понеділок, 29 лютого 2016 р.

My February in Instagram

Продовжую тему "місяць в інстаграмі") Цього разу я була не вельми активною - скоріше просто тішилась обновками, згадувала чарівні мандри і тестувала нові помадки =)

And I'll go on with my "month in Instagram" topic) This time I wasn't really active - just some happy new-ins, travel memories and new lipsticks =)



Прага настільки чарівна, що я ніколи не перестану нею захоплюватись!

The Prague is so amazing, I'll never stop adoring it! =)




Ну і сувеніри з Праги, а також новинки на тестування теж тішать.

And my Prague souvenirs along with new-ins for reviewing are enjoyable too!





А ось я та нові помади - Lancome i Frais Monde =)

And here's me and my new lipsticks - Lancome and Frais Monde =)



Ну і трішки смачного на завершення! 

And something tasty in the end!


А як минув ваш лютий?
How was your February?

50 коментарів:

  1. Thanks a lot dear :D

    I'm follow you on insta, and I really love your details :D

    NEW FASHION POST | Trend Alert: Bomber Jackets
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. Красотища! В Праге не была но надеюсь побываю ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, Прага варта цього! Вона для мене одне з улюблених міст))

      Видалити
  3. Отличные фото!)) Я всё себе эту рубрику хочу сделать, но ленюсь))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Мені подобаються такі рубрики і взагалі бачити не лише огляду у блогах, тому я вирішила і собі урізноманітнювати все)

      Видалити
  4. Гарні фото від красуні Наталки!

    ВідповістиВидалити
  5. Насичений місяць вийшов! Дуже-дуже круто ) Аби кожен таким був =(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Сама мрію, щоби весна була не менш захопливою, ніж зима!

      Видалити
  6. Відповіді
    1. Thanks ^^ Yes, Prague is an amazing city with such a beauty, inner and ancient!

      Видалити
  7. Aquela marca é muito boa! ;D

    Amei as fotos. Fiquei babando no esmalte azul.

    Ótima segunda!

    Beijo! ^^

    ВідповістиВидалити
  8. I really like that eye shadows palette from Too Faced, it looks interesting :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  9. Прага - чудесна! Замечательные покупочки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, це місто неможливо не любити)) Я і шоппінг у ньому)

      Видалити
  10. Wonderful post, love it! :)
    I invite you to me, maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  11. wow, beautyfull photos <3
    great post honey :)
    kisses from poland :*

    ВідповістиВидалити
  12. Замечательные снимки! Интересный месяц ;)


    Fashion blog Shoponista

    ВідповістиВидалити
  13. Насыщенный и интересный месяц у тебя был))Классные фото!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Сподіваюсь, весна вийде не менш насиченою!

      Видалити
  14. Now I'm hungry and I want to visit Prague to see all the beautiful places:) Thank you for sharing!:)

    ВідповістиВидалити
  15. Эх, я все собираюсь свою страничку в инсте завести, но все никак не соберусь.

    ВідповістиВидалити
  16. На мій погляд, це чудовий лютий! Дуже цікаво дивитися на дещо сувору Прагу взимку (я її знаю тільки літньою). Обновки дуже гарні, і я у захваті від твоїх нігтів! Це просто чудова форма!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А в мене якось всі мандрівки випадали на зиму)) за винятком літньої і спекотної Молдови) Зимова Прага - казка!
      Дякую) Відрощую нігті до літа))

      Видалити