четвер, 3 березня 2016 р.

Маски "Артишок": виноградна, з ламінарією / Artyshok face masks: grape, laminaria

А я продовжую розповідати про натуральну косметику з магазину "Артишок" і мої приємні відкриття з нею. Сьогодні в мене в огляді дві масочки.

I go on with reviewing natural cosmetics from "Artyshok" store and my pleasant new items. Today I've got a post about two face masks.


Скажу чесно, коли я їх побачила, то подумала: "Оой, ну як же лінькии...". Бо я страх, як не люблю робити зайві маніпуляціїї, як-от розводити щось водою, замішувати тощо. Але я блогер відповідальний, тому взялась за цю справу.

To be trur, when I saw them for the first time, I thought: "Ohh nooo..." Because I don't really like "complicated" products - when you have to add water, mix and so on. But as a responsible blogger I've done it all)


Виноградна маска: "Виноградна маска спеціально розроблена для жительок мегополісу. Маска бореться з вільними радикалами, нейтралізує негативний вплив зовнішнього середовища."

Grape Mask: "Grape mask specifically designed for residents of the metropolis. The mask combats free radicals, neutralizes the negative influence of the environment."



Першою спробувала виноградну маску, бо ж виноград в косметиці мені дуже подобається. Отож, маска у виді порошку запакована в пакет, обгорнутий папером. На упаковці склад та спосіб застосування - я його читала уважно, а все ж примудрилась спочатку залити забагато води. Потрібно гарно розмішати порошок і тоді отриману суміш нанести на 20 хвилин. Як на мене, то її можна сміливо розтягнути на дві маски - порошку направду багато. Він неоднорідний, тому і маска в нас виходить не кремова, а схожа ммм... на полуничне суфле з дрібненькими зернинками. Я акуратно наношу його на обличчя і повертаюсь до свої справ - маски багато, маска насичена, маска сохне доволі довго. На щастя, вона нікуди не стікає по шкірі і не викликає ніякого дискомфорту - можливо, тільки трішки розігріває шкіру. Тому можна просто займатись після нанесення іншими справами.

The first to try was a grape mask, because I like this ingredient in cosmetics. So, mask goes in a double package with a paper layer. It incudes ingredients and instructions for use - I've read it well, but still added too much water the first time. The powder should be mixed and then applyed on a skin for 20 minutes. As for me, it's enough for two masks - there's a lot of powder. And it includes different sized parts, so it's not creamy, but reminds me a strawberry souflee. I apply it on my face and go back to work - mask is intense and it dries for a long time. But also it doesn't fall anywhere, so I can just do, what I want. Btw, mask provides a warming effect.


В процесі змивання я отримала ще й скрабуючий ефект. А опісля моя шкіра була трохи почервоніла, але цей ефект зник за кілька хвилин - я не відслідкувала, як швидко, проте точно менше, ніж за 20. А от що не зникло то це ефект. Правжу кажучи, я не очікувала побачити його настільки гарно вираженим, тому подвійно рада. Отож, шкіра моя розгладилась та посвіжіла, настрій піднявся, маска з розряду "А що це в нас за порошок?" перейшла до "Вау-вау, дайте дві!"

After rinsing off I've had also a scrybbing effect. And then my skin was reddish, but this effect disappeared in ~20 minutes. But what was left - it's a lovely other effects. Skin got smooth and fresh, my mood lifted up and this mask from "What is that?" went up to "Wow, I want more!"


Маска з ламінарією: "Маска для обличчя з пудрою ламінарії допомагає підвищити еластичність та покращити тонус шкіри, розгладжує дрібні зморшки."

The mask with laminaria: "Mask with kelp powder helps to increase flexibility and improve skin tone, smoothes fine lines."


З цією маскою я вже була акуратнішою і води давала зовсім трохи - як сказано в інструкції. Суміш вийшла густіша, тому ще приємніше для нанесення. 

I was more neat with this mask - added less water, so it was even more convenient to apply it.


Маска світло-лимонного відтінку, пахне морським чимось і з кислинкою - нагадування про літо й море, не інакше. По консистенції теж таке собі неоднорідне суфле, котре комфортне під час і після нанесення, тому я вдоволена. шкіра теж вдоволена - в результаті вона дуже гарно посвіжіла! Мімічні зморшки? Які ще мімічні зморшки) Це явно те, що мені подобається. При нагоді спробую ще.

The mask have a light lemon shade and smells like sea with a sour notes - recalling summer vacations, of course. It also remind a souflee, which is sobfortable in use, so I'm pretty satisfied. The skin is satisfied too - it got refreshed and looked much better, than before. Mimical wrinckles? What is mimical wrinckles? That's what I love. I'll try more such masks for sure.



А ви пробували марки "Артишок"? Як враження?
Have you tried Artyshok masks? What do you think of them?

Ціна масок в асортименті: 14 UAH за 15 г.

Маски Артишок надані для незалежного огляду магазином Artyshok.com.ua

46 коментарів:

  1. я бы с удовольствием потестировала такие масочки!
    спасибо за наводку!

    ВідповістиВидалити
  2. Интересный формат масок )) Спасибо за знакомство с этими продуктами

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, треба розводити водичкою самостійно) Але результат того вартий!

      Видалити
  3. Никогда не пробовала продукцию этой марки)) Очень люблю средства с водорослями в составе, было бы интересно попробовать маску с ламинарией))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, водорослі -це я вже завдяки гуам полюбила дуже-дуже) натуральні марки тішать!

      Видалити
  4. составы хорошие, я бы тоже их попробовала)))

    ВідповістиВидалити
  5. I really like that grape mask, sounds interesting :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  6. Я останнім часом також підсіла на таку хенд мейд косметику)

    ВідповістиВидалити
  7. Потрібно спробувати) І ціна приємна)

    ВідповістиВидалити
  8. мійц коментарій десь пропав, якшо шо, я там писала, що круті маски за таку бюджетну ціну)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ух, це сам сайт вимахується, мабуть!
      Але так, масочки вау)

      Видалити
  9. Интересно было бы и самой такие маски попробовать:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони приємні) Моя шкіра оцінила найвищим балом)

      Видалити
  10. Great post!

    I like your pics!

    Have a nice weekend!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  11. Thanks a lot, dear :D

    Owwwo, very interesting product ;)

    NEW TIPS POST | Men Beauty Essentials
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  12. Интересные маски))) Составы очень понравились.

    ВідповістиВидалити
  13. Не знайома із брендом, але спробувала б! Я, правда, теж не люблю робити зайве, але нещодавно захопилася різними масками, теперь усе пробую із задоволенням.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж фанат масок) найбільше люблю тканинні))

      Видалити