неділя, 27 березня 2016 р.

100% органічна мигдалева олія АльпCторіс / AlpStories 100% Pure Organic Sweet Almond Oil

Як я вже колись переконалась за допомогою продукції Веледа, моя шкіра любить мигдалеву олію. Та і взагалі олії в догляді навіть з комбі-жирною шкірою - це річ дуже корисна, бо в умовах великого міста натурального догляду та відпочинку ой як не вистачає! Тому я намагаюсь завжди подарувати шкірі якусь приємність. Сьогодні розповім про приємність з великої букви - Мигдалеву Олію від АльпСторіс.

As I've ensured with Weleda products, my skin loves almond oil. And overall oils are very useful as care even for oily skin, because in a big city there's always not enought natural care and peace/ So i want to give some pleasure for my skin. And today my pleasure is  AlpStories 100% Pure Organic Sweet Almond Oil.



Опис марки:
Переваги олії солодкого мигдалю в першу чергу полягає в його заспокійливій і розслабляючій дії не тільки на шкіру, але і на всі чуття.
Мигдаль має спосіб затримувати вологу в шкірі і підтримувати її зволоженою постійно. Високий вміст вітаміну Е в мигдалевій олії особливо корисно для кондиціонування волосся.

AlpStories info:
Benefits of sweet almond oil primarily lie on its soothing and relaxing effect not only to the skin but also to the over all senses. 
Almonds have a way of trapping moisture in the skin keeping it moisturized at all times. The high vitamin E content in almond oil is particularly helpful for conditioning the hair.


AlpStories - одна з моїх улюблених марок догляду. Їхня косметика з натуральним складом та паморочливими ароматами нагадує про одну дуже просту, але водночас і дуже важливу річ: себе треба любити. Себе треба тішити і дарувати собі приємне. От мигдалева олія - не лише приємне, а я корисне. Оскільки цей вітамінний продукт гарно пом'якшує шкіру, сповільнює старіння та зменшує пори - якщо вірити інтернетам) А ще мені сподобалось читати склад з одного інгредієнта) Тут вже справді нічого зайвого не намішано - концентрована допомога шкірі. Єдине, що цю красу можна придбати лише на європейському сайті марки. З невідомих мені причин, для України доступно більше засобів для ванни.

AlpStories is one of my favorite care brands. Their cosmetics with natural ingredients and stunning flavors reminiscent of a very simple, yet very important thing: to love yourself. Please yourself and give yourself something nice. That almond oil isn't only pleasant, but also very useful. Because this vitamin product good softens skin, slows aging and reduces pores - if you believe the Internet) And I enjoyed to read the composition of one ingredient) There is really nothing more mixed - just a concentrated skin care. The only thing strange: this beauty can be purchased only on the European site. For unknown to me reasons, on Ukrainian site are more available bath items.



Олійка запакована в красиву скляну баночку з дозатором. Дозатор можна заблокувати і ще й він має додаткову пластикову кришечку, щоби нічого не витікало. Я б не ризикувала цю олійку везти кудись з собою, але в домашньому використанні вона в мене завжди надійно закрита і кришечка не підводила, тому я вдоволена. Аромат дуже затишний, сухуватий - власне, мигдалевий, що тут ще додати) Олійка дуже легка, тому вона всмоктується швидко. Хоча, це залежить від зони, куди її наносити.

The oils is packaged in a beautiful glass jar with a dispenser. You can lock the dispenser and it also has an additional plastic cap, so that nothing can come out. I wouldn't risk to take this oil on a trip, but during a home use it's always firmly closed and the cap is reliable, so I'm satisfied. Aroma is very cozy, dry - actually, almond, nothing to add) Oil is very light, so it is absorbed quickly. Although it depends on the area, where it is applied.


Власне, застосовувати її можна для обличчя і тіла, а ще для волосся. Але волосся в мене є свої засоби, тому я економлю цю красу для догляду за шкірою. Також мигдалева магія гарно впливає на мої руки. Але найдужче мені подобається наносити олійку на обличчя ввечері, за кілька годин до сну, щоби вона попрацювала до ранку. Наношу невеличку крапельку на чоло, під очі, іноді на все обличчя. Мені подобається її легкість на лиці і приємний ефект. На ранок та і взагалі протягом дня моя шкіра виглядає краще, бо мімічні зморшки менш виражені, зволоження тішить і при цьому не відчувається перевантаження. Іноді я наношу олійку на чоло і вранці, щоби зволожити його замість крему. Загалом, якщо у вас жирна шкіра, то така олійка не створюватиме проблем і даватиме додатковий догляд. Перевірено)

Actually, it can be used for face and body, and even for hair. But I have a lot of hair products, so I save this beauty for skin care. Also almond magic has a good effect on my hands. But what I love the most is to put it on my face at night, a few hours before sleep, so that it works till the morning. I apply a small drop on the forehead, under the eyes, sometimes on the entire face. I like the lightweight feeling and pleasant effect. In the morning and during the day my skin looks better, because mimical wrinkles are less visible. Sometimes I apply this oil on the forehead even in the morning in order to moisten it instead of cream. In general, if you have an oily skin, such an items will not cause problems and can give an extra care. Tested)


А як ви використовуєте олійки?
Do you use oils in your daily routine?


Олія надана для незалежного огляду маркою Alpstories

46 коментарів:

  1. и я люблю использовать масла в уходе за лицом и телом
    спасибо за наводку!-

    ВідповістиВидалити
  2. Масла у AlpStories замечательные! Это масло я еще не пробовала. Но по описанию - оно классное!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, це класне) Я не пробувала інших, але з мигдалевим в мене стосунки склалось чудово)

      Видалити
  3. Які ж в них чудові засоби все-таки) люблю цю марку, хоча знайомство розпочала лише нещодавно) дякую за гарний і детальний огляд)

    ВідповістиВидалити
  4. Thanks sweetie :D

    Seems to be great. I really love bio products :D

    NEW REVIEW POST | Cien: Facial Purifying Cleansing Mask
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  5. А больше люблю масла использовать для волос, на кожу никогда не пробовала их наносить)

    verabelblog.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене для волосся окремий ешелон олій))

      Видалити
  6. Люблю мигдалеву олійку) Для мене це універсальний зволожуючий засіб)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, такі засоби дуже позитичной впливають на шкіру!

      Видалити
  7. I'm huge fan of naturals oils, this one looks interesting ;)

    Happy Easter dear,
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  8. Флакон виглядає шикарно! також дуже люблю олійки для всіх ділянок тіла!
    Дякую за чудовий відгук)

    http://ukrainianbeauty.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В АльпСторіс приємні засоби і ці флакони, в яких є олійки і креми - дуже зручні теж)

      Видалити
  9. No conozco esta marca y me encantaría probarla, mi piel también ama el aceite de almendras, hidrata y no engrasa!

    ВідповістиВидалити
  10. Красивый золотой дозатор)) Представляю чудный аромат. Ммм...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, дозатор дуже зручний - можна і крапельку видавити, і більше))
      Аромат теж тішить, а шкіра така шовкова)

      Видалити
  11. Я користувалася мигдалевою олією під час вагітності від розтягнень і мені вона допомогла. Відтоді періодично користуюся нею коли занадто сушить шкіру. Взагалі полюбляю різноманітні масла. Наталочка, дякую за чудовий відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Гарний варіант! Матиму наувазі) Я теж люблю влаштовувати шкірі сеанси інтенсивного живлення)

      Видалити
  12. Мне для волос масла нравятся, а вот на лице пробовала разные - поры забивают (((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для волосся я теж люблю) А шкіра в мене вередлива, але мигдалеву оілю вона сприймає вдячно)

      Видалити
  13. Я люблю масла в уходе за телом или волосами! Вот только вышла с ванны и вымазалась вся маслом - кокосовым! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я після ванна наношу березову оілйку від Веледа або ванільну від Альпсторіс)

      Видалити
  14. Обожаю аромат миндаля! Очень красивый и удобный флакон)) Спасибо за знакомство!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, тут і аромат, і флакон - все потішило)

      Видалити
  15. Приємна олійка) Ще і зручна упаковка

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вона мене потішила по всіх пунктах)

      Видалити
  16. I love almond oil:) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  17. В мене олійка авокадо, і вона теж чудова. Я наношу 1-2 краплі на волосся пару разів на тиждень, а ще додаю краплю у нічний крем. Теж не кожен день, але досить часто. Вранці зі шкірою завжди таке диво!
    Знаю, що їх ще можна використовувати влітку для засмаги, теж спробую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, функціональні і комфортні засоби - просто чудо) Авокадо я не пробувала, але думаю колись і до нього руки дійдуть. А ще тішить, що об'єм гарний.

      Видалити
  18. Вообще-то миндальное масло само по себе очень комедогенно, ты уж поосторожнее с ним, когда пользуешься в чистом виде на кожу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я не знала цього! Втім, моя вередлива шкіра сприймає його гарно - навпаки не маю проблем таких, як раніше)

      Видалити