субота, 5 березня 2016 р.

MAY Face крем для обличчя та тіла Тендітність Годжі / MAY Face face and body cream Delicate Goji

Я, як я більшість з вас, дорогі читачі, люблю солоденьке. І красиве оформлення теж люблю. тому мені завжди подобається знайомтись з засобами, котрі привертають увагу вдалим дизайном. Сьогодні я про такий і розповім. Симпатичний та універсальний крем для обличчя та тіла Тендітність Годжі від MAY Face. Чи може один засіб підходити для кількох завдань? Я спробувала дізнатись. І вам розповім.

As most of you, my dear readers, I really love sweets.And sweet design is also a thing I love. That's why I'm always glad to try some items, which attract with a nice design. Today we've got just an item like this! Cute and useful MAY Face face and body cream Delicate Goji.


Як повідомляє упаковка, ці креми - Limited Edition. А мені вони ще нагадують тістечка - такі милі коробочки, всередині підставочка, як під капкейки! Було важко переконати себе, що у баночці не солодощі, але я змогла це зробити. Насправді під яскраво-червоною кришечкою з ягодами годжі, ховається наш крем. І у нього божественний аромат. Я вже більш-менш звикла до запаху косметики MAY, але тут щось зовсім нове. Аромат дуже спокійний, ягідно-молочний і нагадує мені стійко або ягідний коктейль, або тортик з вишневим суфле. Дуже такий затишний запах, в який приємно поринати. Консистенція у крему доволі легка, нагадує водянисте суфле і тане під пальцями трішки.

As the title mentioned, it's Limited Edition. And also design reminds me some cakes - such a cute boxes, inside there's a paper package, as for a cupcake - so sweet) It was quite hard to ensure myself, there’s no candies inside this jar. But I’ve done it) Actually under a red lid with berries hides our cream. And it has divine scent. I’m rather used to MAY cosmetics scents, but this one is something really new. The scent is very calm, something with milk and berries. And it reminds me a berry coctail or a cake with cherry souflee. Really cozy scent, which is nice to dive into. Consistence is light, reminds me a watery souflee too and it slightly melts under my fingers.




В цьому кремі мені дуже сподобалась швидкість всмоктування. Після нанесення на тіло він буквально за кілька секунд проникає всередину шкіри і все. Дуже зручно, коли поспішаєш кудись. На руках в мене всмоктується повільніше і якщо нанести забагато, може залишити трохи жирного шару. При цьому крем робить шкіру м’якенькою на дотик, гарно розгладжує і зволожує.

What I really loved about this cream – it’s a speed of absorbation. It absorbs literally in a few seconds, if I apply it on my body. Really convenient, when you’re in hurry. My hands absorb it longer and some oily film leaves on, if I apply too much. But along with this cream makes my skin very soft to the touch, smooth and moisturized.




Я спробувала застосувати цей крем всіма можливими методами. Дуже сподобалось наносити його на руки та на зону декольте, також гарно підходить для догляду за тілом. З обличчям ситуація трохи інша – для моєї комбі-шкіри такий крем надто важкий, тому я його можу наносити хіба що як нічний догляд, але вдень ходити з ним не дуже комфортно. А от шия навпаки собі дуже вподобала такий засіб – він освіжає і дуже гарно оживляє шкіру там. Ну що тут ще додати! Ця баночка – справді «цукерочка». І ззовні, і по наповненню. Дуже приємний продукт!

I’ve tried to apply this cream with all the possible options. I enjoyed using it for my hands and neckline, also it's lawless, as a bodycare. My face wasn’t so satisfied – combi-oily skin feel too heavy to wear this cream, so I can apply it only as a nightcare. But neckline really is happy for this cream – it makes skin on my neck look better and refreshes it. What can I add? This jar is really a candy) On a surface and inside. Really pleasant item)






А ви пробували такі новинки MAY Face?
Have you tried such MAY Face new products?


Крем надано для незалежного огляду мережею магазинів EVA

50 коментарів:

  1. I didn't know this brand but I really love the packaging <3

    ВідповістиВидалити
  2. Заинтересовал крем. Спасибо за подробности.

    ВідповістиВидалити
  3. Я тоже люблю милый оформления;) интересное средство, я бы попробовала кремик.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, ці капкейково-тортикові мотиви мені завжди подобаються))

      Видалити
  4. Цікавий крем, але його не замало для тіла? :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, він доволі легенький і поживний, тому має вистачити на трохи часу)

      Видалити
  5. Ahahah really? Thanks dear. I hope he like it :D

    Seems to be an amazing product as usual. I really love the packaging :D

    NEW DECOR POST | Living Room with Emerald Green
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  6. Me encantan las bayas del Goji, increíbles fotos y bote del producto!

    ВідповістиВидалити
  7. Дизайн очень милый)) Люблю такие симпатичные упаковки)

    ВідповістиВидалити
  8. It contains ingredients that may irritate my skin... Nice package and glad you're satisfied :)

    ВідповістиВидалити
  9. Так, прикольно, що наші враження співпали!)
    Дуже гарний і змістовний відгук вийшов)

    ВідповістиВидалити
  10. И, правда, дизайн крема очень приятный! и текстура нежнейшая)) Хороший крем))

    ВідповістиВидалити
  11. It looks so good! I love the package too! <3 Happy weekend! xxx
    www.travelera.es

    ВідповістиВидалити
  12. Чесно сама иногда выбираю продукт по его милашечному оформлению, а потом уже решаю на сколько средство работает. И мне кажется что средство в "красивой" упаковке, работает лучше ( или пользоваться приятно), чем в обычной.
    заходи ко мне в гости http://skarlet021.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, краса приваблює) Ну і якісний дизайн підсвідомо налаштовує на якісний продукт.
      З задоволенням завітаю до вас)

      Видалити
  13. Совсем не знакома с брендом. Спасибо за обзор

    ВідповістиВидалити
  14. У меня такой с другим ароматом - очень нравится! Завтра будет отзыв :) ♥

    ВідповістиВидалити
  15. I love to eat Goji berries and I am sure they are great on the skin too :)
    Thanks a lot for your last comment : )
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
  16. Не пробовала этот крем, но упаковочка очень симпатичная, точно его запомню)) Спасибо за обзор :)

    ВідповістиВидалити
  17. красивое оформление у крема, такое весеннее

    ВідповістиВидалити
  18. У марки отличное оформление, такой не стыдно и в подарок преподнести.

    ВідповістиВидалити
  19. Який гарненький! Треба спробувати, дуже гарно виглядає, а я люблю, коли косметика - це прикраса))

    ВідповістиВидалити
  20. Ось тобі важкий для шкіри, а мені краса для шкіри, а от для тіла і рук навпаки, важкий. Бо шкіра тіла і рук у мене нормальна, а обличчя - суха! Ой в тебе така красива баночка, та мій розмарин теж не погано виглядає, правда? ;)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Все-таки різні потреби шкіри та і різні типи дають свій вплив! А оформлення баночок мені дуже сподобалось))) твоя чарівна) Взагалі, мені всі три до смаку)

      Видалити