четвер, 25 лютого 2016 р.

Гель для вмивання ZO Medical Oilacleance Cleanser

Моя історія доволі стандартна: була в мене шкіра не особливо хороша, потім стала ще гірша і в результаті я взагалі довела її до такого стану, що без тонального не могла вийти на вулицю. І було вирішено щось з цим робити - всю історію я якось розпишу великим і сподіваюсь цікавим постом. Лікар наполегливо порекомендувала мене зменшити кількість тональних в моєму житті і замінила домашній догляд. І моя нова вмивалка викликала в мене море щастя-радості-позитиву. Тепер вона вже не нова - ми з нею товаришуємо більше 4 місяців, тому я маю достатньо вражень, щоб розповісти про Oilacleanse від ZO Medical by Zein Obagi.

My story is rather simple: I've had a problem skin, later it became even more problem and as a result I've had such s condition, that I couldn't go outside without tons of make-up. And I've decided to change this - the whole story would be a big and interesting (as I hope) post, but not yet. The doctor suggested me to change my daily care items and use less foundations. And my new cleansing gel provided me a lot of positive. Now it's not that new - I use it for 4 month already, so I have enough impressions to tell about ZO Medical Oilacleance Cleanser by Zein Obagi.


ZO Medical - це американська марка, яку розробив доктор Зейн Обаґі, як вже можна здогадатись з назви. Наразі з серії в мене є гель для вмивання і скраб. Почалось все з гелю. Він в доволі великому тюбику 240 мл. За 4 місяці використання я витратила половину - як на мене, то це гарно свідчить про економність. гель має свіжий запах, медичний доволі. По консистенції він густий, тому достатньо горошинки для вмивання. До речі, в цій горошинці є білі і червоні намистинки - як казала лікар, то вітаміни. Вони розчиняються в процесі вмивання.

ZO Medical is an american brand, created by doctor Zein Obagi, as you can understand from it's title. Currently I use their cleanser and scrub. It all started with this gel. It goes in a rather big tube of 240 ml. In 4 month I could finished only a half of it, so that's pretty nice result. The gel smells fresh and medical stuff. It's not liquid, so you can use just a small drop each time. Btw, this drop icludes white and bigger red beads - my doctor said it's some kind of vitamins. They melt during I wash my face.


В застосуванні гель дуже приємний - попри кислоти не пересушує шкіру і не стягує, добре освіжає і очищає. Якщо є якісь ранки, то, звичайно, подразнює їх, але загалом сприяє тому, щоби шкіра виглядала рівненькою, гладенькою і здоровою. Змивати його треба холодною водою і використовувати двічі на день. Певний період на початках лікування мені відмінили будь-які зволожуючі креми і я думала, що точно вмру без них) Але виявилось, що життя без кремів існує. Навіть цілком таке непогане - не, принаймні, моя шкіра пережила цей період з гелем для вмивання - і її стан попри мої прогнози покращився значно.

The gel is very pleasant in use - despite the acids it doesn't overdry my skin, but cleans it very well. If I've got some damaged areas, they can be a little irritated, but overall the gel provides me smooth, soft and healthy skin. It should be rinsed off with a cool water. Use two times a day. During some time of my curing routine I've had to avoid moisturizing creams and I thought I would die)) But I've found out, there's still life! Not bad, really - well, my skin survived this period with this gel and it's condition improved much more.


Розкажу тепер, які зміни стались в житті моєї шкіри з появою засобів ZO + лікування чистками та пілінгами. По-перше, значно знизилась жирність - ну, з кислотним доглядом це й не дивно, але я дуже рада цьому факту. По-друге, зникли постійні запалення і взагалі вони тепер мене рідко турбують. По-третє, шкіра після чистоr стала доволі гладенькою і нарешті отримала рівний колір. По-четверте, я можу сміливо виходити з дому без тонального - раніше навіть не уявляла, а як же це.

I'll also mention positive changes my skin got with ZO products and peeelings in a clinic. Fistly, the skin is much less oily - well, that's normal with acid care items, and that's really nice news for me. Secondly, there's no more regular inflammations - they bother me rarely now. Thirdly, skin became really smooth and has got an even color. Fourthly, I can finally go outside with no foundation on - I couldn't imagine this before)


А ви знайомі з цією маркою? 
Are you familiar with this brand?

46 коментарів:

  1. Какое интересное средство, не знала о таком. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я раніше кислотною косметикою не користувалась також)

      Видалити
  2. Совсем ничего не знаю о марке. С удовольствием почитала твой опыт использования этого геля для умывания:) Хотелось бы его попробовать))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене марка теж нова, але я оцінила те, що мені призначили. Ефект явно тішить. Тим більше протягом такого довгого часу використання.

      Видалити
  3. Жаль что твоя кожа стала хуже((( надеюсь все скоро станет лучше! Спасибо за полезный обзор ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну просто колись я не мала ніякого поняття про грамотний догляд, от і довела її до дуже неприємного стану. Але часи блогерства мені багато в чому допомогли))

      Видалити
  4. Я фанат американских средств ухода, но об этой марке не слышала. Очень интересно, спасибо за обзор. А где можно купить?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На жаль, я не знаю, де вона в нас є в продажу. Я купувала в клініці, де лікуюсь. І, здається, марка також має офіційного представника в Україні)

      Видалити
  5. Не знала о таком средстве. Как хорошо, что гель помог

    ВідповістиВидалити
  6. Thanks dear :D

    Ohn this products seems to be amazing. I really need in my life :o

    NEW GET THE LOOK POST | Ladies In Grey
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  7. I don't know this cleanser but the consistence looks out of this planet:) I'd try it out:)
    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
  8. I have never heard of this brand before, but the consistence looks kinda cute with those red flakes.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  9. Класний гель! Не знайома з маркою)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. марка доволі дорога, але зате дієвість виправдовує себе)

      Видалити
  10. Have you heard about these small plastic things in there are all to be found in the oceans in the end? I read an article about that the other day and it made me think. Have you heard about it?
    Thanks a lot for your last comment : )
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Sounds interesting! I didn't know it) but I neaither have ocean here))

      Видалити
  11. Love your review, worth reading. This product looks amazing, would surely try it.
    Have a nice day.
    Kanwal Ikram's Blog

    ВідповістиВидалити
  12. очень хорошо, что средство работает!
    с маркой не знакома, интересно!

    ВідповістиВидалити
  13. Вперше чую про цю марку( А консистенція на вигляд дуже приємна))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю, вона в нас не особливо відома, бо я в магазинах не бачила. Але по дієвості вона справила на мене вау-вау враження!

      Видалити
  14. This sounds good! Nice review
    xx
    www.junewantsitall.com

    ВідповістиВидалити
  15. Заинтересовала марка, поищу в аптеках:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка справді класна. Принаймні, засоби, які я пробувала, потішили)

      Видалити
  16. Про цю марку не знала, то може щось нове вже. Коли я лікувала шкіру (в мене були страшенні акне), мені лікар радила усе від Біодерма, і мені дуже допомогло! Але я ще пила антибіотики, у робили переливання крові... там було багато всього, і усе допомагало у комплексі. І я з тих пір не користуюся тональними, навіть якщо непогано було б і нанести щось))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені Біодерма подобається) Але слухаю лікарів та користуюсь тим, що скажуть) Тональні теж тримаю подалі за винятком якихось особливих випадків)

      Видалити
  17. Не знакома с этой маркой. Текстура такая у геля очень интересная и красивая.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка - спасения для проблемной кожи и борьбы с акне. И да, гель чудо как хорош)

      Видалити