середа, 2 березня 2016 р.

Помада Frais Monde Make Up Termale Moisturizing Lipstick 16

Чи замислювались ви над тим, яку тематику обрали б, якби вам треба було писати в блозі лише про один тип продуктів? Я собі вирішила, що це були б помади. Ну й інші засоби для губ. Бо вони направду мене дуже надихають, а пости про них - великий позитив. Oсобливо, якщо помади круті. Як та, про яку я вам сьогодні розповім - Frais Monde 16.

Have you ever thoght, what would you write about, if you've had to choose just one topic for your entire blog? I think I'd choose lipsticks. And other lip products. Because they are very inspiring and I'm very positive to write about them. Especially when these products are as cool, as today's one - Frais Monde lipstick 16.


Мене зацікавила ця помада тим, що вона а) італійська б) органічна в) в мережі мінімум свотчів та інформації від користувачів. А мені подобається бути першопрохідцем. Тому і вирішила спробувати, обравши собі відтінок 16, котрий на сайті виглядав доволі такий рожевим, ала в житті виявився зовсім сонячний червоно-помаранчевим і соковитим, як липневий садок. Помада приїхала до мене в красивій коробочці - виглядало все це, як крутий люксовий засіб. До речі, коробочка була вдвічі більша за сам стік - туди б два таких вмістити можна було. Сама туба виглядає порівняно з пафосною коробочкою доволі простенько і вона підозріло легка) Втім, мені головне вміст.

I was interested in this lipstick, because a) it's Italian b) it's organic c) there are almost no swatches and info on the web. And I love to be one of the first) That's why I've decided to try it and ordered shade #16, which looked pretty rose on the site pic, but in reality it's absolutely sunny orange red, juice as a July garden. The lipstick has a lovely box - looks like a luxury brand item. Btw, the box is twice bigger, than a tube - it can be two of them inside. And the tube itself looks pretty simple and light) But I care the most about the inner surprise)



А  вміст у нас чарівний - помада має солодкий, цукерковий, делікатний запах і здається дуже насиченою. І власне, що тішить, ця насиченість справді переходить на губи. Помада наноситься бездоганно - вона лягає в один шар яскравим, рівномірним і легким покриттям, котре перетворює губи просто на картинку з глянцю. Колір - хоч і не такий, як я очікувала по фото на сайті - теж шикарний. Такий собі червоний вибух з помаранчевими нотками і з делікатним золотавим блиском, котрий дуже оживляє колір та покриття і при цьому не виглядає надто сяючим.

The inner surprise is magic! This lipstick had sweet, candy, delicate scent and color looks pretty intense. And what I'm especially happy about - this intense shade looks the same on my lips. It applies flawless bright, even and light cover, which makes my lips a magazine pix. Even if the shade isn;t the one I expected from a photo on a site, it's still luxury. Such an red explosion with an orange notes, delicate golden glow, which makes the cover look more lively and not too glossy yet.



Помада дуже тішить мене своїм виглядом. Тішить вона і стійкістю - якщо просто нафарбувати губи і нічого не їсти-пити, то триматиметься круто і сходитиме рівномірно протягом годин так 4-5. Проте якщо випити кави, то тут біда( Помада дуже м'яка і при торканні до чогось одразу ж відбивається і все тут( Загалом, якщо не робити кавування, то помада відмінник. Але перекуси - це не для неї. Втім, за шикарний колір я їй вибачаю такі ось приколи і користуюсь з превеликим задоволенням. Одразу настрій стає яскравішим)

Liplick pleases me with it's look. Longevity is also nice - if no coffe/meals, it'll last 4-5 hours with no problems. But any cup of coffe causes erasing( Lipstick is very soft, so if you touch something, it prints on cups, pads and etc. But no meal - no problem)) Yet for such a cool shade I can forgive it's softness. I use it with a great pleasure and my mood often lifts up.



А ви знайомі з продукцією Frais Monde? Що порадите спробувати?
Have you tried Frais Monde cosmetics? What would you suggest me to try?

Помада Frais Monde Make Up Termale Moisturizing Lipstick 16 надана для незалежного огляду магазином elnino.ua

46 коментарів:

  1. Ох. який колір! Мені дуже подобається )

    ВідповістиВидалити
  2. НЕ знакома с маркой, но помада такая заманчивая. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, марка доволі така загадкова) Я сама про неї знайшла дуже мало відгуків, та і то переважно про огляд, а декоративні засоби - ні. От виправляю ситуацію)) Помада прекрасна!

      Видалити
  3. thanks :)

    this color look amazing on you. perfect for spring time :D

    NEW REVIEW POST | L’Oréal Óleo Extraordinário
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  4. Wonderful lipstick kisses

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  5. хорошая помадка! спасибо за отзыв

    ВідповістиВидалити
  6. Я с маркой не знакома, но помада очень понравилась и оттенок красивый)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка і для мене нова, але дуже приємна та цікаво спробувати ще щось)

      Видалити
  7. Really nice color:)
    Have a nice week!:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  8. Очень красивая помада. Советую и уход у марки взять:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. До догляду придивлюсь) Марка мене однозначно зацікавила!

      Видалити
  9. Дуже гарно виглядає :)
    Дійсно не чула про цю фірму, круто, що органічна і все таке :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) От атка фірма - темний коник, а продукцію має цікаву))

      Видалити
  10. Очень красивый оттенок помады и тебе к лицу))

    ВідповістиВидалити
  11. Чудова помада, видно, що хорошої якості. Мені такі відтінки не підходять, хоча я теж брюнетка, вони роблять мою шкіру рожевою;) А тобі гарно з нею!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, по ТХ вона тішить дуже!
      Дякую)) Я люблю такі відтінки, хоча раніше їх уникала чомусь XD

      Видалити

  12. Your review was wroth reading, very informative. This looks like an amazing product, love your swatches. Would def, try this one, and would update you about my experience.
    Take care,
    Kanwal Ikram's Blog

    ВідповістиВидалити
  13. Ух ты, какой оттенок позитивный! Тебе идет)))

    ВідповістиВидалити
  14. Ох, який колір!!! Ну просто мрія! Треба і собі такий спробувати, хоча я точно знаю, що він зробить мене дуже дорослою жінкою))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я кілька років тому вважала, що яскраві кольори мені не личать, але якось потім навпаки їх вподобала, тому я певна, що вони й для тебе гарно працюватимуть)

      Видалити
  15. Такой позитивный оттенок, просто пробуждающий, свежий! Тебе очень идет!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Ця помада просто розкішно виглядає вживу)

      Видалити