понеділок, 1 лютого 2016 р.

Banggood shopping

Перед тим, як я вирушила мандрувати, мені приїхала посилка з китайського магазину Banggood, в якій був мій новенький рюкзак та кулончик. Я вирішила, що це доля і рюкзак поїхав зі мною до Праги, тому він вже пройшов вогонь і воду, а точніше снігопади, потяги і автобуси)) І сьогодні я з радістю покажу вам свої обновки та трішки про них розповім.

Before I went on my trip I've received a parcel from Banggood with my brand new backpack and a pendant. I thought, it must be fate, so the backpack went with me to Prague and survived through fire and water... or better say through snowfalls, trains and buses) And today I'm glad to show my new-ins and tell about them.


Отож, почну з зірки мого замовлення - це рюкзак з мереживцем, який мені видається трохи вінтажним, дуже милим та романтичним. І гарно підходить на зиму, бо мої рюкзаки з тканини надто легко промокають від снігу. Потішила його якість - гарні замки, добротний вигляд і міцна підкладка, адже іноді буває, що красивий по фото рюкзак в реальності виявляється тонким, як пакетик. Тут такого немає) Я переймалась, що мереживо буде легко пошкодити, але воно пережило мандри без плям і без інших неприємностей, тому я дуже задоволена. А ще в рюкзака зручні широкі шлейки, так! І нарешті я маю в ньому місце і для нетбука, і для форми на танці =)

So I'll start with my lovely backpack with a lace, which looks very vintage, cute and romantic, as for me. And it's really nice for winter, because a textile backpacks are not so good, when a lot of snow falls. I'm satisfied with it's quality - nice zippers, lovely look and strong inner lining. Well, it happens, that a nice on a photos backpack turns out to be very thin in reality - so it's not like that) I was also worried, that lace can be easily damaged, but it wasn't spoiled during my trip, so I'm really happy for that. And also this backpack has got a comfortable wide straps! And I've finally got enough place for both my laptop and a dancing uniform =)






Кулончик з квітами зацікавив мене, як тільки я його побачила) Дуже мені подобаються такі скляні красивості з чим завгодно всередині! Вживу він виявився теж гарненьким - доволі масивний, з квіточками і точким, та надійним ланцюжком. Такий кулон гарно підійде до романтичних образів і доповнить цікавим акцентом ваш гардероб. Тож ношу і тішуся)

I was interested in this flower pendant from the moment I saw it) I really like such a glass beauty with something inside. In reality it turned out to be pretty nice too - massive, with a flowers and thin, but reliable chain. Such a pendant would be nice for romantic looks and will add an interesting accent to your clothes. So I wear & enjoy it)




А ви купували щось в цьому магазині?
Have you ever bought something in this shop?


50 коментарів:

  1. Кулон необычный и мне очень нравится, хотя цветочки и сердечки - это совсем не мое.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я люблю такий стиль)) Щоправда, мені більше подобається, коли в обрамленні матеріал під зістарене золото чи мідь.

      Видалити
  2. Ahahah me too dear :P

    Ohn, I really want this bag :o

    NEW INSTAPLEASUR POST | January On insta
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  3. Симпатичный кулончик) я пока ничего не заказывала на этом сайте, но надеюсь исправить это в ближайшее время :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Мені сподобався вибір на сайті ну і наявність трек-номера до посилки теж важлива штука.

      Видалити
  4. Кулончик очень милый и рюкзак понравился. Отличный заказ.

    ВідповістиВидалити
  5. Beautiful photos and post!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  6. Отличные обновки:))) Кулон очень милый и романтичный)
    Я тоже недавно получила посылку с этого сайта, всем довольна)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, так, люблю, коли інтернет-шоппінг не розчаровує, а тільки тішить)

      Видалити
  7. This pendant is gorgeous !
    Love it !!

    XX

    http://www.mademoiselleandthecity.com/

    ВідповістиВидалити
  8. Acessórios maravilhosos amei belas imagens, tenha uma semana abençoada.
    Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Novo vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=apP6eHn5PlI

    ВідповістиВидалити
  9. Both items are really pretty~~! <33

    http://alluringalyssbeauty.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  10. Классные обновочки! понравились и рюкзачок и кулончик

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Люблю я речі у вінтажному стилі)

      Видалити
  11. Hello >^.^<
    Interesting post! I am impressed with these beautiful photos!:D
    U have a gorgeous style, very classic and subdued colors..
    Greetings & Kisses

    http://www.porcelandia.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  12. So in love with the necklace <3
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    ВідповістиВидалити
  13. Сердечко очень милое, и рюкзачок славный. Мне они понравились, и они отлично вписываются в твой образ)))

    ВідповістиВидалити
  14. Рюкзак ти вже колись показувала, і він мені тоді ще сподобався, бо він просто чудовий! Хочу й сама такий! Кулончик теж гарний, я люблю таку красу. І ще мені дуже подобаються твої навушнички!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Ну але арінше я тільки його фото з сайту засвітила, а тепер вже і вживу помацала і переконалась, що він прикольний)) Навушнички - моя любов вже кілька років. О, славні часи, коли були гарні ціни і розпродажі в Accessorize!

      Видалити
  15. Backpack is very cool but I'm in love with this pendant! I'm also a fan of those haning something inside:)
    Globe sculpture is awesome. Is this the city?

    ВідповістиВидалити
  16. рюкзак стильный и кулон очень милый :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо)) Сама очень радуюсь обнвокам)

      Видалити
  17. очень милый кулон, а рюкзак очень удобный и красивый)

    ВідповістиВидалити