четвер, 11 лютого 2016 р.

Баттер для тіла The Body Shop Pink Grapefruit Body Butter

Буває таке, що в чернетках висить море постів, котрі треба закінчити і вивісити... а тягне написати про щось геть нове, поки враження ще яскраві і емоцій багато. Сьогодні саме такий пост - у огляді баттер для тіла The Body Shop Pink Grapefruit.

Sometimes I've got a lot of drafts I should finish and post, but everything inspires me to write about the new items, because impressions are bright and a lot of emotions wake up. Today it's a post like this - The Body Shop Pink Grapefruit Body Butter.


Ingredients: Water, Citrus Paradisi (Grapefruit) Seed Oil, Theobroma Cacao (Cocoa) Butter, Cyclomethicone, Glycerin, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Lanolin Alcohol, Phenoxyethanol, Fragrance, Limonene, Methylparaben, Propylparaben, Xanthan Gum, Linalool, Benzyl Alcohol, Disodium EDTA, Tocopherol, Hexyl Cinnamal, Citral, Sodium Hydroxide, Citronellol, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Yellow 6, Red 33.

Як я вже якось розповідала, цей баттер опинився у мене за простою схемою: Прага - шоппінг - "о, скидки!". Ну, якось так. Власне, я дуже люблю засоби для тіла і хоч в мене їх багато, новинки все одно привертають увагу. Тим більше з The Body Shop в мене сталося приємне знайомство ще минулоріч, яке я вирішила продовжити.

As I've already mentioned before, I've got it simple: Prague - shopping - "wow, sale!". That's it) Actually, I really adore bodycare items. And even if I've got a lot, new-ins are always attractive. Moreover, I've started my aquitance with The Body Shop last year with a very nice products.


Баттер запаковано в доволі велику - 400 мл баночку. Кольору грейпфрутів, звичайно ж) І з соковитим фруктом на кришечці. Я не оцінила відсутність захисної мембрани в баночці, котру кожен може відкрутити собі в магазині. А от аромат оцінила одразу ж - власне, він насичено-фруктовий, зі слабкою гірчинкою і помітною свіжістю. Раніше я чомусь не цікавилась грейпфрутами, а от тепер цей запах мені одразу сподобався!

Butter goes in a big 400 ml jar. Grapefruit shade, of course) And with a juice fruit on the lid. There was no protactive membrane inside( I don't really like it, when anybody can open it in the store. But I appreciate the smell - fruity and intense, with grapefruit bitterness and freshness. Actually, I've never enjoyed this fruit's scent before, but now I just fall for it!


Щодо консистенції та ефектів, то тут баттер справді заслуговує на найвищі оцінки. По-перше, його назва дуже влучна - по відчуттях це саме "масло" для тіла. Не молочко, не крем, не різні там суфле чи щось таке, а саме баттер. Він зовні має гладеньку поверхню, котру тааак не хотілось порушувати дотиками... але я перемогла свого внутрішнього перфекціоніста і таки зробила це! Отож, баттер тане від дотику,  тому наносить дуже зручно й економно. Зволожує також чудово і гладенька шкіра буде вас тішити довго) Завдяки текстурі баттер всмоктується швидко, а от аромат його навпаки залишається на шкірі тривалий час. Я навіть іноді ввечері ловлю себе на думці: "А що це за аромат?", а потім згадую, як наносила баттер зранку.

As for consistence, this butter is a lovely one! First of all, it's title is just right - body butter. Not milk or lotion, not cream, souflee or something else, but really a butter. It's very smooth on top, so I couldn't make myself damage it's surface at the beginning, but later I won over my inner perfection lover and started using it! So, this butter melts to the touch, so you apply it easily. Moisturizes just flawless, so smooth soft skin will be a pleasant present for you. Because of it's texture this butter absorbs fast, but it's scent stays on much longer. So sometimes in the evening I ask myself: "What is this scent?" and later I recall my butter.


Загалом, The Body Shop знову потішили. А ще мені сподобалось, що у складі на перших позиціях різноманітні олії. Ну і той факт, що продукція не тестується на тваринах - ще один плюсик бренду.

Overall, one more pleasant product from The Body Shop. And I really adore a lot of oils in ingredients. And the fact, this products are not tested on animals.


А що вам подобається у The Body Shop?
What The Body Shop items do you like?

58 коментарів:

  1. Суперское средство! Надо будет купить ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  2. I still have not had to experience anything from this site, but I have always heard good

    ВідповістиВидалити
  3. Looks awesome! Nice review
    xx
    www.junewantsitall.com

    ВідповістиВидалити
  4. Теперь хочу эту марку попробовать.

    ВідповістиВидалити
  5. Of course, dear :D

    I have some of Body Shop products and I really love these brand :D

    NEW TIPS POST | Lettering Fonts for Blog
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  6. Я не много продуктов у марки пробовала, их баттеров у меня не было) Сейчас есть их туалетная водичка с яблоком, нравится)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А в мене водичка з грейпфрутом) Теж саме задоволення! Особливо разом з цим баттером)

      Видалити
  7. I didn't try any of the brand but it seems the fragrance is special here :)

    ВідповістиВидалити
  8. thanks so much for your comment
    it means so much to be and Iwanted to say THANK YOU in a more personal way.
    you are amazing.
    with love your AMELY ROSE

    ВідповістиВидалити
  9. Хочу попробовать, не знакома с маркой. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В них багато достойної продукції) Хоча ціни, як на наш ринок, немалі також.

      Видалити
  10. I'm huge fan of body butters, this one has to smell beautifully :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  11. Я сегодня буквально написала о своих любимых кремах для тела и The Body Shop там тоже есть!) - http://fashion-juice.com/krem-dlya-tela-moj-top-3-lyubimchikov/ Обожаю их, у меня сейчас баттер с малинкой, так вкусненько пахнет))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю. цей бренд має море прихильників)) Почитала про малину, надихнулась!

      Видалити
  12. Класний засіб. Ніколи не мала продуктів цієї марки, але хочу спробувати. Може і в мене буде "Прага, знижки")))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У кожного чемного б'юті-блогера буде "Прага, знижки") Рано чи пізно. Карма!

      Видалити
  13. Давно читаю хвалебные отзывы на Боди Шоп. Некоторые продукты мне привозили из другой страны, в принципе я осталась ними довольна. Хотелось бы попробовать что-то еще, только вот нет у нас официальных магазинов(( Или я что-то не знаю?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені подобається)) так, на жаль, в нас не роздобути офіційно. А шкода. Хоча я думаю, що до нас вони теж доберуться. Лаш он же ж активно продається)

      Видалити
  14. Мне очень нравится текстура у баттера) Часто себе покупаю подобные средства)

    ВідповістиВидалити
  15. Ой как же я люблю грейпфруты и их запах мммм :) Я брала такой баттре шоколадный- вот там запах не понравился :/ Но уход классный!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Шоколадного я не бачила, але ось цей - дуже-дуже))

      Видалити
  16. Я якось так сильно люблю Lush, що на Body Shop завжди не залишається уваги. Треба й собі щось купити звідти!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, для мене Лаш - це теж любов, але The Body Shop я люблю за моноароматні засоби)

      Видалити
  17. А я все чекаю поки в Україні продукцію цієї марки можна буде придбати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таак,я теж чекаю! Тоді буду частіше собі щось купувати)

      Видалити
  18. Я еще не знакома с маркой. Но наслышана о ней!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка вартісна)) Багато цікавого і приємного)

      Видалити
  19. Люблю баттеры у них! Жаль у нас закрыли их магазин! :(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А в нас і не відкривали( Але вірю, що ситуація зміниться на краще.

      Видалити
  20. Единственное, что мне понравилось у Боди Шоп, это как раз бвттеры для тела, все остальное впечатления не произвело.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мне еще водички моноароматные очень приглянулись)

      Видалити
  21. Я дуже люблю батери БодіШоп, але з нашим новим курсом доводиться себе обмежувати ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, курс - це страшна тема) ну але я собі щось в них купувала лише в мандрах, а мандри з нинішнім курсом - річ така ж рідкісна, як і шоппінг в The Body Shop XD

      Видалити
  22. I like body butters from BS and this one sounds like a nice scent.

    ВідповістиВидалити