'm more used to loose and mineral powders now, but I adore a light cover. And this powder just don't provide me this effect with it's original sponge. When I used sponge from Yves Rocher powder, the result was much better. Now I still prefer loose products, but I carry this powder with me mainly for mirror. Maybe I'll use it more, when I'll find a proper sponge for it.



А яку компактну пудру ви могли б порекомендувати?
What compact powder could you recommend to me?

50 коментарів:

  1. This is amazing, dear :D Thanks! And I'm so glad to know this :D

    Seems to be an amazing powder! Maybelline always have perfect products :D

    NEW GET THE LOOK POST | For Women, With Love
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Thanks) I wasn't really much satisfied, but this powder can be useful)

      Видалити
  3. Я этой пудрой не пользовалась, но она была у моей знакомой. Мне всегда не нравилось как она лежит на её лице, очень заметна.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І не рекомендую) ну, її можна укласти не так помітно, але це танці з бубном і все одно не найкращий результат.

      Видалити
  4. Відповіді
    1. That's really this way. Better products makes us to see everything from the other side!

      Видалити
  5. Nice photo and post!!!
    Have a good week, doll!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  6. У меня есть такая пудра. Я тоже отложила ее на потом:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, може вона ще дочекається свого часу))

      Видалити
  7. Nice post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)
    http://vesnamar.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  8. Your post was worth reading, It was amazing. All the clicks are awesome. I too love this compact. Keep up the good work.

    Kanwalikram's Blog

    ВідповістиВидалити
  9. Good to know about application of this powder! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  10. Хороший эффект! ♥♥♥ с 8 марта!

    ВідповістиВидалити
  11. У меня такая же в косметичке в сумочке лежит.Да, родной спонж - катастрофа!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Що ж, я так бачу, що він нікому не подобається))

      Видалити
  12. Я редко пользуюсь спонжами для нанесения пудры, только кистью)) А пудра очень понравилась))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж наношу таким методом, але десь поза домом пензликів в сумці нема(

      Видалити
  13. Цікава пудра, я її не пробувала, мала колись від Евелін пресовану, але теж не знаю, як я її наносила))
    Блогування трохи навчило обирати продукти більш ретельно :) Дякую за відгук :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, я тішусь, що азвдяки блогерству відкрила багато інших і кращих засобів. ніж ті, якими користувалась раніше!

      Видалити
  14. I love this powder:) You look beautiful:)
    Have a great week!
    kisses❤
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  15. Мені чесно кажучи, ця пудра не дуже сподобалась. І справа тут навіть не в спонжику, вона якась заважка, та ще й підкреслювала недоліки((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, з нею треба акуратно =\ Мені сухість дуже підкреслювала!

      Видалити
  16. Моя любимая это от эсти лаудер. Раньше постоянно пользовалась от мейбелин.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я саме придбала собі їхню пудру) буду тестувати!

      Видалити
  17. На обличчі виглядає наче непогано! Але я цю марку ніколи не купувала, знаю, що вони тестують на тваринах свої засоби, тому й немає досвіду використання.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, вона не катастрофічна, але далеко не найкращий варіант)) Я цією маркою користувалась активно, коли була ще в універі, але зараз вже рідкше значно.

      Видалити
  18. I never really use compact powder. I prefer these all-in-one creams like bb cream and cc cream :)
    Thanks a lot for your last comment : )
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
  19. не пользовалась такой, часто брала раньше мэри кэй, а сейчас от живанши, очень классная)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Жіванші я теж ще хочу спробувати)) Дякую за пораду!

      Видалити
  20. Yup, mask effect doesn't sound too appealing. Would it possibly work applied with a brush just fo emphasize cheek bones etc.?

    ВідповістиВидалити
  21. Мені дуже подобається корейська пудра Etude House Dear, girl, але вона прозора, тільки для матування і закріплення мейку.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я люблю, щоби було трохи кольорокорекцыъ теж) Etude House пробувала - але лише декоративні засоби для губ)

      Видалити
  22. Отлично смотрится на лице, Наташа. Я тоже люблю такие пудры наносить кистью, кроме Шисейдо. У этой марки лучшие спонжи))).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Ця пудра - не мій фаворит, але кистями з нею ще можна щось пристойне зробити)

      Видалити