середа, 6 січня 2016 р.

Гель для ванни і душу Yves Rocher Яблучна Насолода / Yves Rocher Apple Delight Shower Gel

Чи буває у вас таке, що ви спочатку не зацікавились засобом і навіть не взяли його собі, а потім, під час випадкового знайомства зрозуміли, що це - саме те, що вам треба? У мене така історія вийшла з чарівними яблучними засобами з новорічної лімітки Ів Роше. Бо я, знаний прихильник ванілі, пропустила яблучну колекцію, як щось не настільки цікаве для моєї ванільної величності. Але потім мені трапився у новорічному подарунку гель для душу  Яблучна Насолода і тооодіі... Цікаво? Пропоную почитати далі!

Do you also have these moments, when you were not interested with some items, but later, during a sudden aquitance, this item appeared to be exactly what you wanted? I have such a story with Yves Rocher Apple Delight limited Noel edition. Because I, as a well-know vanilla lover, missed this apple collection, as I was all so into Spicy Vanilla edition. But then, in my New Year gift I've found a shower gel Apple Delight and theeen... Are you interested? Read more!



Ось що каже про цей гель виробник: "Відчуйте всю свіжість Яблука, ніжно підкресленого теплими і вишуканими нотами Ванілі, в цьому Гелі для Ванни і Душу, збагаченому екстрактом Гамамелісу, який ніжно очистить Вашу шкіру.
Інгредієнти рослинного походження: екстракт Гамамелісу, екстракт Яблука.
- Формула не містить парабенів.
- Очищаюча основа 100% рослинного походження.
- Флакон піддається повторній переробці."

Yves Rocher info:
"With this shower gel, rediscover all the freshness of apple, enhanced with the warm and delicious notes of vanilla, enriched with Witch hazel water to gently cleanse your skin. Rinse well."





Хоча я показувала обновки лише кілька днів тому, та цей гель приїхав до мене ще в грудні, тому я встигла ним скористатись вже не раз)) Ця яблучна насолода приваблює ще у баночці - нагадує мені про мед чи ель і щось неодмінно зимово-святкове. Люблю таке оформлення)) Але направду гель для душу для мене найперше стає приємним, якщо я полюблю його аромат. І тут це сталось - цілковите потрапляння в ціль! Я навіть не думала, що яблучний запах може настільки привабливо звучати! Загалом, аромат у нас - просто задоволення океан. Асоціюється в мене ще з кавою з яблучним сиропом, котру шикарно робить моя подруга Сандра) А в описі згадують про ваніль - отож, засіб явно містить все, що я люблю.

Even if I showed you my new-ins a few days ago, I've got this gel in December, so it's been in use for a while now. This Apple Delight looks attractive even in a bottle - it remind me of some honey or ale and always something so winter holiday inspired. I love such a design) But to be true, I always enjoy shower gel, if it has got a nice smell. This one has got it and that's perfect! I've never though apple scent could sound so charming! Overall, it's just a great pleasure. It reminds me of coffee with apple syrup, which my friend Sandra makes so great) The description also mentioned vanilla - so this product really contains all I love.





Що ж до інших якостей, то гель доволі рідкий, дуже делікатний, м'який і загалом залишає тільки позитивні враження. Шкіра не помітила ніяких негативних ефектів на кшталт пересушення чи недостачі очищення. Тому я задоволена) Ну і з головним своїм завданням цей гель впорався - йому вдалось створити мені святкову атмосферу. Надалі буду з інтересом ставитись до новорічних ліміток з фруктами, бо я зрозуміла, що це яблучко просто чудове, а я могла його цілком пропустити.

As for the other properties, this gel is very liquid, delicate and soft, so it's much pleasure for me. The skin got no negative effects, as dryness of lack of cleanance. So I'm satisfied) And this get worked perfectly with it's main goal - it brought me a lovely holiday atmosphere. So next time I'll explore fruity Noel limited collections, because this Apple Delight is pretty awesome!))





А ви пробували Яблучну насолоду?
Have you tried Apple Delight?

Ціна на сайті: 105 UAH за 400 мл.

48 коментарів:

  1. I didn't try Apple Delight, but I have Orange Confiture & Amande :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Oh, sounds very nice) probably we've had a different Noel series here)

      Видалити
  2. Представляю, какое все ароматные))
    Давно хочу попробовать))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, аромати в цієї серії дуже романтчині і красиві!

      Видалити
  3. Обожаю лимитки Ив Роше. Отличные продукты у них выходят. В этом году я пока еще ничего не взяла..(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цьогорічні лімітки вельми вдалі! Мені сподобались обидві лінії - і Яблуко, і Ваніль)

      Видалити
  4. Яблочную серию не пробовала, но могу представить как она чудесно пахнет)) В этом году у них очень классная лимитированная серия средств)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, пречудовий аромат)) Я навіть не знаю, яка лімітка мені більше сподобалась))

      Видалити
  5. ще не пробувала, але після такого опису і фотографій дуже захотілося. З Новим Роком і Різдвом! Веселик свят!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Веселих свят)) лімітка вийшла прекрасна!

      Видалити
  6. не пробовала эту серию, но представляю как она пахнет

    ВідповістиВидалити
  7. Можу уявити цей смачний аромат!

    ВідповістиВидалити
  8. Хочу кофе с яблочным сиропом!!!
    Красивые фотографии - залюбовалась)
    Люблю гели марки ИР! а линейку этого года пока не пробовала - просто не смогла все увезти из столицы а заказать все руки не доходят.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тааак, це справді смакота! Кава з сиропом, з корицеЮ, з зефіром - ухх, такий кайф!
      Я сама хзамилувалась і не могла вибрати фото, тому їх так багато))
      Новинки дуже приємні)

      Видалити
  9. I got this series for birthday, I haven't tried the gel yet (I am just addicted to my soap :)) but I absolutely loved silky body cream Apply delight :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. oh, this series is worth trying! But I'm sure it's also easy to get addicted to your soaps)

      Видалити
  10. Ти так все гарно описала, що я майже відчула аромат яблука. Треба спробувати. Раніше часто користувалась гелями ІР, аж набридли, треба відновити дружбу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене до святкових ліміток особливо любов))

      Видалити
  11. Nice product:) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  12. Відповіді
    1. Happy New year)) Yes, this series is very nice and I jsut love the apple scent!

      Видалити
  13. Дуже люблю їхні засоби для душу! Там такі аромати! Цю серію треба теж спробувати!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Серія вийшла дуже вдала)) Яблучко просто чарівне!

      Видалити
  14. В мене також є ця серія, аромат дууже приємний)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна, чудовий аромат вийшов і взагалі продукти надихають)

      Видалити
  15. Очень классный гель. Я сама его пропустила мимо внимания, а зря.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я тепер удже тішусь, що випала таки нагода його випробувати!

      Видалити
  16. З Різдвом Христовим!
    Чудова серія, дуже ароматні засоби!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З Різдвом) дійсно крута серія! Мені дуже подобається аромат)

      Видалити