пʼятниця, 4 березня 2016 р.

Сухий шампунь для темного волосся Batiste Hint of Colour dry shampoo

Мені здається, що дух експериментатора живе в кожному блогерів)) Бо інакше, що це за гора баночок в мене на шафі? Оо... І от коли я минулого року їздила мандрувати, то якось ввечері в готелі моя сусідка дістала з сумки пляшечку сухого шампуню. А я така: "Ой, що це?", а вона - рраз, пшик-пшик! І волосся "помите". І не треба, як мені, втомленій після дня екскурсій і гуляння, йти ще у ванну і мити його під водою, й сушити голову. Загалом, я була в гарному сенсі вражена такою штукою і вирішила, що мені терміново_треба. Але так вийшло, що з сухими шампунями я познайомилась зовсім недавно і це були легендарні Batiste.

I think experimenters spirit lives in each one of us, bloggers)) Because the other way, what's this huuuge amoun of jars doing on my shelf?? Oo... So, when last year I've been travelling, once in the evening my roommate got her dry shampoo bottle. And I was like: "Omg, what's that?". And she was just - whoa! The hair is done! And she didn't have to go to shower and wash her hair with water and then dry it, as I had to do, even if I was too tired after a long day. So I was pretty impressed. And I've decided tis dry shampoo is a thing for me. But it happend, that this "thing for me" was bought just a few weeks ago for the first time and it was an epic Batiste.


З інтересу я придбала собі аж дві баночки. Наразі користуюсь лише однією - для темного волосся для темного волосся Batiste Hint of Colour. От по неї і розповідь. Взагалі, я пробувала вже і органічні шампуні, і тверді, і мило-шампунь. Тому сухі - це для мене не перший експеримент з форматом засобу.

I've bought two bottle, because of my interest. Currently I use only one of them - for a dark hair Batiste Hint of Colour. So here is a post about it. Overall, I've tried organic shampoos, soap-shampoos. But dry shampoo is my first experiment this way.


Баночка цього шампуню не особливо виділяється дизайном (мені більше до смаку класичні квітково-барвисті Batiste). Її треба гарненько потрусити, а тоді наносити з невеликої відстані. Я робила це в кілька етапів, змінюючи проділ, щоби захопити більше жирних коренів - по довжині волосся вирішила не розприскувати, бо воно виглядає пристойно тоді, коли біля коренів вже тихий кошмарик)

The botte has a simple design - I'm more into classical flower bright Batiste bottles. You should shake it and then apply from a small distance. I've been parting my hair to have more access to oily roots. All the length of the hair looks still nice, but roots are awful oily.


Скажу одразу, я навчилась оптимально вибирати кількість "пшиків" не одразу, тому перші спроби три мені не дуже сподобалось. Але потім я звикла і результат себе одразу проявив гарно. Отож, після нанесення на волосся залишається такий темний, сивуватий наліт, котрий в принципі не дуже помітний, але ми його скоро позбувається. Адже після нанесення треба гарно корені помасувати, як ніби ми голову миємо - тоді шампунь розподілиться по волосся та абсорбує жирність і наліт зникне теж. Майте наувазі, що руки треба буде негайно мити - вони стануть сірувато-коричневі. Тому краще проводити все це дійство у ванній, чи хоча б з пачкою серветок під рукою.

To be true, first three tries were not the best, because I couldn't find a right amoun of spray to apply. But then I got used to it and so the result was much better. So, right after application you have a slightly visible dark grey powder on your hair. After this you massage hair with your fingers to "wash" it - this way shampoo with spread and absorb oil. And grey powder disappears. Be careful, because you'll have to wash your hands - they'll be grey and brown a little bit) So you'd better do this all in your bathroom.


З ефектів: жирних коренів немає! Взагалі. Шик-клас-краса. Тут я дуже задоволена. Додатковий об'єм - є! Теж чудово) Стійкість ефекту хороша - я довше одного дня не пробувала, але цей один день від ранку до вечора я виглядаю пристойно) Що мені трохи не сподобалось - волосся не має тої легкості, котра буває після миття. Тому я волію користуватись сухим шампунем час від часу, але після нього гарненько помити голову. А ще мені подобається застосовувати його на передні пасма, котрі швидше жирняться. Гарна знахідка!

The effects: no oily roots! At all) Neat&flawless! I'm very satisfied with this. Additional volume - it is! Also nice) Longevity is ok - actually I haven't tried it more than for one day, but all this day till the evening my hair was looking well. What I enjoyed less - there's no such lightness, which you can get after washing a hair. So I prefer using dry shampoo from time to time, but then wash my hair in a traditional way. And also I love using it for the hair of the front, which gets oily faster. Nice idea!


А ви користуєтесь сухими шампунями? Як вам Batiste?
Do you use dry shampoos? What do you think about Batiste?


Сухі шампуні Batisle можна придбати в магазині Parfumeria.ua

60 коментарів:

  1. У меня тоже есть палочка-выручалочка в виде сухого шампуня (правда, другой марки). И тоже в первый раз использования не впечатлилась им, а потом набила руку.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, думаю, що з овими засобами так часто - треба ще навчитись гарно використовувати) А яка марка? Бо я хочу ще щось спробувати теж))

      Видалити
  2. Я не пользуюсь такими шампунями. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я думаю, що тепер буду часто ними користуватись) дуже сподобалось)

      Видалити
  3. Очень хочу познакомится с сухими шампунями:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, це класний засіб) Особливо, коли поспішаєш і нема можливості помити голову...

      Видалити
  4. Have several of them always,one one best beauty products I purchase it.Amazing product.

    ВідповістиВидалити
  5. Давно хочу попробовать эти знаменитые шампуни. Спасибо что рассказала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я впевнилась, що вони того варті) тому варто брати!

      Видалити
  6. Никогда не пользовалась, но не отказалась бы попробовать, интересно:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене це виявився дуже вдалий експеримент, тому рекомендую)

      Видалити
  7. Great product!!!
    Have a wonderful weekend!!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити

  8. I like your blog so much :) Happy Weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/01/fur-vest.html

    ВідповістиВидалити
  9. Great post!!!Have a great weekend!!
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  10. А мне все-таки проще помыть голову) Хотя как экстренное средство, почему бы и нет?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якби ж тільки волосся не треба було сушити...))

      Видалити
  11. Great review!
    Have a great day!
    http://stargazershia.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  12. Все! Тепер точно куплю)) Давно на них дивлюсь і ніяк не зважусь..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як на мене, то вони цілком варті покупки))

      Видалити
  13. Resenha maravilhosa amei a dica do produto, bom final de semana.
    Canal: https://www.youtube.com/watch?v=apP6eHn5PlI
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    ВідповістиВидалити
  14. Hola guapa..te acabo de leer en mi blog te sigo por gfc te espero de vuelta para que me sigas.
    Besos!!

    ВідповістиВидалити
  15. Great post, I never used a dry shampoo, I need to try one now^^
    Kisses

    ВідповістиВидалити
  16. Интересное средство но вот для себя я его не представляю
    Спасибо за обзор ! ♥♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю, для світлого волосся теж є гарні варіанти))

      Видалити
  17. А я себе взяла сухой шампунь для блондинистых волос, он еще и для объема)) Очень надеюсь, что подойдет мне (еще не дошла посылка с ним))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цікаво буде почитати про результат) Я маю ще іншу абночку - з вишеньками - то теж убду скоро пробувати, що з неї вийде!

      Видалити
  18. Never in my life did I try such dry shampoo. Sounds tempting and great for long trips etc.

    ВідповістиВидалити
  19. У меня сухой шампунь в виде пудры. Аэрозольные не очень люблю, но они молодцы, что придумали отдельный вариант для темных волос

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, с темными волосами такой вариант очень удобен!

      Видалити
  20. пора і мені прикупита собі такий...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Корисна штука і для мене цілком виправдала свою ціну)

      Видалити
  21. А я ще ніколи не користувалася такими засобами, і взагалі не вірила в те, що вони можуть працювати. Треба якось спробувати, але я люблю оцю легкість після миття, не знаю, чи витримаю, знаючи, що волосся насправді не таке вже й чисте.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, це скоріше сос-засіб, коли ти десь в поході в горах чи треба вийти з дому за 15 хвилин, а помити голову явно не встигнеться)

      Видалити
  22. Ну все, після твого відгуку точно замовлю такий, тільки трішечки інший;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю, що він вартий цього на всі сто)) Не знаю, чому я так довго тягнула зі знайомством!

      Видалити