вівторок, 23 лютого 2016 р.

Бальзам для губ Baby Lips Electro Strike a Rose lip balm

Не буду оригінальною, коли скажу, що мені подобаються бальзами Baby Lips і я вважаю їх дуже комфортними у використанні. Тому коли на ринку з'явилась колекція Baby Lips Electro, я захотіла обновку й собі. Обновка була придбана у Празі і називається мій відтінок Strike a Rose.

I won't be original, if I'll say Baby Lips balms are awesome and very comfortable. So when Electro collection was presented, I really wanted something for myseft too. I've bought this balm in Prague and it's Strike a Rose shade.


Maybelline взагалі один з моїх улюблених брендів масс-маркету. Baby Lips Electro мають туби в чорному кольорі з неоновими відтінками рожевого, жовтого, фіолетового. Звичайно, від бальзаму неонової барви не очікую - не для того він мені, але трохи відтінку на губах я люблю, тим більше, що мій попередній Baby Lips давав красиво виражений полуничний колір. Stirke a Rose в стіку термоядерно-рожевий, а пахне він дуже цікаво - як цитрусова гумка. Одразу школа згадалась) Та що там - дизайн у цих бальзамів справді такий, що сподобається підліткам. Шкодую, що такої стильної краси не було в часи мого школярства. І з жахом згадую дико шиммерні блиски, котрими користувалась в старших класах.

Maybelline is one of my fav mass-market brands overall. Baby Lips Electro have a black tubes with neon colored title in pink, yellow, purple. I never expected it to be neon shade on my lips - well, that's a balm! But overall I enjoy some light color, moreover the last Baby Lips I've had has a really nice reddish shade. Strike a Rose looks neon pink in a stick and smells as a citron gum. Recalled my school times) Yet this balms design is perfect for teens. I really miss such a beauty in my childhood. Because I've used to have just some awful glosses with lots of shimmer.



На губах помада дає легкий відтінок з рожевими нотами, котрий робить губи дуже привабливими)) По відчуттях, цей бальзам майже не відрізняється від класичних Baby Lips - теж легке, проте несичене покриття, гарне зволоження і "вологий" блиск на губах. Бальзам абсолютно комфортний - і не відчуваю надміру жирності, нічого по губах не розпливається, ніякого подразнення чи навпаки сухості. Якщо чесно, думаю, я би обрала Baby Lips, якби мені треба було на рік на безлюдний острів. Baby Lips i Too Faced Natural Eyes, звичайно)) Ще ж щодо бальзаму, то він доволі стійкий і не з'їдається з першою ж кавою. Гарно рятує губи і в мороз, і в теплішу погоду. І колір виглядає вельми рівномірним, а це тішить. Я б собі купила ще кілька стіків, але так я ніколи не закінчу свої бальзами!

On my lips this balm looks as a light shade with calm pink notes, which make my lips verry attractive)) This balm feels exactly as the other Baby Lips I've tried - light cover with intense moisturizing, wet gloss. Everything feels comfortable  - no oily feeling, no irritation or dryness. To be true, I think I'd choose Baby Lips, if I've had to spend a year on a desert island. Baby Lips and Too Faced Natural Eyes, if course)) As for the balm, it has a nice longevity, so you will not erase it with the first cup of coffee. It helps in a frosty weather and in a sunny days too. And the color looks pretty even. I'd love to buy a few more sticks, but in this case I'll never finish my lip balms!





А ви пробували якісь відтінки Electro?
Have you tried any Electro shades?


Бальзам для губ Baby Lips Electro Strike a Rose та інші новинки можна придбати в магазині Parfumeria.ua

70 коментарів:

  1. Отличный обзор!!! Оттенок очень понравился ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Цей бальзамчик дуже позитивний!

      Видалити
  2. Відповіді
    1. І не кажи) Він мені дуже сподобався - чудовий варіант для щоденного використання. І губи ніколи не сухі, і відтінок є, навіть, якщо помаду забула вдома)

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Так, я люблю такі бальзам 2 в 1 - і догляд, і кольору трохи))

      Видалити
  4. У меня есть такой бальзамчик, симпатичный оттенок. :)

    ВідповістиВидалити
  5. Hi girl, nice post, Love your blog!
    My new post is up, please check it out, I followed you so if you want to return it would be great, if you already did it Thank you! :D <3
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/black-and-white.html

    ВідповістиВидалити
  6. Классный бальзам, очень нежный. Если увижу такой, то обязательно куплю

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він вдалий і візуально, і по комфорту на губах)

      Видалити
  7. Hello from Spain: I really like this brand. Great lip balm. keep in touch

    ВідповістиВидалити
  8. Вау, оттенок очень классный! Я люблю такие бальзымы, но именно этот пока не пробовала)

    ВідповістиВидалити
  9. У меня липсиков было штук 5 как с оттенками так и без. нравятся они мне!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене лише два, але обидва - улюбленці!

      Видалити
  10. Awesome! I absolutely had fun reading this. Have a fun-filled day!

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook
    Bloglovin

    ВідповістиВидалити
  11. I love this product:)
    Have a nice week:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. ;D

    Aqui no Brasil não tem essa embalagem preta! Adorei.

    Ótima terça!

    Beijo! ^^

    ВідповістиВидалити
  13. nice post :)
    Keep in touch, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  14. Давненько я вже кольорові бальзами не купувала) Надаю перевагу прозорим

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я ношу різні) Головне, щоби губи почували себе гарно з ними)

      Видалити
  15. Який симпатичний! Люблю, коли бальзам має відтінок - рожевий чи кавовий. Це так чудово виглядає на губах!

    ВідповістиВидалити
  16. Good to know that this lips balm is quite long-lasting, I love Maybelline :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  17. Когда они только появились, я их очень хотела, но так и не купила. А этот классный )

    ВідповістиВидалити
  18. I love this shade of Baby lips, lovely blog <3

    Would you like to follow each other on gfc? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  19. that colour is my fav too. Cannot live without these.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    ВідповістиВидалити
  20. Вот такие бальзамы с оттенками я очень люблю, а вот белыми совсем не пользуюсь и отдаю их мужу или зятю.

    ВідповістиВидалити
  21. I love how you took photos with the postcard. Definetely builds up the city lights atmosphere. The shade you chose is very nice.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I am reallya postcrosser fan)) Thanks! Pink shades are always the best!

      Видалити
  22. я до них ще не добралася, проте пора вже ;-))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони хороші) Спробуй! В мене одні з фаворитів, особливо на зимовий час.

      Видалити