четвер, 4 лютого 2016 р.

Garnier Essentials освіжаючий засіб для зняття макіяжу очей / Garnier Essential Grape Eye Make-up Remover

Ні для кого не секрет, що для здоров'я та молодості шкіри дуже важливий якісний демакіяж, щоби наші улюблені туші чи тіні не залишались з нами наніч. Якщо вдома я собі можу дозволити "розкіш" використовувати кілька засобів для демакіяжу, комбінуючи їх так, як мені зручно чи як того вимагає шкіра сьогодні, то в мандри тягнути з собою море баночок не хочеться та. Тому треба одну, але гарну. Я розповім вам, який засіб я обрала для демакіяжу в мандрах цього року (попри спеціальні серветки для цієї цілі) - Garnier Essentials освіжаючий засіб для зняття макіяжу очей

It's not a secret, that for healthy and youthful skin quality make-up remover is very important, so that our favorite mascara or eyeshadows don't remain with us for the night. If at home I can afford myself to use a multiple items for make-up removing, combining them, as it's more convenient for me or as my skin requires today, then in travels it's not really comfortable to carry a lot of jars with you. Therefore, you need one, but good. I'll tell you, which item I chose as my make-up remover in a trip this year (along with a special pads) - Garnier Essential Grape Eye Make-up Remover.

Раніше я користувалась двофазним засобом для зняття водостійкого макіяжу Garnier і була ним дуже задоволена. А ще пробувала виноградний тонік цієї марки, тому ця змивка теж мала мене потішити. І зізнаюсь спочатку ж - потішила. В неї баночка 125 мл - зовсім невелика, зручна і не норовить самостійно відкритись в чемодані та залити все) Аромат косметичний з вкапленнями винограду - приємність. Засіб підходить для зняття і звичайного, і водостійкого макіяжу. На етикетці написано, що він для очей, але... але я сміливо використовую змивки на все лице і задоволена.

Before this one I've already tried Garnier double make-up remover for waterproof items and it was really awesome. Also I've tried grape lotion from this brand, so I was sure this product should be pleasant too. And I'll tell from the start - it really is! The jar contains 125 ml, really small and reliable, so your travel bag isn't going to be spoiled with sudden troubles XD The scent is cosmetic with grapes - sweet one. This product is suitable for both normal and waterproof make-up. The label tells it's for eyes, but I use it for my whole face and that's ok.



Цей засіб потішив мене тим, що вдало поєднує делікатність і хороше зняття макіяжу. Пудри-блиски-тіні? Без проблем! Стійка помада чи туш? Потримати спондик трішки довше або пройтися два-три рази - і все чудово. Головне, що ця змивка цілковито комфортна для шкіри і дуже гарно освіжає. Отож, в мене нема бажання після неї використовувати інший засіб, нема відчуття жирності чи недостачі очищення. Також вона абсолютно не подразнює очі, що важливо, бо саме зняття макіяжу з очей в мене найбільше часу і займає) І до всього не пересушує шкіру. Дуже-дуже сподобалось. Ця серія - цілковита любов. І тепер я маю засіб, який точно братиму з собою в дорогу ще)

This item pleased me, because it successfully combines delicacy and good make-up removing properties. Powders, glosses, eyeshadows? No problem! Waterproof lipstick or mascara? Hold a cotton pad a little longer or rub the skin two or three times - and everything is fine. The main thing is that this item is entirely comfortable for cleansing and refreshing. So I have no desire to use another item after this one and there is no oily feeling or lack of cleaning. Also it absolutely does not irritate my eyes, what is important, because eye make-up removing is the hardest thing to do usually) And it never dries my skin. Very, very pleased. The series is a complete love. And now I have an item, that will surely use in my trips more)



А чим ви знімаєте макіяж в поїздках?
What is your fav make-up remover for the trips?

Цей та інші засоби Garnier можна придбати на Parfumeria.ua

52 коментарі:

  1. Надо будет познакомиться с этим средством поближе ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  2. Никогда не использовала средства Garnier для снятия макияжа, надо как-нибудь попробовать) Не зря же их все хвалят:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дуже люблю їхні змивки) ще з асортименту наших Космо Лореаль подобаються.

      Видалити
  3. It's always good when a buyer is pleased and not wasting money on a hopeless product!

    ВідповістиВидалити
  4. Я з задоволенням користуюсь їх двофазною змивкою (рахуй той-ж Лореаль, але дешевше), а таке не пробувала. Колись пробувала виноградний тонік, алн з ним не склалося - було жахливе відчуття липкості на лиці.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, їхня двофазна мені шикарно знімає водостійкі засоби! Скоро банчока закінчиться, то куплю ще) А мені виноградний тонік навпаки дуже гарно підійшов - освіжав так!

      Видалити
  5. Это мой любимчик! Уже много лет!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І є, за що його любити) засіб бюджетний і крутий!

      Видалити
  6. Мені дуже подобається Garnier. Він дійсно дуже практичний для поїздки. Дякую за огляд.

    ВідповістиВидалити
  7. Именно эту смывку я не пробовала, но мицеллярная вода у них вполне неплохая))) Спасибо за подробности))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, так, ця легендарна міцелярка) Я не фанат її, якщо чесно, але для різнмоанітності підійде)

      Видалити
  8. Зараз я знімаю макіяж двухфазкою Гаріньє. А цей засіб запям"ятаю і куплю його при нагоді :) Дякую за огляд ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я її теж використовую і дуже люблю)) Поки що не знайшла кращої змивки для водостійких засобів)

      Видалити
  9. Спасибо за обзор! Я обожаю смывки для глаз, теперь буду планировать покупку этой)

    ВідповістиВидалити
  10. I really wanted to try this product out but then I saw micellar water and I am using this one instead. Will try it one day though. I am still curious about it ;) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.si/

    ВідповістиВидалити
  11. I haven't tried this eye makeup remover yet, I have to try this out :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. Треба спробувати. Дякую за огляд.

    ВідповістиВидалити
  13. Интересное средство, стоит на него обратить внимание:)

    ВідповістиВидалити
  14. Looks nice!
    Thanks a lot for your last comment, you are such a sweetheart!
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
  15. Interesting product <33

    http://alluringalyssbeauty.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  16. с этим средством я еще не знакома. Хотя марку эту люблю

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я користуюсь їхніми змивками доволі давно.

      Видалити
  17. Гарньє мене рідко коли розчаровує! Їх міцелярна водичка просто маст-хев! Треба, щосб таке спробувати, але для мого типу шкіри.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, водичка популярна)) Хоча я не фанат, але її теж використовувала.

      Видалити
  18. Цікава штучка, я саме такі люблю з собою возити у подорожі. Найчастіше беру з собою тільки міцелярну воду. Знаю, що вона підійде краще за все, не буде подразнювати шкіру і зможе врятувати, незалежно від того, який в мене буде макіяж.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Я теж люблю мати під рукою один, але надійний засіб)

      Видалити
  19. I like Garnier products and I'd try this remover. So far I have face washing gel and I'm very satisfied.

    ВідповістиВидалити