понеділок, 28 березня 2016 р.

Парфумована вода City Spirit Travel perfume

Часом аромат захоплює одразу ж і з цією любов'ю все просто і ясно. А часом знайомство з ароматом затягується і його результат ще цікавішим. От з новинками мережі EVA в мене вийшло довге знайомство, хоча самі аромати доволі прямолінійні. Сьогодні я розповім вам про City Spirit Travel. Спочатку він мені не сподобався) Тому я не писала про нього, намагалась розпобувати і оцінити. Здається, щось з цього вийшло.

Sometimes the  fragrance captures immediately and that love is simple and clear. And sometimes familiarity with the scent delays and the result is even more interesting. That happend to me with the latest EVA items I've got, although the flavors are quite straightforward. Today I'll tell you about the City Spirit Travel perfume. At first I didn't like it) So I haven't wrote about it to explore more. and appreciate. It seems that something came out of it.



Коробочка з гламурною пані - не мій стиль, але це дрібниці. Тим більше, всередині в коробочці можна надійно зафіксувати пляшечку - от і мандри їй не страшні! От що мені сподобалось одразу - то це флакон. Він зовні простий - важке прозоре скло, за яким ховається панорама незнайомого міста - от вам і подорож) Мені сподобався дизайн, бо це водночас щось лаконічне і стильне, і легке. Хочеться взяти цей важкий флакон в руку, а тому вже й хочеться дізнатись, що всередині. А всередині у нас...

The box with a glamorous lady is not my style, but it's little thing. Especially, because inside a box you can reliably fix the bottle, so it can travel with you! What I loved from the start - it's a bottle. It is simple - heavy clear glass, inside of which lies the unknown city panorama - so here's a travel) I loved the design, because it looks like something laconic and stylish, and light. I would like to take this heavy bottle in my hands, soI'd also love to know what's inside. And inside there's a...


На жаль, ні на упаковці, ні в описі парфумів немає згадок про піраміду, а я сама вельми важко виділяю якісь окремі частини. Взагалі, виробник обіцяв цитрусовий аромат, але мені тут цитруси дуже з натяжкою відчуваються, хіба що солоденькі мандаринки. Але скажу точно: аромат не сподобався мені одразу, бо він безмежно літній. Він легкий, він сонячний, він затишний і трохи бешкетний. Я з ним собі гарно уявляю сади, помаранчеві барви, спеку, призахіднє сонце, котре нагадує половинку грейпфрута. І цілковиту свободу. Аромат в мене зовсім не асоціюється з гламурною панною, котра зображена на коробочці. Скоріше, з автостопом, запилюженю дорогою, рюкзаком за плечима і легкою інді-музичкою в навушниках. Він зовсім непретензійний, підійде на щодень, і на побачення, і власне, в подорож теж стане гарним вибором.

Unfortunately, neither the packaging nor the description of the scent mention of the pyramid, andit's  very difficult for me to distinguish any individual parts. In fact, the manufacturer has promised citrus flavor, but I hardy feel it, maybe jsut some sweet tangerines. But I will say for sure:  I didn't like it at first just because he is infinitely for summer. It is light, it is sunny, it is cozy and a little capricious. I can imagine a gardens, orange colors, the heat, the sunsut, when sun resembles a half of a grapefruit. And complete freedom. Fragrance I don't associate with glamor girl, which is on the box. Rather, with the hitch, dusty road, a backpack and light indie music in my headphones. It's unpretentious, suitable for every day and for a date, and in fact, as for travel it will also be a good choice.



Аромат не приносить більше сюрпризів, бо звучить він рівно. На мені тримається не особливо - за години 4 я вже його не відчуваю. Тому направду легка літня водичка. Чекаю потепління!) А ще скоро розповім вам більше про Weekend.

The aroma brings no more surprises, because it sounds exactly, as at the start. It's not very longlasting - in 4 hours I don't feel it on. So truly light summer perfume. Can't wait for warmth!) And soon I'll tell you more about Weekend.



А ви пробували аромати City Spirit?
Have you tried City Spirit perfumes?

Парфуми надані для незалежного тестування мережею магазинів EVA

52 коментарі:

  1. I don't know it; funny the picture doesn't match the image in imagination!

    ВідповістиВидалити
  2. Me too, sweetie :D

    Ohn perfumes?! I'm addicted to perfumes :D


    NEW RECIPE POST | Sautéed pasta with Steak of Peru
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  3. Класні асоціації))) Автостоп, рюкзак за плечима....
    Наталко, дякую за цікавий огляд і гарні фото)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, літо - це мандри, просто з ними різні асоціації у всіх)
      Рада, що сподобалось)

      Видалити
  4. Nice perfume :) Kiss

    NEW POST !
    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE : http://vesnamar.blogspot.rs/2016/03/in-love-with-white-dress.html

    ВідповістиВидалити
  5. Another great review! Thanks for sharing :)
    Happy Easter! I hope you are having a great time with your family : )
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
  6. Відповіді
    1. Так, приємніша, ніж мені видалось спочатку)

      Видалити
  7. Симпатичне оформлення! Мені подобається)

    ВідповістиВидалити
  8. Очень лаконичный флакончик!) Интересно было бы послушать!) Спасибо, что поделилась!

    xoxo, Nastya Deutsch

    NEW POST ON MY BLOG

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що зацікавила) так, флакони симпатичні дуже)

      Видалити
  9. Nice post!!! Great review!!!
    Have a good week, doll!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  10. Nice post dear! Love the photos :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ВідповістиВидалити
  11. очень интересно послушать этот аромат

    ВідповістиВидалити
  12. Опис шикарний! Я навіть відчула подумки який аромат цієї водички. Дуже дякую! Як раз сьогодні планувала в Єву забігти, послухаю!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сподіваюсь, сподобається) Аромат простенький, але приємний!

      Видалити
  13. This is absolutely a great read dear! I like this a lot.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    ВідповістиВидалити
  14. Сейчас в ленте сплошной парад отзывов на эту серию ароматов. Ну и как можно устоять и не соблазниться на них?!;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ось цей вартий уваги)) А Weekend щось мені не дуже. А інші не пробувала

      Видалити
  15. интересеные ароматы, простые но могут удивить

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так) та і на літо якраз чогось простого хочеться)

      Видалити
  16. Надо и эти послушать. Загляну в Еву

    ВідповістиВидалити
  17. Не знакома с этим ароматом, но по твоему описанию захотелось его к лету!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він якраз на літо буде гарним варіантом)

      Видалити
  18. Thanks a lot, dear friend :D

    As I said, I crazy for perfumes :D

    NEW PERSONAL POST | A Day Off Afternoon Routine
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  19. По описанию чудесный аромат! Спасибо за подробности))

    ВідповістиВидалити
  20. В мене інша пара, і мені сподобалися аромати, але я теж відмітила, що вони не дуже стійкі. І, на жаль, я теж не можу "рознюхати" піраміду, як не намагаюся це зробити!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я вловлюю окремі ноти в складніших ароматах, коли вони розкриваються... але теж з натяжкою: якби в описі не прочитала, що там є, то сама б вловила мінімум))

      Видалити
  21. Все девочки из Украины благоухают этим ароматом))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ахаха)) Їх там ціла серія! Я спробувала два)) Цей сподобався быльше)

      Видалити