неділя, 20 березня 2016 р.

Засіб для росту вій Cherish Lash від Сherisher: перші результати / Cherisher Cherish Lash eyelash serum: my first results

А пам'ятаєте, я нещодавно розповідала вам про засіб Cherish Lash для росту та зміцнення вій? Ось я вже більше 3 тижнів його використовую, а оскільки виробник зазначає, що перші результати помітні за 21 день, то прийшов час поділитись враженнями про те, як зараз виглядають мої вії.

And remember, I've recently told you about Cherish Lash serum for lashes growth and strength? I've been using it over 3 weeks now, and because the manufacturer says that the first visible results comes in 21 days, it's time to share some impression on how my lashes do look like now.


Скажу чесно, перший тиждень я трохи халтурила. Точніше, не так. Я не халтурила навмисне - я забувала наносити сироватку і все тут. Як виявилось, доволі важко ввести ще один пункт в свій щоденний догляд, якщо раніше ніколи цього не робив. Але для гарного ефекту потрібна регулярність - це я вивчила гарно, тому далі використовувала Cherish Lash відповідально та вчасно.

Frankly, the first week I was a little bit lazy. Well, not really lazy - I was just forgetting to use the serum and that's all. As it turned out, it's quite difficult to get another care habit in your daily routine, if you never did it before. But good effect requires regularity - I learned it well and then started using Cherish Lash on time.


На щастя, у використанні засіб дуже комфортний - просто треба ввечері нанести сироватку на лінію росту вій... і все! Cherish Lash не викликає дискомфорту чи подразнення, в очі не затікає і взагалі не відчувається, тому з ним легко і вдома, і десь в мандрах. А на ефект я почала чекати фактично відразу. Звичайно, знала, що нічого швидко не буває, але з таким вітамінним комплексом, як у складі ефект мав проявити себе точно.

Fortunately, using tool is very comfortable - you just need a night to apply the serum on the line of lashes... and that's all! Cherish Lash does not cause discomfort or irritation, doesn't get into the eyes and feels light and comfortable both at home and in traveling somewhere. But I started to wait for the effect almost immediately. Of course, I knew nothing happens fast, but with such a vitamin complex the effect has to show up asap.


Загалом, ви знаєте, помітити ріст вій чи їхнє укріплення - це штука складна. Але потім одного дня, через кілька тижнів, я наносила туш і зрозуміла, що її ефект якось мені більше подобається. Ніби і вії виразніші, і об'ємніші, і взагалі краса. Придивилась - і побачила мої перші результати! Довші, густіші, красивіші війки - проміжна ціль досягнута) Також помітила їхнє зміцнення. Помітила я це через те, що вії перестали випадати. Бо раніше неодноразово траплялось, що я знімала макіяж і на спонжику залишалась вія чи дві - особливо, якщо була справа з водостійкою тушшю. Тепер же цієї проблеми нема взагалі.

In general, you know, to see lashes growth or their strenght - it's a difficult thing. But then, one day after a few weeks, I applied my mascara and realized that it's effect is something I like more than before. As if lashes were volumized and bigger, and even more beautiful. That's how I saw my first results! Longer, thicker, more beautiful lashes - first goal achieved) Also later I've noticed their strengthening.  I noticed it because my eyelashes stopped falling out. Because before it has repeatedly happened, that during makeup removing some eyelash remained on my sponge - especially in case of waterproof mascara. Now, the problem is gone.


Ось і фото результату. Тішусь, задоволена, користуюсь далі і напишу вам про свої остаточні враження після закінчення повного курсу.

And here are some first results. I've glad, I'm pretty satisfied and I use the serum on, so I'll write more after I finish the whole course.


А ви користуєтесь такими засобами для вій чи брів?
Do you use such items for lashes or brows?

Засіб для росту вій Cherish Lash надано для незалежного тестування брендом Cherisher

42 коментарі:

  1. Я пользуюсь сейчас от алмеа сывороткой. Уже замечаю как отрастают реснички в уголках глаз:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, в мене, до речі, теж в кутиках найактивніше ростуть! Цікаво, чому це саме так працює)

      Видалити
  2. Класно що результат вже помітний) А я користуюсь сумішшю олійок час від часу, яка теж дає вражаючий результат)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, олійки - крута річ) Тут у складі їх теж доволі багато!

      Видалити
  3. Ahahah really dear?! So I'm felling a VIP :D

    Great results my dear :D

    NEW GET THE LOOK POST | Easter Outfit Ideas For You
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  4. Nice post :)
    http://vesnamar.blogspot.rs/2016/03/pink-pink-pink.html

    ВідповістиВидалити
  5. я тоже сейчас пользуюсь подобным средством... и тоже халтурю)))
    но все равно вижу что средство работает

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я себе пересилила і перестала пропускати дні, бо все ж відростити вії - моя давня мрія)

      Видалити
  6. Пока не поьзуюсь. Твой результат отличный.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Для мене це дуже цікавий експеримент!

      Видалити
  7. С интересом почитала твои впечатления т.к. сейчас также пользуюсь сывороткой Cherish Lash))

    ВідповістиВидалити
  8. такие сыворотки очень интересные, особенно когда есть результат

    ВідповістиВидалити
  9. I don't use serums but I'm glad this works for you! pretty face photo.

    ВідповістиВидалити
  10. Interesting. I have never tried eyelash serums before because I am afraid the ingredients will sting my eyes (I have very sensitive eyes). Glad this works for you though you had to wait for 3 weeks to see results. :)

    Jenn
    The Pink Lemonade Girl

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Well, result must be longlasting, so i don';t mind waiting for it))
      I think essentrial oils in ingredients must work nice for sensitive eyes too, but I'm not sure about it ^^'

      Видалити
  11. Я пока с подобными сыворотками не знакома. Классно, что результат уже есть!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене це перший експеримент) Я задоволена)

      Видалити
  12. Ната, у тебя и свои реснички хорошие)) но здорово, когда есть эффект и результат радует))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Неа, мої короткі((( А тепер я просто в раю)) Завжди хотіла подовші вії!

      Видалити
  13. Ще ніколи не користувалась подібними засобами.

    ВідповістиВидалити
  14. здОрово что средство работает :)

    ВідповістиВидалити
  15. Реснички стали такими пушистенькими!
    у меня постоянно в использовании есть подобные средства, но использую их для бровей. Это пока не пробовала, но очень интересно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, сама тішуся)) Бо спчоатку мала півно сумніви щодо того, чи буде ефективним цей засіб - ну, я настільки звикла до своїх мініатюрних вій, що не уявляла змін!

      Видалити
  16. Гарні війки! Знаю, що такі засоби діють, а від Lush, мабуть, особливо гарний! Я сама тільки-тільки зробила перерву із сироваткою для вій та брів CreamWell, але бачу, що вії швидко оновлюються та повертаються поступово до свого звичайного стану. За місяць почну ще один курс.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))
      О, це не Lush, це англійський бренд Cherisher. Просто назва співзвучна через Lash))
      Мені теж цікаво, наскільки буде тривалим ефект. Але я планую ввести оілйки в постійний догляд за віями

      Видалити
  17. Гарно чути чудові відгуки, коли продукт працює!)) Ніколи не пробувала подібний засіб, але війки твої виглядають на всі сто, тому вірю :D
    xox Nadia
    💗 http://www.mielandmint.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, мене результати тішать)) Вперше пробувала такий засіб, тому задоволена подвійно!

      Видалити
  18. I've never tried such rebuild therapy but it's great this one works. Your eyes look great:)

    ВідповістиВидалити