неділя, 7 лютого 2016 р.

Посилки або скоро у блозі! / Parcels or Soon on my blog!

Нещодавно я вам показувала свої обновки з чеського шоппінгу, а сьогодні малеенький дайджест засобів, які мені приїхали у подарунок чи на огляд і скоро я вам їх покажу також.

Lately I've shown you my Czech shopping results and today here is a small digest of the items I've received as a present or for a review.



Мені пощастило виграти в розіграші в блозі A Terrible Beauty. Are you? Взагалі, я не особливо везуча в таких справах, тому втішилась неймовірно. До того ж, виграла я лак Uslu Airlines UKA, а ці лаки займають особливе місце в моєму серці. І ось мені приїхав такий чудовий блакитний красень, та ще й не один, а з листівками й шоколадом! Як тільки приведу до ладу свої нігті - чекайте свотчів!

I was lucky to win in A Terrible Beauty. Are you? giveaway. Actually, I'm not often so lucky in such a things, so it makes me  twice happy. And I won Uslu Airlines UKA nail polish - these polishes are so very special for me. And I've received this blur beauty and also some postcards and chocolates with it! I'll try to get my nails back to normal, so wait for some swatches asap.

Лак для нігтів Uslu Airlines UKA Ukunda nail polish


Ів Роше завжди тішать мене новинками - не встигла я насолодитись новорічними подарунками, як у марки вже вийшов надзвичайно чуттєвий аромат Rose Oud і нова серія засобів для догляду за тілом, з котрої я вирішила спробувати гоммаж. Вже тестую) Від аромату в такому захопленні, що слів нема...

Yves Rocher always pleases me with something new. I was still exploring my new Year gift, when the brand issued an awesome sensual perfume Rose Oud and new bodycare line, I've decided to try a gommage from. Already testing) The scent is so exciting,  can't describe it with any words...

Парфумерна вода Ів Роше Rose Oud Eau de Parfum
Ів Роше Експертний догляд за тілом Рослинний гоммаж / Yves Rocher Botanical Scrub



А Веледа потішили кремом Skinfood - те, що треба для догляду за шкірою взимку. звичайно, погода в нас зараз схожа більше на середину весни, ніж на зиму, але маємо, що маємо. А щодо крему, то аромат в нього шикарний, а от про інші властивості поговоримо трохи згодом)

Weleda surprised with Skinfood cream - exactly, what I need for winter. Of course, the weather now is liek a middle of spring sometimes, but we can do nothing with it) And as for the cream, it has magnificent smell and other properties - I'll tell you later.

Крем Weleda Skinfood cream


Чекаю ще на деякі цікаві посилки, а взагалі відчуваю, що ця зима для мене найбагатша на обновки =)

I wait for more interesting new-ins soon and overall it seems this winter is my most active in getting some new and cool stuff =)

А ви пробували щось з цих засоібв? Що цікавого зараз тестуєте?
Have you tried some of these items? What interesting do you test now?

42 коментарі:

  1. лак очень заинтересовал! жду отзыв
    с обновочками!

    ВідповістиВидалити
  2. thanks sweetie :D

    wooow, so amazing products!!!! you're a lucky girl :o



    NEW TIPS POST | Suggestions for gifts for Valentine's day
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  3. I'm curious about the YR rose perfume, they can make great fragrances.

    ВідповістиВидалити
  4. Awesome selection! Can't wait to learn more about these!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  5. Я тоже в восторге от этого аромата! Он чудесный!))

    ВідповістиВидалити
  6. Цікаво буде почитати відгук на кремчик від Веледи)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Захопленою тестую)) Мені удже подобається його насичена текстура!

      Видалити
  7. Congrats on the win, girl. The packaging of the perfume looks so elegant.
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  8. Congrats on winning giveaway, dear, this perfume from YR sounds interesting ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  9. Жду отзыв на все))) С "пополнением"!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) поповнення для мене дуже велика радість завжди)

      Видалити
  10. Аромат от Ив роше просто шикарен. С пополнениями тебя.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, я бачу, що цей аромат стане точно бестселлером!

      Видалити
  11. Теж отримала Веледу, але інші креми - для дитини й для себе. Зараз тестуємо :) А ще в мене декілька нових органічних продуктів від українських брендів - це завжди найцікавіше, бо я люблю нашу косметику. Треба й собі таку рубрику - дуже цікаво читати про те, що буде згодом.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене теж українська органіка з'яивлась, але вона приїхала сьогодні, тому в цей пост не потрапила) О, я люблю такі оглядові пости! Хоча сама роблю їх рідко - часто просто буваю надто завантажена оглядами чи іншими ідеями.

      Видалити
  12. С обновками!
    крем Веледа в прошлом сезоне спасал кожу лица всей семьи, в этом к счастью не пригодился)
    очень интересно будет почитать об этом аромате ИР, пока мне ни один их аромат не по душе(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я цей крем на обличчя не використовую, але він вже гарно себе проявив в інших зонах)
      А я люблю їхні аромати, особливо Чорну Ваніль)

      Видалити
  13. Цікаво буде про крем від Веледи почитати. А ще про скраб від Ів Роше. В мене є схожий, планую купити ось такий, цікава твоя думка))) Ну і з обновками)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Захоплено досліджую все) Крем Веледи - чудовий в морозну погоду! ще б не було надворі +11 XD

      Видалити
  14. О, бачу листівку зі Штутгарту, мій хлопець звідти)). Кльові посилки! ;)

    ВідповістиВидалити