пʼятниця, 22 січня 2016 р.

Мінеральна пудра Sweetscents Nude mineral powder

З мінеральною косметикою я познайомилась минулого року і успішно спробувала і тіні, і рум'яна. Проте особливо мені сподобались мінеральні пудри. тому зараз я продовжую знайомство. Мені саме приїхала краса з магазину Magic Minerals - Мінеральна пудра Sweetscents Nude і про неї я вам сьогодні і розповім.

My aquitance with mineral cosmetics started the last year, when I've tried eyeshadows, blushes and ect. But most of all I've enjoyed mineral powders. So now I keep exploring them. I've just got a lovely new-in from Magic Minerals store - Sweetscents Nude mineral powder and I'll tell you about it today.


Мінеральна косметика - це насправді знахідка для шкіри. Особливо, якщо ця шкіра проблемна. Власне, коли я почала вирішувати свої проблеми, то мені так і сказав лікар: мінеральну пудру вам - і все. Отож, мінеральну пудру мені) Взагалі, як я вже дослідила, мінеральна косметика може бути трішки складнішою у нанесенні, ніж звичайні засоби, проте результат того вартує і про нього я вам зараз розповім.

Mineral cosmetic is actually a best thing for the skin. Especially, when this skin is problematic. Actually, when I've started curing my skin lately, my doctor told me: mineral powder - that's all you can use now. So, here's a mineral powder for me) As I've explored, it can be slightly harder to apply a mineral cosmetic, than the usual one, but the result is totally worth trying.


Я обрала собі пудру у відтінку Nude у 10-грамовій баночці. Склад: Mica, Sericite, Titanium Dioxide, Zinc, Iron OxidesРаніше в мене була перлинна пудра, а тепер стало цікаво спробувати щось з відтінком. У описі вказано, що Nude - для світлої шкіри. Тож я не прогадала. Оскільки зараз я і тональні - це фактично несумісні речі, то пудру я наношу на голе обличчя і тому гарно бачу, що вона мені дає. Зауважте, що для найкращого ефекту, треба не просто помахати пензликом, а навпаки трохи повтирати засіб у шкіру - тоді і результат, і стійкість краще.

I've got this powder in a shade Nude in a 10 g jar. Ingredients: Mica, Sericite, Titanium Dioxide, Zinc, Iron Oxides. I've had a pearl powder before and now I wanted to try something with a shade. The description mentioned, that Nude is for a fair skin. So that's totally for me) As currently I'm not very into using foundations, I apply this powder over my face and I can see, what I get with it. Btw, for a better effect it's better to blend the powder into the skin - that makes the result and longevity better.



Відтінок на моєму лиці білосніжки виглядає абсолютно природньо - так і не сказати, що щось наносила. Пудра лягає невагомою вуаллю, котра гарно вирівнює тон і робить почервоніння менш помітними. Ну звичайно, на роль серйозно маскування вона не претендує, проте згладить неприємності. Також, пудра затирає пори - цей її ефект мені дуже до смаку. Проте те, що я вподобала найбільше - матування. З такою пудрою лице не виглядає матовою маскою, як іноді трапляється, а проте можна спокійно собі ходити з нею - і ніякого жирного блиску. В мене не виникало бажання поновлювати покриття після 6-7 годин носіння, а для моєї комбі-шкіри - це результат.

This shade looks pretty natural on my snow white face - you can't say there's any powder) It lays with a lovely veil, which makes a skin tone even and redness - less visible. Of course, it can't hide it very much, but looks good. Also I love the effect of erased pores. But my fav effect is mattyfying. With such a powder my face doesn't look like a mask, as it happens sometimes, but you can just walk around and get no oily gloss. I didn't want to apply it again for 6-7 hours and that's a result for my combination skin.


А ви любите мінеральні пудри? Що порадите спробувати?
Do you like mineral powders? What would you recomment me to try?

Мінеральна пудра Sweetscents Nude надана для незалежного огляду магазином Magicminerals.com.ua

18 коментарів:

  1. Очень нежный оттенок и на коже не заметна))

    ВідповістиВидалити
  2. Great effect dear!!!
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  3. Я теж люблю мінеральні пудри (й тіні). Вони дають таке ніжне покриття, і так гарно лягають на шкіру. Коли я лікувала шкіру від акне, я користувалася тільки ними і відмовилась від тональних засобів взагалі. Результат був дуже гарним! Мені подобається фото пудри на твоєму обличчі, здається, що її там взагалі немає.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж люблю тіні) Проте найбільше мені до смаку рум'яна - так невагомо і ніжно лягають!
      так, коли треба лікувати акне, тоді мінеральна косметика чудово себе проявляє. Я теж в цьому переконалась і планую продовжувати)

      Видалити
  4. Я где-то уже пол года пользуюсь минеральной косметикой и она мне нравится все больше и больше:) она создает настолько невесомое покрытие, на сколько это вообще возможно)) У меня тоже есть пудра Nude от Sweetscents, правда, для меня цвет чуть по под тону не подошел, но я разбавляю ее более темной пудрой и цвет получается идеальный для меня. Это, кстати, весомое преимущество расспчатой косметики: ее можно разбавлять другими оттенками для получения желаемого цвета
    http://lanectarine.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за візит до мене!
      Так, мінеральна косметика тішить легкістю покриття. Експерименти з кольором - теж хороший варіант. Я просто намагаюсь завжди брати найсвітліший відтінок і це саме те, що моя шкіра найбільше любить)

      Видалити