пʼятниця, 18 березня 2016 р.

Креми для обличчя MAY Face creams

Ох, над цим оглядом продукції MAY Face я працювала довго. Адже долучала цього разу до тестування своїх подруг. Бо я отримала 4 види крему для різних типів шкіри і відповідно зрозуміла, що всі чотири я адекватно оцінити не зможу. Отож, запрошую почитати про мій і не лише мій експеримент та різномaнітні креми MAY face!

Oh, I've been working a lot on this review on MAY Face creams.This time I asked my friends to help me to test some products. Because I've received 4 types of creams for different skin types and therefore I couldn't appreciate all of them for my own face. So, I invite you to read about my experiment and different MAY Face creams!

Сама я активно користувалась тільки двома кремами з чотирьох - це крем для жирної шкіри та для всіх типів. В принципі, всі чотири мають вельми схожу консистенцію - вони легкі, поживні і приємні в нанесенні. Всі, окрім крему для всіх типів шкіри, білого відтінку. Ну а крем для всіх типів - рожевого. Аромат трохи відрізняється. Крем для жирної шкіри пахне мені оливково, для cухої - трохи більш з кислинкою, а для нормальної і комбі - аромат цитрусової жуйки. Найвеселіший запах у крему для всіх типів шкіри (от всюди він виділився!) - пахне яскраво, цукерково і дуже освіжаюче.

I've been using actively only two of the four creams - for oily skin and for all skin types. In fact, all four has a very similar consistency - they are light, nutritious and pleasant in application. All except cream for all skin types, have a white color. But the cream of all types is quite pink. The aroma is slightly different. Cream for oily skin smells like olive for me, dry skin cream is slightly sour, normal and combi - citrus gum scent. The most cheerful is cream for all skin types - smells like candy and very refreshing one.



Отож, крем для жирної шкіри, деталі. Мені дуже сподобалась упаковка крему - баночка з помпою. Тобто, ніякого тицяння пальців всередину - я таке люблю. Аромат приємний, як я вже згадувала, щось є в ньому оливкове і освіжаюче. В нанесенні крем тішить легкістю текстури та зволоженням. Дуже гарно підходить під макіяж - нічого не пливе, ефекту маски немає. Попри те, що моя шкіра доволі таки жирна, крем матує її якісно і матовий ефект залишається з нами надовго без відчуття жирності і "ой, як би це зараз вмитися!". Я задоволена цим засобом навіть більше, ніж очікувала. Тому власницям жирної і комбі-шкіри варто придивитись.

So, the cream for oily skin - some details. I really like the package of this cream - jar with a pump. Therefore, fingers in the jar - I love this. The aroma is pleasant, as I mentioned, there is something olive and refreshing in it. In application this cream is light and moisturizing. It's very well suited for make-up - no mask effect, nothing floats and that's fine. Although my skin is rather oily, cream provides nice matte effect and this effect remains with us for a long time without any oily feeling and "Oh, I wish I could wash my face now!". I am satisfied with this product even more than expected. So, owners of oily and combi skin, have a closer look.







Крем для всіх типів шкіри. Я завжди скептик щодо засобів, котрі мали б підходити всім, бо знаю, якими різними бувають потреби шкіри. Проте це ще один варіант, який гарно мені підійшов. Я б сказала, що цей крем дає менше матування, ніж попередній, а проте надміру жирності не провокує. Сподобалось, що він легкий і гарно всмоктується - нема на шкірі відчуття перевантаження. При цьому гарненько живить і розгладжує - саме тому вподобала його під макіяж наносити. Єдине, що треба бути уважним з помпою - якщо надто нахилити баночку, то можна отримати надто велику порцію крему. Це, звичайно, не біда, я його собі по зоні декольте намащу, але все ж будьте уважними.

Cream for all skin types. I'm always skeptical about items, that would suit everyone, because I know that there are different needs of every skin type. But this is another option that came out to be nice. I would say that this cream provides less matte effect, than the previous one, but never triggers oily feeling. I loved how light and well absorbed it is - there is no heavy feelings. This cream nourishes and smoothes well - which makes it a nice option under a make-up. The only thing to be careful is a pump - you can get a very large portion of the cream with it. It certainly does not matter that much, because you can apply it on decollete area, but still be careful.





Моя подруга Таня тестувала крем для сухої шкіри. Він їй дуже сподобався і вона зазначила, що крем допоміг вирішити проблем лущення шкіри та повернути її до нормального стану. Також він гарно вирівнює шкіру і робить її гладенькою. Отож, такий варіант буде гарно працювати для зневодненої шкіри навіть в більш-менш холодну погоду, коли активне живлення важливе.

My friend Tanya tested a cream for dry skin. She loved it and said, that this cream helped her to solve some problems with scaly skin and return it to normal. It also makes skin more smooth. Therefore, this option will work well for dehydrated skin even is a cold weather, when the active power is important.





А моя подруга Саша випробовувала на собі крем для нормальної та комбінованої шкіри. Вона розповіла мені, що загалом він їй сподобався. Відзначила, що після нанесення є невелике почервоніння, але воно одразу минає. Крем гарно всмоктується, але не стягує. Шкіра стала менш сухою та приємнішою на дотик і засіб не спровокував ніякої алергії чи висипань, але і не прибрав прищики. Також Сашу потішив дозатор, бо він не дає бактеріям з рук потрапляти в сам крем.

And my friend Sasha have tried a cream for normal to combi skin. She told me she enjoyed it a lot. Sasha mentioned, that after application her skin gets red, but this effect disappears immediately. Cream absorbs rather fast and provide no dryness. Skin overall got less dry and much better to the touch. No allergies, but no impact on pimples too. Also Sasha was happy about a dosator, because no bacteries from her hands get in a jar this way.




Ось така цікава серія. Тішусь, що в бюджетному сегменті можна знайти достойну продукцію для догляду.

So this is rather nice line of affordable creams. And you can find a proper care option for any skin type here.




А ви пробували ці креми MAY Face?
Have you tried these MAY Face creams?

46 коментарів:

  1. Nice post. :)
    http://vesnamar.blogspot.rs/2016/03/pink-pink-pink.html

    ВідповістиВидалити
  2. Не пробовала) Но меня больше привлекли их кремы которые оформлены как пироженки, из лимитированной коллекции)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, мені ці капкейкові креми теж дуже сподобались)) Але ці конкретно для лиця, а от "тістечка" в мене для тіла пішли)

      Видалити
  3. Lovely pictures! Interesting products! And good thing the cream for oily face has a matte effect. Thanks for sharing. :)

    Jenn
    The Pink Lemonade Girl

    ВідповістиВидалити
  4. Відповіді
    1. Thanks, dear)) yes, I tried creams mydelf, but I wanted more thoughts, as my skin type can't be happy with all of these creams at once)

      Видалити
  5. Не знакома пока с маркой, спасибо за обзор! :)

    ВідповістиВидалити
  6. Приятные крема и цены марки радуют

    ВідповістиВидалити
  7. *.*

    Esses itens parecem ser muito bons!

    Ótima sexta!

    Beijo! ^^

    ВідповістиВидалити
  8. Які симпатичні креми) Я б для жирної спробувала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Моїй жирній підійшов)) Хоч вона й вередлива)

      Видалити
  9. Great post dear,interesting!!
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  10. Новая серия... интересно было почитать ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  11. amazing post dear :)
    Have a nice weekend!
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  12. Это хорошо что есть качественная бюджетна косметика:)

    ВідповістиВидалити
  13. Чула що Eva планує прихід до Львова і вже чекаю!!) Не знаю як вони по дії, бо то все дуже індивідуально, але формат виглядає дуже вдало.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, мене теж ця новина тішить) Я взагалі фанат їхньої серії для волосся "Смерека". А ці креми - міцний середнячок) Зірок не хапають, але якщо шкірі потрібен просто щоденний догляд і нема особливих проблем, тоді - це гарний вибір.

      Видалити
  14. Very interesting!

    Have a nice weekend!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  15. beautiful review, have a nice weekend,
    xo babsi
    www.beautygossip.at

    ВідповістиВидалити
  16. Жаль, что у нас этой марки нет, я бы обязательно что-нибудь попробовала.

    ВідповістиВидалити
  17. Здорово, что в ассртименте марки есть средства для любого вида кожи)) Классный получился обзор!

    ВідповістиВидалити
  18. Які симпатичні! Я б спробувала, хоча в мене зараз кремів для обличчя більше, ніж треба. А от під очі я б собі щось обрала, якби було.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, багато кремів не використати одразу))
      Я пробувала крем під очі з серії 25+, але ні, він надто слабкий( Скоро огляд закінчу.

      Видалити