середа, 3 лютого 2016 р.

Vintage Nouveau restaurant

А пам'ятаєте я вам розповідала про таку чудову "коробочку змін"  Преображаріум Бокс? Ну ось, по сертифікату з неї я змогла потрапити в кав'ярню, яка мене завжди цікавила і сьогодні розповім вам про неї.

Do you remember, I've told you recently about a lovely "change box" Preobrazharium? Well, I used a sertificate from this box to visit a cafe I was always interested in and now I'll tell you about my impressions!


Vintage Nouveau - це не лише кав'ярня, але й ресторан європейської кухні та готель в самісінькому серці Львова. Це саме він закликає вітриною зі свіжим хлібом, вином і макарунами на розі Староєврейської =) Коли ви опиняєтесь у "Вінтаж Нуво", то час наче застигає - тут все дихає старою Європою, щемливими часами довоєнних днів, вишуканості, краси і стилю.

Vintage Nouveau isn't just a cafe, but also a European cuisine restaurant and a hotel in the heart of Old Town. That's that place on the corner of Staroevreiska street, which always attracts with a fresh bread, wine and macarons =) When you enter Vintage Nouveau, the time stops - everything here breathes the old Europe, pre-war times of gloss, beauty and style.


Мені згідно з сертифікатом запропонували на вибір каву та солодке і я обрала лате з гранатовим сиропом та фініковий пиріг. В ресторані невелике меню, але, як я зрозуміла, склад страв у ньому чергується, тому сьогодні ви натрапите на фініковий пиріг, а завтра - на щось зовсім інше.

Dur to my sertificate I was offered a choice of coffee and desserts, so I've decided to try latte with pomegranate syrup and a date cake. The restaurant has got a small menu, but as I got it, the dishes changes sometimes, so if you see a date cake today, tomorrow it might be something else.


Моя кава з десертом була на висоті! Як знавець лате у львівських кав'ярнях (цікавий титул, так?)) я можу впевнено сказати, що кава з гранатовим сиропом - це одне з найбільш збалансованих та приємних лате, які мені доводилось спробувати тут. До того ж, сироп додає цікавого присмаку з кислинкою. Щодо фінікового пирога, то це теж виявилась смакота.

My coffee and a dessert were great! As an expert of Lviv cafes (nice title for me, yep?)) I can surely say, that coffee with pomegranate syrup is one of the most well balanced and pleasant lattes I've tried here. Btw, the syrup adds and interesting taste with a sour notes. The date pie was also a tasty thing.


Атмосферу тут створює все - делікатна музика, приглушене світло, картини на стінах. Було надзвичайно приємно провести вечір в такому закладі і я певна, що завітаю туди ще. Тим більше, що я час від часу купую у "Вінтаж Нуво" макаруни - їх там продають в красивих маленьких коробочках, котрі бездоганні на подарунок! До речі, ресторан отримав премію "Соль-2015" у номінації найкращий ресторан авторської кухні. І я придивилась в інтернетах фото глінтвейну, поданого в яблуках - це має бути щось чудове. Дякую, Преображаріум!

Everything here creates a lovely atmosphere - a delicate music, a dim light, a pictures on the walls. It was really pleasant to spend the evening in such a place and I'm sure I'll visit it again. Moreover, sometimes I buy here some macarons - they sell them in a lovely cardboard boxes, which are perfect as a present! Btw, this restaurant got a "Sol-2015" award as a best author cuisine reastaurant. And I saw a great photos of hot wine served in an apple on Internet - it must be something special! Thank you, Preobrazharium!

А ви бували в цьому закладі?
Have you visited this place?



P.S. Головне фото - з сайту ресторану, бо мій телефон не вельми гарна допомога в сутінковому освітленні)

54 коментарі:

  1. Я також завдяки Преображаріум побувала у цьому ресторані. Дуже атмосферно. Щоправда, ціни не для середньостатистичної кишені, але це ж ресторан авторської кухні, і раз на півроку собі таку розкіш можна дозволити)))) Мені там дуже сподобалось. Я пила какао, мабуть одне з найсмачніших у житті)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну так, ціни не найнижчі) Проте ж і в ресторан ми ходимо не щотижня, тому думаю, така краса і атмосфера того варті)

      Видалити
  2. Буду во Львове обязательно загляну ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Там красиииво) І смачно! І макаруни чудові)

      Видалити
  3. They aren't the best products, dear :(

    So lovely place :o I really love this kind of vintage decor.

    NEW OUTFIT POST | Growing Up
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  4. Атмосфера очень уютная:) Я бы с удовольствием посетила это место. Люблю вкусный кофе)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, це місце справді має чудову атмосферу)

      Видалити
  5. О! Какая красота! Обожаю подобный интерьер) Я бы с удовольствием выпила кофе с пироженком в таком заведении) А может и вина)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. До речі, так, винна карта там, кажуть, дуже хороша!

      Видалити
  6. Я така рада, що сподобалося :) Теж там була, ми з хлопцем вибралися туди на річницю і були дуже задоволені :)
    Лате було смачним, а макарун дуже смачним) А про гігантський круасан взагалі мовчу :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я часом купую там макаруни)) Дуже приємне місце!
      Круасанів в той день, коли я там була, не виявилось в наявності, так що буде причина зазирнути ще!

      Видалити
  7. This place has great decor, looks very cosy :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  8. Postagem maravilhosa
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Meu vídeo:https://www.youtube.com/watch?v=apP6eHn5PlI

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже приємний заклад) Обожнюю такі)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так) Іноді хочеться подарувати собі свято і такі місця саме для цього!

      Видалити
  10. Wow, amazing place! Hope you had fun (:

    www.caterina-m.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  11. Cute place, pretty photos!
    great post my friend :)
    xoxo
    http://pandoraglam.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  12. Когда буду во Львове, заскочу в это уютное местечко.

    ВідповістиВидалити
  13. Красивое, очень уютное место. Обязательно надо приехать во Львов. =)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, мені дуже сподобалось там)) Ну а взагалі у Львові дуже багато хороших місць)

      Видалити
  14. Ох, кав,ярні у Львові - це ж мрія. Мені здається, там усе дихає старою Європою та пахне чудовою кавою! Як ж я давно не була у цьому чудовому місті! Треба їхати, зараз я це розумію)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, повір, у нас можна знайти такі заклади, що аж дивуєшся, звідки той несмак взявся)) Але так, направду, багато хорошого - і це тішить!

      Видалити
  15. This place looks very cozy. I'd love to get a cup of tea there:)

    ВідповістиВидалити