понеділок, 8 лютого 2016 р.

Серветки для зняття макіяжу Beauty Formulas Cool Moist Cucumber Cleansing Facial Wipes

Сьогодні я розповім вам про свого незамінного помічника в поїздках - серветки для зняття макіяжу Beauty Formulas Cool Moist Cucumber. Я "познайомилась" з ними минулого року, коли не хотіла брати з собою багато баночок-змивок в мандрівку і знайшла їм цілком непогану альтернативу. Читаємо далі?

Today I'll tell you about my irreplacable help in a trips - Beauty Formulas Cool Moist Cucumber Cleansing Facial Wipes. I've tried them for the first time last year, when I didn't want to take a lot of make-up removing items with me in a trip and this was a nice option to replace them. Read more?


Звичайно, в мене з собою була і звичайна змивка, але погодьтеся, що саме в транспорті з такими серветками зручніше, чи не так? Упаковка доволі солідна - вона займає місце десь, як три пачки стандартних вологих серветок. Але якщо що, то я б не порівнювала її властивості з роботою вологих, бо вони зовсі різні і по відчуттях, і по ефективності знімання макіяжу (пробувала вже)). На упаковці зазначено, що ці серветки "швидко та ретельно очищують шкіру, видаляючи бруд та залишки макіяжу". А також підходять для всіх типів шкіри. Отож, універсальність тішить. Відкриваємо!

Of course, I've had a regular make-up remover with me also, but agree, that such a wipes are more convenient on transport, aren't they? The pack is rather big - it's nearly three times bigger, than a regular wet wipes pack. But I wouldn't compare these one with a regular napkins, as they are totally different and especially, when you're about to take off your make-up. The package mentions, that these wipes can clean you skin fast, removing make-up and dirt. And also they're suitable for any skin type. So nice. Open!



В ніжно-бірюзовому пакетику - 30 серветок. Вони всі доволі великі, більші за стандартні вологі серветки і дуже приємні на дотик. А пахнуть огірочками) Однієї мені вистачає, щоб гарно очистити лице від макіяжу, навіть якщо я умудрилась нанести стійку помаду Seventeen. До очищення додається також відчуття свіжості, м'яка шкіра і чудовий матуючий ефект, який допомагає пережити ніч в автобусі чи потязі без дискомфотних відчуттів для обличчя. Я дуже ціную в таких засобів відчуття освіження, бо в дорозі його часто не вистачає і шкіра цьому не рада. Нема ані відчуття жирності, ані пересушеності - що теж дуже важливо. Втім, мою комбі шкіру важко пересушити, а от недостатньо очистити - це не проблема навіть! Але серветки дають мені саме те, що потрібно. Загалом, я цим продуктом дуже задоволена, купуватиму ще і сміливо рекомендую.

The light-blue pack contains 30 wipes. They are rather big - also bigger, than usual napkins and very nice to the touch. Smell cucumber) One wipe is enough to clean my face and remove make-up, even a waterproof one. Along with a lovely cleansing I get refreshment, soft skin and matte effect, which helps me to survive the night in a bus or on a train. I really appreciate a refreshing feelings, because often I fell a lack of it, when I'm travelling. I get no oily effect, no dryness - that's important too. Well, my combi skin is hard to overdry, but anyway.Overall, I'm very satisfied and I'm going to buy more of these wipes. Totally recommend!



Який ваш улюблений азсіб для знаття макіяжу в дорогу?
What is your fav travel make-up remover?

42 коментарі:

  1. Спасибо за супер-полезный отзыв!

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Так. з ними будь-яка поїздка стає приємнішою)

      Видалити
  3. Тоде пользуюсь салфетками в дороге. Возьму эти на заметку.

    ВідповістиВидалити
  4. I have not tried this brand but I use often cucumber facial wipes

    I am following you in GFC (I like reading the blog feeds in GFC) I hope you could follow back :)

    Have a nice week!

    xxx

    www.travelera.es

    ВідповістиВидалити
  5. Это наверняка очень удобно в дороге, но я сомневаюсь. Каждый раз, когда я плохо очищаю лицо от макияжа у меня появляются прыщи на следуюший день (извините за подробности). Достаточно ли будет одних салфеток, чтобы полностью снять макияж? Или лучше использовать их вместе в другими средствами для демакияжа?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене теж вередлива шкіра, тому я мала певні застереження щодо такого методу зняття макіяжу. Але насправді ці серветки для мене працюють краще, ніж багато змивок, тому коли попереду ніч в потязі чи автобусі - сміливо беру їх і нічим не доповнюю. звичайно, у всіх індивідуальна шкіра та її вимоги, але ці серветки знімали стійку помаду без проблем)

      Видалити
  6. Я серветки для зняття макіяжу купляла багато років тому, це був жах. Не хочу більше експерементувати))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А якої марки? Я пробувала тільки ці, але вони просто чудово працюють. Хчоа загалом, я Beauty Formulas не дуже люблю.

      Видалити
  7. what a lovely post my dear
    amazing item review
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    ВідповістиВидалити
  8. Nice review once again :)
    Thanks a lot for your last comment : )
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
  9. Цікаво було про це дізнатися, бо я ніколи в такі серветки не вірила. Казалося, що вони не ефективні. Я у дорогу зазвичай беру маленьку міцелярну воду і користуюся нею усякий раз, коли відчуваю потребу вмитися. І навіть у цьому випадку відчуття свіжості не таке вже й сильне. А от з серветками якось ніколи не складалося. Треба ці купити, може вони як раз і будуть найкращими.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я раніше теж не вірила в серветки, проте взяла ці абсолютно спонтанно - і вони виявились чудовими. До того ж доволі бюджетними - зараз ціна близько 25 грн. Загалом, про всі такі серветки не скажу, але ці сміливо варто брати!

      Видалити
  10. Great product:)
    Have a nice week!:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  11. Часто покупаю подобные, очень выручают:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене вони стали чудовим помічником!)

      Видалити
  12. Люблю серветки! Це дуже зручно! В мене на столику зажвди стоїть упаковка вологих серветок для очищення тіла з ромашкою, але інколи їх використовую для обличчя, вони дуже ніжні о свіжають) буду знати, ще про цей бренд)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А які марки ще варто спробувати?) Бо я тільки з цими знайома!

      Видалити
  13. Дуже потрібний огляд)
    Я на них довго задивлялася, але згадала, що мені не подобався скраб і ще щось з цієї фірми буде геть погане, то й вирішила утриматися, а тепер думаю взяти)
    Також часто думала, що це буде мегазручно)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж не оцінила ні їхній скраб, ні маску, але ці серветки стали для мене дуже приємним відкриттям) Тому щодо них я впевнена!

      Видалити
  14. Ох эта сорока в ватсонс- потом не отдерешь ее :\\\ У меня тоже салфеточки для таких случаев припасены, только корейские )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, сорока - вона прчиеплива) Втім, розірвана наклейка не дуже зачіпає моє почуття прекрасного) А серветки чудові. А які корейські варто спробувати?

      Видалити