субота, 26 березня 2016 р.

крем MAY Face 25+ активне зволоження для шкіри довкола очей / MAY Face 25+ Active moisturizing cream for the skin around eyes

Моя найбільш вимоглива зона - це зона навколо очей. Я шукаю для неї гарний засіб вже дуже давно і спробувала декілька достойних баночок, але все одно ефект рано чи пізно стає слабшим і доводиться шукати щось нове. Цього разу "нове" знайшло мене самостійно - я отримала на тестування крем MAY Face 25+ активне зволоження для шкіри довкола очей. Читаємо далі?

My most exacting zone is a zone around eyes. I'm looking for a nice items for this area for quite a long time and tried a few decent bottles, but still effect sooner or later becomes weaker and I need to look for something new. This time this "new" found me on my own - I've received MAY Face 25+ Active moisturizing cream for the skin around eyes to test it. We read on?)



Крем приїхав до мене в доволі великій прямокутній коробочці. Сам тюбик має 15 мл - звичний формат для засобів такого типу. Текстура в крему дуже легка, повітряна, водяниста. Тому шкіра крем насправді ніби "п'є". Ніякого подразнення, тільки приємність. Мені сподобалось наносити його перед макіяжем - тоді все лягає краще і зона навколо очей більш доглянута. Що мені сподобалось менше - крем зволожує, так, але це зволоження дуже таке... нетривке чи що. Мімічні зморшки стають м'якшими після нанесення, але зменшення їхнього загалом я не помічаю. Втім, для справедливості скажу, що їхнє зменшення я взагалі дуже рідко помічаю, тому навіть люксові засоби часом безсилі тут, що вже казати про бюджетні.

Cream arrived in a fairly large box.The tube itself has 15 ml - the usual format for such items. The texture of a cream is very light, airy, watery. Because of this it feels as if my skin was really "drinking" it. No irritation, only pleasure. I liked to put it on before makeup - then everything fits better and area around the eyes is more pleased. What I liked least - cream moisturizes, yes, but it's moisturizing is fragile and not longlasting... or something. Mimical wrinkles become milder after application, but overall I do not see any improvement. However, I have to mention I can see improvement rarely and even luxury products sometimes are powerless here.




Загалом, я б позиціонувала цей крем не як 25+ і для боротьби зі зморшками, а як перший крем для молодої шкіри, без зморшок, без проблем, а лише з потребою зволоження. Я думаю, якби в мене був такий тюбик ще в школі, то зараз мої мімічні зморшки під очима не нагадували б те, що вони нагадують. Ще цей крем підійде для літа - тоді і зволоження треба менше, і легкі текстури йдуть "на ура". Ну а я буду шукати "важку артилерію" для себе й надалі.

Overall, I would say this cream isn't 25+ and it's not suited to combat a mimical wrinkles, but it can be a nice first cream for young skin, without wrinkles, without any problems, but only with the need for moisturizing effect. I think if I've had a tube of it in school, now my wrinkles wouldn't be that visible. Also this cream is suitable for summer - when you need less hydration, lighter textures are "a great success". Well, and I keep searching for  look for more suitable creams for me.



А ви пробували цей крем? Що ефективного порадите для зони навколо очей?
Have you tried this cream? What effective can you suggest me for the eyes area?


Крем надано для незалежного огляду виробником.

36 коментарів:

  1. Не пробувала цей крем, але останнім часом марка дійсно починає завойовувати масс-маркет)
    Дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У них є багато цікавого) Хоча конкретно цей крем не мій улюбленець)

      Видалити
  2. Thanks :D

    I didn't know this brand, dear!!! So informative!!

    NEW TIPS POST | Basic Wardrobe For Spring: Men and Woman
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  3. Nice post :) Kiss

    NEW POST !
    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE : http://vesnamar.blogspot.rs/2016/03/color-block.html

    ВідповістиВидалити
  4. I guess I'm too old for this cream, but it works for you!

    ВідповістиВидалити
  5. Поки ще не знайома з цією маркою, але бачу що про неї говорять багато приємного. Цікавий крем, і теж жалкую що не почала доглядати за шкірою навколо очей з більш раннього віку. Дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В марка є вдалі продукти, але, як на мене, то більше середнячку - для молодої шкіри це підійде, але коли треба вже актвиніший догляд, то не дуже.

      Видалити
  6. тоже не пробовала эту марку, но мне крем конечно нужен уже с борьбой)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От і мені) зараз використовую Гуам, а ще маю баночку шикарного крему від бенефіт)

      Видалити
  7. у меня была эта серия - для меня маловато увлажнения

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І для мене малувато( Ну тобто як - непогано зволожує, але нетривало!

      Видалити
  8. Мне очень помогают масла. Сейчас пользуюсь маслом виноградных косточек для области под глаза.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, а це ідея! Я зараз використовую мигдалеву олійку під очі і на чоло - працює гарно) Але треба робити це більш регулярно, ніж я роблю XD

      Видалити
  9. Спасибо, что поделилась своим отзывом! Полезно!)

    xoxo, Nastya Deutsch

    NEW POST ON MY BLOG

    ВідповістиВидалити
  10. Привіт)
    Бачила дану марку на полицях магазинів, та руки якось до неї не тяглись. Можу порадити італійську органічну марку Stephania. Один із їхніх кремів навколо очей просто чудовий.

    На блог підписалась, буду рада дружбі)
    http://mykingdom1212.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, конкретно цей крем я справді не рекомендуватиму) дякую за пораду! Італійців в косметиці я люблю і поважаю.

      підпишусь навзаєм)

      Видалити
  11. Я без увлажняющего крема никуда! Мне кажется такая легкая текстура крема идеальна для лета)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, влітку цей крем буде актуальнішим)

      Видалити
  12. Я можу порадити креми ручної роботи, це мої фаворити. Магазинні просто ніякі...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мм, я більше вірю в цьому плані аптечній косметиці, але якби знайшла ефективний крем ручнох роботи, користувала б з задоволенням)

      Видалити
  13. Interesting beauty product. So precise and detailed thanks!

    ВідповістиВидалити
  14. Под макияж такой крем неплохой, а для решения проблем с морщинами я использую комплексный подход, маски и крема:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, без космплексного підходу тут нікуди)

      Видалити
  15. Треба спробувати. Я вже втратила надію знайти щось справді дієве, то нехай вже буде щось звичайне, але щоб не шкодило. Я люблю легкі текстури, це плюс завжди, тож якось куплю собі такий крем)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо треба дієве, то рекомендую Benefit It's Potent. Наразі він найкрутіше впливає на стан моїх мімічних зморшок з усього, що я пробувала. Правда, в нас його дістати - ще те завданнячко. Тому везла з Праги. Але він виправдав себе і свою ціну (800 крон/uah орієнтовно)

      Видалити
  16. I won't try it as it's too late for my skin for it:D Home cooked flax-seed goo works really awesome.

    ВідповістиВидалити