пʼятниця, 26 лютого 2016 р.

Олія гідрофільна лавандова "Артишок" / Lavender Hydrofil Oil Artyshok

А я продовжую знайомитись сама та знайомити вас з натуральною косметикою з магазину "Артишок", яка поки що мене тільки тішить. Сьогодні у огляді - засіб для вмивання, гідрофільна олія з лавандою.

And we go on with Artyshok natural cosmetics, which is really pleasant for me. Today in my review quite a new cleansing item for me - Lavender Hydrofil Oil.

Скажу відверто, у мене, як у власника комбі-шкіри, завжди трішки насторожене ставлення до олій та засобів, котрі можуть мені спровокувати більше жирності, ніж я хочу. Проте після вдалих експериментів з деякими оліями я зрозуміла, що їх можна використовувати на благо своєї шкіри. Але ось гідрофільних засобів в мене ще не було, хоча я неодноразово читала, що ними гарно знімати косметику. Адже гідрофільна олія розчиняється у воді, то підходить і для вмивання.

To be true, as an owner of combination skin, I am always really careful with oils and similar items, which can bring me too much greasy feelings. But after a nice experiments with some oils I've unserstood they can be useful for my skin too. But I've never tried a hydrofil products, yet I've heard they are nice to remove make-up. Because hydrofil oil blends into the water, so it's suitable for cleansing.


Що пише виробник: Гідрофільні олія – це царський засіб для вмивання. Вона не сушить шкіру, але в той же час очищає куди краще інших засобів. Гідрофільна олія по суті – це олія, яке розчиняється у воді. Гідрофільні олія  з ефірною олією лаванди підходить для всіх типів шкіри. Олія має заспокійливу, протимікробну дію, нормалізує жировий баланс шкіри, тонізує шкіру
What does the manufacturer say: Hydrophil oil - a royal item for washing. It does not dry the skin, but at the same time cleans much better than other items. Hydrophil oil in essence - is oil, that can be dissolved in the water. Hydrophil oil with lavender essential oil is suitable for all skin types. Oil has soothing, antimicrobial action, normalizes oil balance , tones the skin.


Ingredients: grape seed oil, macadamia oil, apricot seed oil, macadamia, polysorbate 80, lavender essential oil.



Я зараз активно використовую кислотні засоби, тому була рада влаштувати їм перерву і спробувати щось інше. Олія приїхала до мене у зручній 50 мл баночці, з котрої доволі важко видобути зайву крапельку засобу. У ванній це мене трохи дратувало, а от якщо хочеться взяти олію в дорогу, то її кришечка навпаки стане вашим гарним другом.

Currently I use some acid products as my daily care, so I was glad to try someting different for a while. The oil goes in a convenient 50 ml bottle with rather strange lid - it's hard to get a drop of oil out of it. Not really nice at home, but useful in a trips, because you definitely won't spoil your luggage.


Я нанесла олію на шкіру до того, як змиваю макіяж спеціальними засобами - насправді було цікаво, як вона впорається з різними типами косметики. Варто зауважати, що цей процес дужже приємний - запах в засобу чарівний, лавандово-трав'яний, легкий та освіжаючий. Саме задоволення! Після цього просто залишила засіб на кілька хвилин і погортала стрічку новин, а тоді пішла змивати. В ванні на мене дивились очі, окреслені тушшю, котра попливла під впливом оілйки і виглядало це кумедно... І тут я вмиваюсь і - мамма мія! Чому я не пробувала гідрофільних оілй раніше?

I've applied this oil on my skin before removing make-up with a special items, because it was very interesting to see, how could it work with a different types of cosmetics. I have to add, this process is very comfortable - lavender scent is so fresh and light! After application I've just left it on my face and read some news and then it was time to rinse the oil off. In a bathroom I've seen my eyes surrounded with a melting mascara - and it looked really funny... But when I rinsed it all off - mamma mia! Why haven't I tried hydrofil oils before?


Моє захоплення було спричинене тим, як ефективно і безпроблемно цей засіб зняв мене "серйозний" вечірній макіяж. Ніякого тобі тертя, ніяких спонжиків, ніяких змивок чи подразнення очей. Просто я змила олійку - і з нею змила майже весь макіяж. для Міцелярки залишилось лише трішки олівця по росту лінії вій.

My excitement was based on an awesome result - this oil removed all my make-up, except the intense eyepencil... with no problems! I mean - no rubbing, no additional items or irratation. I've just rinsed the oil off - and it was almost perfect! I've just had to finish it all with some micellar water.


Після такого вмивання моя шкіра почувається дуже добре - посвіжіла та не пересушена. звичайно, після кислотних засобів шкіра нгабагато менше жирніє, тому я не помітила ніяких особливих змін після викорситання цієї оілйки. Ще тішить, що запалень воан не провокує, шкіру не подразнює і аромотерапія при вмиванні - безцінно. Думаю, тепер олій такого типу точно ввійдуть в мою щоденну косметичку - вони ж круті!

After such a washing my skin feels nice - refreshed and not dry. Of course, after my acid care it gets oily much less, so I haven't noticed any special changes after I started using this oil. What I'm glad about - it doesn't bring me any inflammations and aromotherapy is priceless. I think, such oils should be in ma daily care - they are cool!


А ви змиваєте макіяж гідрофільними оліями?
Do you use gydrofiloils as make-up removers?

Ціна на сайті "Артишок": 64 UAH за 50 мл.

Олія гідрофільна лавандова "Артишок" надана для незалежного огляду магазином

42 коментарі:

  1. Я не пробовала еще такие масла, но интересно. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я якось раніше не звертала на них уваги, але тепер точно користуватимусь)

      Видалити
  2. Я дуже давно полюбила гідрофільні олійки, ще з часів перших корейських ББ-кремів) Це дійсно дуже классний демакіяж!
    Дякую за огляд)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж про них чула ще давно, коли друзі тільки "підсідали" на корейську косметику. Але тоді мені "гідрофільна олія" звучало так, наче це "міжзоряний корабель" XD

      Видалити
  3. У меня сейчас тоже в любимчиках гидрофильное масло.

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибо за знакомство с интересным средством ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  5. Я пока еще их не использую. Спасибо что рассказала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене ця перша, але я її дуже оцінила)

      Видалити
  6. Когда я впервые попробовала гидрофильное масло у меня были теле эмоции и мысли)) Не могу нарадоваться этой чудесной штуке, правда у меня оно от другого производителя)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, олійки класні! А які порадиш спробувати? Я хочу розширити свої знання про них!

      Видалити
  7. Great oil dear kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  8. I haven't tried this, but it sounds really nice. I like that it doesn't irritate the skin or eyes and that it cleans the skin very well. Thanks for the review!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.it

    ВідповістиВидалити
  9. Great review, thanks for sharing:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  10. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую за цікавий опис:) а цією олійкою просто вмиватись можна? Чи це виключно змивка для макіяжу?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що мій пост став корисним) Виробник позиціонує цю олійку в ролі засобу для вмивання, тому так, можна використовувати її різними методами. Вмивання відбувається за тим самим принципом - нанести - почекати (можна помасажувати шкіру - змити водою. Але я більше люблю саме очищати нею шкіру від макіяжу)

      Видалити
  12. Hello,

    So amazing ! :D

    Sarah, http://www.sarahmodeee.com/

    ВідповістиВидалити
  13. Люблю лаванду :) Гидрофильным маслом не пользовалась, а вот эфирное масло люблю добавлять по одной капле в глиняные маски для лица ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, глиняні маски - моя любов)) Правда, з олійками не пробувала

      Видалити
  14. Я теж зараз закохана у гідрофільні олії! Ніколи не користувалася ними раніше і не розумію, ЧОМУ?? Це просто чудові штуки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так) Ніколи не пізно відкривати для себе новинки!

      Видалити
  15. Я гидрофильное масло использую для снятия ВВ- и СС-кремов, а также обычного тонального крема:) оно хорошо очищает кожу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я, до речі, саме вперше й почула про такі олійки в контексті змивання ББ-кремів! Хоча тоді мені це здавалось таким дивним варіантом))

      Видалити
  16. І я стільки наслухалася про ці олійки, що мушу спробувати, хоча зараз в мене олійка від Lizar, вона теж добре змиває макіяж, хіба що з очей не пробувала :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це моя перша олійка, але явно не остання)) дуже сподобалась) Про Lizar я ще не чула...

      Видалити
  17. По составу видно, что масло очень правильное)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Это мое первое масло, но я им очень довольна! буду заказывать еще!

      Видалити