пʼятниця, 19 лютого 2016 р.

Маска GUAM UPKer Maschera Ristrutturante hair mask

Моє волосся любить косметику Гуам. Тому я люблю пробувати щось нове з їхніх засобів також. Зараз моє "нове" - маска GUAM UPKer Maschera Ristrutturante. Вона приїхала до мене перед святами і я з задоволенням розповім про неї зараз, коли вже випробувала і в умовах мандрів, і вдома.

My hair loves Guam cosmetics. That's why I love to try something new of their items. My "new" this time is GUAM UPKer Maschera Ristrutturante hair mask. I've received it on this New Year, so now I'm ready to tell about my impressions, because I've tried the product in my trips and at home.


Опис Гуам: Маска містить водорость Undaria PINNATIFIDA в комплексі з водоростями ГУАМ, маслом каріте, аргановою олією та іншими активними компонентами, які мають сильну відновлює і живильну дію. Забезпечує волоссю необхідне зволоження, легке розчісування і м'якість з ефектом об'єму, надає волоссю шовковистість. Підсилює і зберігає блиск волосся і захищає їх.

Guam description: Deep moisturizing. Natural brightness. This hair mask contains seaweed Undaria pinnatifidaassociated with other GUAM seaweedshea butter, argan oil and other high power restructuring and nourishing ingredientsGives strong hydration to the hair, combing and softness with volume effect,and an extremely silky touchEnhances and preserves the brightness of the hair and protects them over time.



Отож, у нас є саше, в саше - 10 мл, достатньо на "косу до пояса", як співали в народних піснях. Думаю, власницями короткого волосся, маски вистачить на два застосування спокійно. Візуально це біле суфле зі свіжим, ледь солодким ароматом. Завдяки засобам Гуам я відкрила для себе таке море морських запахів (так-так, море морських))! Якщо вірити інструкції, маску треба нанести на волосся і розподілити гребінцем. У мене є трохи проблеми з цим гребінцем - я чесно забуваю про таку деталь і помічаю вже тоді, коли фотографую пусті пакетики... Але я певна, що якщо дотримуватись інструкції результат буде ше кращим, адже мене особисто він дуже потішив.

So, here we've got a sachete. Sachete is 10 ml. Enough for waist long hair. If your hair is short, you can use one sachete twice, I suppose. It looks like a white souflee and smells fresh, quite sweet scent. I've discovered a plenty of sea scents with Guam items)) If you read a terms of use carefully, you'll see, that mask should be applied on your hair and better to do it with comb. here' my problem - I really forget about it! I just saw this tip, when i was taking a photos of empty sachetes... But, probably, the right way to use will be even better. because my result is pretty awesome.


Особливість масок Гуам (та і їхніх шампунів теж) для мене в тому, що вони епічно додають моєму волоссю об'єму і "життя", якщо дозволите так висловитись. Я такі ефекти отримувала не часто, тому гарно запам'ятала, які засоби мені допоможуть перед важливим виходом. Разом з об'ємом йде також додаткове розпушування. Тому якщо ви прихильник бездоганної укладки, то тримайте праску під рукою. А якщо ви, як і я, всі такі бохо-шик, волосся на вітрі і все таке - то ця маска для вас буде знахідкою. Також вона тішить мене тим, що крім об'єму та легкості волосся чудово розчісується і отримує блиск, майже такий красивий, як в рекламі. Ну і кінчики виглядають пристойно, але вони в мене все одно ще потім отримують олійки.

The thing is, that for me all GUAM hair items work as a perfect products for volumizing. they make my hair look more "lively", if I can say it this way. I don't often get such a ncie result, so I always keep in my mind the items, which are suitable for special events like that. But volumizing goes along with more fluffy hair. So if you're into a perfection, use some straightener, And if you're, as I am, such a boho-chic with her hair on the wind - this mask would be perfect for you. Also I'm pleased with an easy brushing and lovely gloss - almost, as on TV-advert) And hair ends look nice, but I apply some oils there anyway.


Загалом, маска мене потішила, а також пройшла перевірки мандрами - користувалась нею в поїздці. Бо брати з собою цілу банчоку далеко не так зручно, як саше, так-так.

Overall, the mask is very nice for me and I've tried to use in in my trip. Because sachetes is much mroe convenient for a vacations, than a full-size product.


А які ваші улюблені засоби для волосся від Гуам?
What is you fav Guam hair item?

Маска GUAM UPKer Maschera Ristrutturante надана для незалежного огляду компанією GUAM

38 коментарів:

  1. А я все никак не попробую эту масочку, хотя пробники тоже имеются ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені дуже сподобалась) Власне, мені засоби для волосся їхні дуже гарно працюють!

      Видалити
  2. Great review!!!
    Have a wonderful weekend!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  3. It's really beter using sachetes when travelling :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  4. Nunca he probado esa mascarilla, me encanta las fotos que haces tan bonitas!

    ВідповістиВидалити
  5. Интересное средство, спасибо за подробности:)

    ВідповістиВидалити
  6. Мне бы масочка понравилось) Ну, судя по описанию мне так кажется))

    ВідповістиВидалити
  7. Мне тоже маска понравилась. Волосы после нее мягкие и шелковистые.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, м'якість волосся завжди тішить, особливо з нашою жорстокою водою.

      Видалити
  8. ;D

    Parece ser uma máscara muito boa!

    Ótima sexta!

    Beijo! ^^

    ВідповістиВидалити
  9. У Guam хорошие средства, но для волос пока не пробовала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я вот как раз по шампуням и маскам у них фанатею)

      Видалити
  10. Nice post, never tried and GUAM hair item, sorry :s

    Walking Freckle
    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    http://goo.gl/L3Nwqy

    ВідповістиВидалити
  11. Sounds great all together with the sweet scent:)
    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
  12. Уже столько отзывов слышала об этой маске)

    ВідповістиВидалити
  13. Отличные средства! Хочу купить ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  14. Теж її обожнюю, як і все в ГУАМ взагалі. В мене як раз лежать ще кілька таких саше, чекаю для них гарного приводу, щоб використати. Може, в мандрівках знадобиться)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну так, саше Гуам в мандри - те, що треба. І впевнений в результаті, і зручно)

      Видалити