субота, 13 лютого 2016 р.

My art~

А сьогодні в нас субота, а в мене доволі незвичний пост)) Хто не знає - я попри б'юті-блогерство ще працюю журналістом і пишу всяке-різне. І от це всяке-різне малюю також... Нещодавно мене підштовхнули зробити невеликий "челендж" для самої себе і почати малювати щодня. На жаль, щодня не особливо виходить, проте я все одно доволі активно почала займатися скетчиками і вирішила сьогодні поділитись ними з вами.

So, today we've got Saturday! And a very special post)) As you know, along with blogging I work as a journalist and write a lot of stories and novels. And I draw some illustration for my literature works)  Lately I've been inspired to do a small challenge for myself and started daily drawings. Unfortunately, I don't really do this daily now, sut anyway I draw quite often, so I've decided to share with you!

Doanna by Rinoa-Light-Leonhart on DeviantArt


На всіх скетчах - мої персонажі з різних історій, які не опубіковані ще ніде, але я вірю, що це зміниться. І додаю одразу з посилання на мій девіант-акаунт, де ще більше малюнків та трохи інформації про всіх цих персонажів. Почала я цей щоденний флешмоб з героїв історії під робочою назвою "Гессі", тому їх й найбільше тут.

All the sketches show my own characters from my own non-published stories, but I hope they'll be books some day) Also there's links to my deviant.art account, so you can find there even more drawings and characters info. I've started this daily sketch challenge with some characters from my latest novel "Hessy", so there's a plenty of art with them.










А ось ці двоє з "Академії Аматерасу", першої великої книги, котру я написала після підліткових експериментів та не особливо серйозних спроб)

And this duo is from "Amaterasu Academy", my first big novel since the teenage efforts)





А це моя безмежно улюблена Ґайя з безмежно улюбленої книги, котрою я займалась минулого року і зараз доводжу до пуття редагуючи.

And here you can see my crazy beloved Gaiya from my crazy beloved and fav book I've been working on last year and I'm improving it with some editing now.













Ось щось таке я створила за минулий місяць) Якщо вам цікаво - можете слідкувати за новими ілюстраціями на моїй сторінці фейсбуку. А я собі думаю, що робитиму такий оглядовий пост з малюнками раз в місяць. Якщо, звичайно, знайдуться читачі =)

That's what I've done in a month) If you're interested, you can follow my challenge on FB. I'm thinking to post my drawings once a month, if this post will be interesting for readers)

А яка ілюстрація вам найбільше до смаку?
What art did you enjoyed the most?

37 коментарів:

  1. Какая же ты молодец! Желаю тебе удачи в творчестве))

    ВідповістиВидалити
  2. Glad to read these, my dear friend :D
    In my opinion Revlon and Catrice have an amazing concealers :D

    OMG, so fabulous. :D

    NEW BLOGGER TIPS POST | Blog Daily Routine
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  3. Ты очень талантливая девушка! Мне очень понравились эти рисунки:))

    ВідповістиВидалити
  4. Вау, такі круті малюнки! Наталочко, ти молодець!)

    ВідповістиВидалити
  5. Натали чудесные рисунки, глаза везде волшебные

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Люблю, коли в житті більше магії)

      Видалити
  6. what a lovely post my dear
    lovely illustrations
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    ВідповістиВидалити
  7. Такие крутые рисунки! Не могу не восхищаться) Гестия полный восторг, она больше всех понравилась. Такая рэтро дива))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Історія Гестії якраз в умовно 10-20 роки відбувається, тому мода відповідна) Обожнюю досліджувати вінтажні ідеї)

      Видалити
  8. Show de imagens amei
    Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Meu canal:https://www.youtube.com/watch?v=apP6eHn5PlI

    ВідповістиВидалити
  9. Круто! А я все стеснялась спросить – кто так чудесно рисует у Вас на блоге. Вот, теперь получила ответ на свой вопрос. У меня опыт в арт-журналистике, вела даже рубрику по искусству в течение 6 лет в одном престижном журнале, так что говорю Вам: у Вас талант!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) ну, якщо арт-журналіст каже, що це чогось варте, тоді я щаслива) Хоча я направду щаслива, коли малюю чи пишу)

      Видалити
  10. Ну дуже круто! Я олывця тримати не вмыю, а тут такы образи...Молодець!

    ВідповістиВидалити
  11. Наталко, яка ти молодець! Дуже гарні малюнки, ти справжній талант!

    ВідповістиВидалити
  12. Які вони усі чудові! В них такі яскраві характери! Хочу почитати твої історії згодом. Буду твоїм читачем, коли ти вирішиш це опублікувати нарешті :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що сподобались) Я їх обожнюю)) і ох,я б радо познайомила з ними хоч весь світ, якби ж знайшовся видаведь, котрий би повірив в мене хоч наполовину так сильно,я к я вірю в свої історії... Але-але - наразі не щастить.

      Видалити
  13. Талантливый человек талантлив во всем! Умничка!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) не уявляю свого життя без цього всього))

      Видалити
  14. They are very beautiful. You defintely know how to draw and got talent and heart to it. Well done. My fav here is Fona:)

    ВідповістиВидалити