пʼятниця, 5 лютого 2016 р.

Парфуми Ів Роше Comme Une Evidence Perfume Extract

Ох, люблю я писати про аромати... Вони завжди дозволяють намалювати якусь картину в уяві. І хоча практичної користі з цієї картини нема - ніхто її не побачить, та все одно це цікавий процес. Сьогоднішній аромат підкорив мене своїм дизайном і трохи розчарував вмістом, проте не будемо забігати наперед, а подивимось по порядку... парфуми Ів Роше Comme Une Evidence.

Oh, I love to write about perfumes... They always make me to imagine a certain picture in my mind. Although the practical benefits of this picture is zero - no one will see it, it's still an interesting process. Today's scent attracted me with the design, but it's content was a little bit disappointing, but let's look closer... So, Yves Rocher Comme Une Evidence Perfume Extract!

Опис на сайті доволі об'ємний, тому я вирішила не копіювати його сюди - врешті, можна почитати все за посиланням у першому абзаці)

The official description on the site is rather large, so I've decided not to copy it here - you can read it on Yves Rocher site (link in a lid).



Колись давно мені трапились ці парфуми, але зовсім не вразили. Проте коли я отримала їх в іншому форматі у подарунок на зимові свята, то вирішила, що це - доля і треба дати ароматові другий шанс) Тим більше, виглядає Evidence, як казка з країв вінтажної краси. В коробочці з чуттєвим рожевим оформленням на вас чекає невелика баночка, котра нагадує коштовність, і така ось рожева помпа, котру я неодмінно асоціюю зі старовинними парфумами і вже подумки шукаю відповідний різьблений столик, на який би цю красу поставити. До речі, у флаконі є дуже корисна річ - блокуюча деталь, котра його надійно закриває і можна скільки завгодно натискати на помпу чи перевертати банчоку, а парфуми будуть недоторканні)

Once I've had these perfumes, but I was totally not impressed. But when I got them in another format as present for winter holidays, I decided that it's my fate and this aroma should be given a second chance) Especially, because Comme Une Evidence looks, as the tale from the vintage beauty lands. In the box with a sensual pink design you will find a small jar, which resembles a jewel, and also thare's a pink pump, which I certainly associate with an old perfumes and I'm always seeking for an appropriate ancient carved table, which I would put this beauty onto. Incidentally, the bottle has a very useful thing - a blocking part, which closes the jar securely and you can push the pump or turn a jar and the fragrance is still untouched)


А тепер від красивого до складного... Цей аромат виявився для мене складним і я доволі довго думала, що ж про нього написати. По опису парфуми повинні бути просто феєрією з квітами, солодким та ніжністю. Насправді ж після нанесення Evidence звучить так різко і яскраво, що він асоціюється з чим завгодно, тільки не з жіночою делікатністю. На щастя, саме ось ці початкові ноти, котрі мене віднаджують від цих парфумів, поступаються більш спокійним та виваженим і тоді в Evidence відкривається більше романтики, а також доволі цікавий букет - густий, квітковий, вишуканий. До речі, опис на коробочці стверджує, що саме ця версія парфумів - найбагатша та найнасиченіша.

And now, from beauty to more complicated things... This perfume is complicated for me and I thought, what to write about it, for a while now. The descriptions made me expect it would be an extravaganza with flowers and sweet tenderness. In fact, after applying Evidence, it sounds so sharply and clearly, that it is associated with anything else, but not with a female delicacy. Fortunately, these top notes, which I don't really like, back out and give some place for a more calm and deliberate notes and then Evidence offers more romance and quite an interesting bunch - heavy, floral, exquisite. Incidentally, the description on the box claims, that this version of perfume is the richest and the most intense.



Проте мені все ще не вистачає легкості в цьому ароматі. Я наче ношу доволі багато "важких" дорослих парфумів, але от тут випадок, коли хочеться полегшити щось... не знаю, як би гарно описати це... Втім, я помітила також, що іноді аромати, які мені не припали до смаку, з часом звучать для мене зовсім по-іншому. Тому Evidence, я до тебе ще повернусь!

However, I still feel a lacks of lightness in this perfume. I like to wear quite a lot of "heavy" adult scents, but here is a case, where I want to make it more light... do not know, how to describe it better... However, I've also noticed, that sometimes the perfumes, I didn't enjoy, eventually sound very differently later. Therefore, Evidence, I will come back to you!


А ви пробували цей аромат?
Have you tried this scent?

44 коментарі:

  1. Спасибо за искреннее и душевное описание аромата. Именно в концентрации парфум Эвиденс я не пробовала. Самый удачный для меня – это Эвиденс Льо о де парфум: тот, что во флаконе с дозатором. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене була також ця версія, але я її не дуже оцінила. А от новинка Rose Oud - це чиста магія!

      Видалити
  2. Красивое оформление флакошика ♥♥♥ очень хочется потестировать

    ВідповістиВидалити
  3. Красивые фотографии получились, а я свою водичку пока еще не отфоткала )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) В мене, як тільки соцне вийде - так я і біжу фотографувати)

      Видалити
  4. Очень нравятся парфюмы от Ив Роше)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, я тоже люблю их ароматы) Особенно Черную Ваниль!

      Видалити
  5. Волшебный аромат и чудесный флакон.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені аромат посередньо, а от флакон справді шикарний!

      Видалити
  6. У меня есть такой флакончик) Дизайн просто покорил!
    Сам аромат хороший, но его нужно совсем чуть-чуть чтобы не утонуть в этом цветочном букете:)

    ВідповістиВидалити
  7. I know this scent. It has always been to cold and fresh for me, but it's an interesting one!

    ВідповістиВидалити
  8. У меня есть такой аромат. Но для меня чуточку тяжеловат или резковат.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене теж) Але я в них роздивилась красу)

      Видалити
  9. ЫІ мені вони важкуваті, але цікаві, безперечно. Можливо їх спробувати весною-влітку?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю, на весну, а влітку точно задушать =\

      Видалити
    2. Аромат, який задушив...хм..Хічкоку би сподобалось)))

      Видалити
  10. Мені здається, що цей аромат пасуватиме більш дорослим жінкам.

    ВідповістиВидалити
  11. nice post =)
    follow ýou now via gfc and g+
    follow back please =)
    xoxo

    https://freaky-like-gnui.blogspot.de/

    ВідповістиВидалити
  12. Great fragrance kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  13. The package of this is completely gorgeous!

    Walking Freckle
    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  14. В мене є такий, але я давно вже його отримала у подарунок, тож, може, він не такий насичений. Початкові ноти мені теж не дуже подобаються, а от потім він стає досить легким, щоб я могла його носити. А взагалі я люблю інший парфюм від цього бренду - Flower Party. Ото любов на все життя!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Flower Party в мене теж є) Якщо чесно, мені щось не дуже - надто хімічний аромат і надто швидко зникає, але були часи, коли я його вельми любила)

      Видалити
  15. I absolutely adore the packaging! This bottle is so nice with the little pump. Looks both vintage and modern. I'd like to try this scent.

    ВідповістиВидалити