субота, 19 березня 2016 р.

AlpStories Гель для душу Календула / AlpStories Marigold Shower gel

Чесно кажучи, стало трішки важче писати про засоби мого любого бренду Альпсторіс, бо в мене до них доволі великий такий кредит довіри і тому я одразу ж захоплена всіма новинками, які отримую. А треба ж до них і критично придивитись)) Втім, сьогоднішній засіб виправдав себе на всі сто і приніс мені багато задоволення. Гель для душу Календула - у огляді.

To be true, it's hard smetimes to write about my fav AlpStories brand, because I'm really fond of them and addicted to all items I get. But I should be more critical)) Yet, today we've got an item, which is a 100% pleasure for me. AlpStories Marigold Shower gel in my review.

Опис Альпсторіс:
"Ніжний гель для душу, з його приємним та мяким ароматом календули, подарує приємні відчуття та задоволення для вашої шкіри. Його формула збагачена органічними екстрактами календули і алое віра, відомими своєю живильною та зволожуючою дією. Крім того, органічна ефірна олія календули, що міститься в гелі для душу органічно поєднана з алое вера, надасть дбайливий захист та оновлення вашій шкірі. Надайте вашій шкірі природний захист і насолодіться приємними відчуттями від використання гелю для душу календула"

AlpStories info:
"Gentle Shower Gel, with its pleasant and mild calendula scent, gives a pleasant feeling and satisfaction for your skin. It's formula is enriched with organic extracts of calendula and aloe vera, known for its nourishing and moisturizing effect. In addition, organic essential oils of calendula, contained in shower gel, is combined with aloe vera and provides a careful protection and renewal of your skin. Give your skin natural defense and enjoy the pleasant feeling of using marigold shower gel"


За що ми любимо гелі для душу? За те, що гарно піняться, не сушать шкіру і головне - приємно пахнуть. Бо коли залазиш у ванну чи в душ, то так хочеться позбутись трохи тої втоми і напруги, котру назбирується за день, що засоби для вмивання неодмінно мають бути і засобами для релаксу. Ну ось, гель AlpStories задовольняє всі мої побажання.

What do we love shower gels for? For a nice foam, no dryness and the main thing is a pleasant scent. Because when you get into a bath or a shower, you just want to get rid of that fatigue and tension you've had during the day. So bath items should be really a relax items too. And AlpStories shower gel is right thee thing you'll need.


Він дає м'яку очищаючу пінку, дуже приємний для шкіри і до того ж пахне так, що подумки я переношусь кудись в далекі гори, на зелені полонини, як співали у тій пісні) Власне, косметика Альпсторіс приваблює найбільше гарним складом і ароматами: вони в них дуже натуральні, складні і насичені. Такі, що хочеться втонути в них і забути про всі проблеми. Календула - солодкава, трав'яниста, романтична... Мммагія!

It provides a soft cleansing effect, which is really nice for my skin and also it smell like heaven, so I feel like I just go somewhere far-far in a mountains... Well, AlpStories cosmetics attracts with it's natural ingredients and flavors: they are also very natural, complicated and attractive with it's intense boquets. The scents you just want to dive into... and forgot all your troubles. This marigold is sweet, herbal, romantic... Mmmmagical!


Ще мені подобається ідея поєднувати гель з Календулою і молочко для тіла з цим же ароматом. Так і шкіра ще більш задоволена, і свято аромотерапії продовжується. А ще можна додати крем для рук)) Крем, до речі, мені так сподобався, що його я вже й використала до кінця. Загалом, серія з Календулою - мабуть, моя улюблена в марки. Лаванда і Ромашка близько до позиції лідера, але цей паморочливий аромаат... Його може перемогти хіба що моя любов до ванілі, але про цю любов ви можете почитати в постах про масажну олійку марки)

Also I love the idea to combine Marigold shower gel and body milk. The skin is even more happy for that, and aromotherapy feast goes on! And you can try a hand cream)) The hand cream was actually my fav, so I finished it already. Overall, Marigold line is my AlpStories fav. Lavender and Chamomile are close to the top too, but this wonderful scent wins... And only vanilla massage oil can win over them all, but you can read about it in related posts...)



А який ваш улюблений аромат Альпсторіс?
Which is your fav AlpStories scent?

AlpStories Гель для душу Календула надано для незалежного огляду маркою AlpStories

34 коментарі:

  1. Очень мне нравятся гели для душа этой марки:)))

    ВідповістиВидалити
  2. it sounds very interesting and I am sure that it is a very nice product :)

    ВідповістиВидалити
  3. Люблю гели для душа AlpStories, правда, у меня гель с ароматом розмарина

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я спочатку ще лавандовий пробувала) Тоді це для мене було таке відкриття! Неймовірна приємність)

      Видалити
  4. люблю гели марки, с календулой очень приятно пахнут

    ВідповістиВидалити
  5. Пока не пробовала эту марку, пока только о ней читаю, но думаю, что все еще впереди.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка дуже достойна! Я закохана в їхню продукцію. І аромати круті, і склад переважно тішить)

      Видалити
  6. У меня был гель от Альпсториз, очень понравился)) правда, с календулой не пробовала, у меня был розмарин)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я не пробувала розмарину)) Але лавандовий мені дуже сподобався))

      Видалити
  7. Думаю мне бы тоже очень понравился гельчик ♥♥♥ спасибо за подробности!

    ВідповістиВидалити
  8. Гель цього бренду ще не пробувала, а от масло з календулою уже тестую, дуже приємні відчуття)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Гелі в них дуже класні) сама делікатність!

      Видалити
  9. This sounds like a great product! Have a great day!
    Christina ♥ https://caliope-couture.com

    ВідповістиВидалити
  10. Thanks for sharing! I bet this smells amazing!

    xo
    http://www.carinavardie.com

    ВідповістиВидалити
  11. Я у них только масло для душа пробовала) Должна сказать, очень понравилось. Уверена, гели тоже классные:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я масло не пробувала) Але при нагоді - обов'язково!

      Видалити
  12. Я зараз таким користуюсь, дуже приємний гель)

    ВідповістиВидалити
  13. В мене така сама проблема - хочеться ж не завжди бути у захваті, а хоча б спробувати бути критичною)) Але що робити, якщо в AlpStories усе таке чудове?
    Я зараз люблю в них усе з лавандою, але це може змінитися, коли почну щось інше, не лавандове.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ахаха) Так) Така біда з якісними брендами! Та і мене просто надихає хороша продукція, а про не особливо якісну якось і писати не хочеться. Хоча часом доводиться.

      Видалити