понеділок, 15 лютого 2016 р.

Рідка помада Lancome Lip Lover 333 Roses Des Nymphes lipstick

Для знайомства з маркою я майже завжди обираю засоби для губ. Якщо,звичайно, не маю побажань, запланованих до того. З Lancome в мене цих побажань не було, тому я просто приміряла на себе рідку помаду Lancome Lip Lover 333 Roses Des Nymphes і зрозуміла, що вона мені потрібна. Далі - більше!

Usually, if I want to ddiscover a new brand, I choose some lip products. Is I have no other ideas, of course. I have no ideas or wishes, when it comes to Lancome) So I've just decided to try on Lancome Lip Lover 333 Roses Des Nymphes lipstick. Read more!


Я зазвичай прохолодно ставлюсь до експериментів брендів з форматом звичних засобів. З цією рідкою помадою досвід вийшов позитивним - туба, котра не викручується, а відкривається натисканням кнопки цілком зручна та надійна, отож тут підхід з новинкою вдалий.

Usually I don't really enjoy some experiments with a convenient items. But this liquid lipstick was my nice experiment, because it's tube can be opened with a button - really easy and comfortable idea.


Рідка помада - по суті просто доволі стійкий блиск. Або я чогось не розумію в формулюванні цієї назви) Проте ми маємо тут чудовий соковитий і абсолютно весняний відтінок - і мені вже байдуже чи блиском його називати, чи помадою. Колір асоціюється в мене з квітучим квітнево-травневим часом, свіжістю і романтикою перших літніх вечорів. З одного боку, цей відтінок ні незвичайним, ні рідкісним не назвеш - ну в кого з нас немає рожевих в косметичці? Але з іншого боку, цей рожевий такий благородний, цікавий і свіжий, що мимоволі рука сама до нього тягнеться і на щодень, і у особливих випадках.

Liquid lipstick is similar to longlasting gloss. Or I jsut don;t get something special) But here we've got a lovely juicy and spring shade - and I don't really care, how should I call it: a lipstick or a lip gloss. This shade reminds me a blossom in April and May, freshness and romance of the first summer nights. In one hand, the shade isn't unsual - we all have got some pink colors in our cosmetic bags. But in other hand, this pink looks so luxury, interesting and fresh, that I really want to put it on daily and on a special dates too.




Наносити помаду треба плоским спонжиком - він зручно форми, тому виходить акуратно промальовувати все. На губах колір доволі легкий, напівпрозорий, зі звабливим блиском. При бажанні можна додати трохи насиченості нашаруванням, проте все одно виглядатиме це все делікатно. Найбільше мені подобається освіжаючий ефект помади - з нею обличчя наче менш втомлене і наповнене легкістю. Люблю такі відчуття) Також потішила стійкість, котра все ж більш виграшна, ніж в більшості блисків. Помада, звичайно, з'їдається, проте вона достойно витримує каву з десертом і навіть, коли сходить глянець, на губах красивий колір. Дуже романтичний варіант) Помада мені комфортна, ношу з задоволенням. При нагоді спробую ще відтінки - можливо, щось більш яскраве. Бо останнім часом розумію, що надто захопилась скуповуванням саме нейтральних блисків та помад, а експерименти доволі рідкісні - не хочеться прогадати.

You apply this lipstick with a lovely flat sponge - it has a ncie form, so it's easy to apply the product neat and flawless, On my lips this shade looks pretty light and translucent, with an attractive glow. But if you want, it's possible to add more layers to make it intense - the delicacy will stay too.  What I enjoy the ost is a refreshing impact. This lipstick makes my face look less tired and filled with some light. I adore such an effect! Also I adore longevity - it stays on after a cup of coffee with a dessert. And even if the gloss is gone, the shade is still there. Really romantic option) The lipstick is very comfortable for me, I wear it with a great pleasure. If I'll have a chance, I'll try other shades too - probably something more intense. Because lately I've understood I need more experiments - too much nudes can be boring, but it's hard to choose unusual shades)



А ви знайомі з цими помадами Lancome? Що ще пробували у марки?
Are you familiar with these lipsticks? What other Lancome items you would recommend me to try?

Цю серію помад Lancome можна придбати на лише в мандрах, а і онлайн - наприклад, в магазині parfumeria.ua

54 коментарі:

  1. I'm totally agree with you :D

    So lovely color :D

    NEW GIVEAWAY POST| Flash Giveaway With Anerkjendt
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. Прелестный оттенок) Тебе идут розовенькие губки)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Сама закохалась трішки в цю помадку)

      Видалити
  3. Симпатичный блеск. Ох, если бы мне только розовые блески и помады шли(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я думаю, що рожеві та ще й весною - це доволі універсальна тема)

      Видалити
  4. Шикарный цвет! Я не пробовала именно эти помады, но другие помады и блески Lancôme очень люблю!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я обов'язково хочу спробувати ще їхніх засобів) Бо це краса така!

      Видалити
  5. Beautiful! This is such a well written post.


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    ВідповістиВидалити
  6. ;D

    Muito bonito! Queria um pra mim!

    Ótima segunda!

    Beijo! ^^

    ВідповістиВидалити
  7. Среди люксовых марок Lancome у меня в любимчиках) Особенно, нравится их тональный крем Teint Visionnaire. На лице совершенно незаметен.
    Эти помады не пробовала, но тебе очень идёт:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) При нагоді зверну увагу і на їхні тональні)

      Видалити
  8. Гарненька, такий соковитий колір! Те, що треба до весни!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага)) Я теж думаю, що це цілковито весна-весна!

      Видалити
  9. Дуже мила, по-дівочому ніжна помада ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Мені вона дуже сподобалась одразу ж)

      Видалити
  10. КАк тебе хорошо в этом оттенке! да и вообще помадка отлично лежит на губах

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Помада справді дуже потішила! буду брати інші відтінки)

      Видалити
  11. I don't use Lancome for such a long time now but I did enjoy different products of this brand like blushes, mascaras etc.This gloss is very cool.
    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
  12. очень красивый глянец. тебе очень идет этот оттенок. красиво на фото!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Милый оттенок! Подойдет многим

    ВідповістиВидалити
  14. Обожаю такие оттенки. Красивый и деликатный.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я теж такі дуже люблю і завжди вибираю при нагоді)

      Видалити
  15. Дуже цікава помада, але я все ж люблю саме класичні помади, які дають більше кольору :)
    Хоча ця доволі хороша) Тобі пасує!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я люблю і класику, і експерименти)) Останнім часом більш схильна до чогось легенького - мені здається, що надто яскраві кольори мене роблять втомленою( Хоча, може, це я просто втомлена останнім часом. теж варіант)

      Видалити
  16. У меня были две классические помады Lancome несколько лет назад из новогодней и весенней коллекций. Для весны была едва заметная, даже как и не помада, а оттеночный бальзам, а новогодняя была очень концентрированного торжественно-вечернего винного цвета.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я дуже люблю винні! Але вони мені не лиичать(

      Видалити
  17. Очень здорово на тебе смотрится. Я тоже люблю такие свежие яркие оттенки)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо) Я очень рада, что познакомилась с этой маркой именно таким образом!

      Видалити