вівторок, 19 січня 2016 р.

Реп'яхова олія Смерека проти випадіння волосся / Smereka Burdock oil against hair loss

Осінь і початок зими для мого волосся - період драми. Воно випадає безбожно і взагалі дуже втомлене. Отож, що нам потрібне? Нам потрібен додатковий догляд! Цієї зими мені пощастило випробовувати засоби "Смерека" з мережі EVA, які в прямому сенсі творять з моїм волоссям чудеса. В хорошому сенсі. Сьогодні розповім вам про Реп'яхову олію проти випадіння волосся.

The autumn and winter start is a drama period for my hair. I lose it very much and it's soo tired. So what do we need? We need an extra care! This winter I was lucky to try Smereka products - it's a brand selling exclusively in EVA chain stores. And they're miracles for my hair. In a nice way) Today here's a Burdock oil against hair loss in my review.


Олійки я використовувала зазвичай для кінчиків або наносила на волосся після чи в процесі миття. Проте цей засіб виробник рекомендує нанести біля коренів за пів години до миття голови. Олійка рідка, гарно розподіляється і пахне натурально-трав'янисто. Я наношу її часто, коли лежу у ванні і відпочиваю. Потім засіб легко змивається шампунем і не залишає жодної зайвої жирності. А також не провокує її, хоча моє волосся загалом більш схильне до жирності, ніж до сухості. Відомо, що для зміцнення та живлення волосся репяхова олія дуже важливий інгредієнт, тому в мене були гарні очікування і я використовувала засіб, як і рекомендовано - двічі на тиждень.

Usually I try oils for hair ends or I apply some after and during washing my hair. But this oil is recommended to apply on your head in 30 minutes before you wash it. The oil is very liquid, applies well and smells something natural and herbal. I put it on, when I lay in a bath and relax. Then shampoo rinse it off with no problems and no oily effect is left. My hair isn't getting oily faster, even if it's not dry, so I kind of like it) Btw, the burdock oil is a very nice ingredient to strenghten your hair, so I've had a nice expectations and was using it, as recommended - twice a week.

               


Я користувала олією більше місяця, перш ніж робити висновки. За цей час я помітила, що волосся справді почало трохи менше випадати. Не можу сказати, що ця проблема мене покинула, але тепер коли я дивлюсь на щітку, то не думаю, що після розчісування облисію)) Також волосся візуально виглядає приємніше - колір насичений і не тьм'яний, тішить гладкість і стан кінчиків (тут ще одна олія "Смерека" попрацювала). Також гарний об'єм. Звичайно, це робота усіх засобів "Смерека", тому цим постом я закінчую їх оглядати і твердо кажу: вони класні. Всі-всі.

I've been using it over a month before I made some conclusions. During this time my hair loss slightly went down. I can't say the problems is gone, but now I don't feel like I'm getting bold after a brushing XD Also my hair looks much more pretty, the color is intense and ends looks nice (one more Smereka oil worked on this). Also a nice volume. Of course, this is a result of all Smereka items work. So I end reviewing them with this post and I can totally recommend all of them, as a lovely products. All of them, yep.



А ви використовувати засоби Смерека?
Have you tried Smereka items?


Реп'яхова олія Смерека проти випадіння волосся надана для незалежного огляду мережею EVA

34 коментарі:

  1. Спасибо что рассказала. Много хороших отзывов читаю о марке.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені дуже сподобалась ця серія, хоча я трохи насторожено ставлюсь до органічних засобів для волосся)

      Видалити
  2. Семеркой пользуюсь)) Но именно репейное масло марки не пробовала) Когда-то покупала его но от других производителей, нравилось)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Читала твій огляд сьогодні якраз)) Так, Смерека має чудові засоби.

      Видалити
  3. Шампунь и бальзам использую с удовольствием а вот масла не для меня

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А чому олії ні? В мене волосся більш схильне до жирності, але я без олій не можу) Особливо на кінчики!

      Видалити
  4. I had similar problem and Johnoson baby shampoo saved.I got in on some sale and didn't know it is going to work so good.Nice recommendation. You never knew when this thing is going to need.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I've tried Johnson baby, whan I was still a child) maybe I should give it a try now!)) Thank you for advice!

      Видалити
  5. Ohn dear, thanks a lotfor your comment and for this recommendation. I really need this :o

    NEW DIY POST | DIY: Sleep Mask
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  6. Какое интересное средство. :)

    ВідповістиВидалити
  7. Definetly worth to try! I'd love to put my hands on Smereka oils.
    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
  8. Конкретно это масло не пробовала, но раньше в аптеке брала масло крапивы и мне не помогло. Потом пробовала репейное масло и опять ноль, так что с маслами у меня никак(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я підсіла на олійки минулого року - з тих пір волосся набагато приємніше виглядає, тому мені подобається їх використовувати))

      Видалити
  9. Great post dear!!!Interesting product...
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  10. Interesting beauty products.Thanks for such a detailed post!

    ВідповістиВидалити
  11. Oh my, I felt as if I was getting bald too :( and it was probably because of a medicine I was taking :(

    ВідповістиВидалити
  12. Не знакома с этим брендом, но мне очень нравится дизайн их баночек-скляночек и составы косметики)) Спасибо за знакомство))

    ВідповістиВидалити
  13. От не люблю я репяхові олії і все. Не моє це. А от їх масло дял кінчиків волосся чудове!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені сподобалась) Волосся таке живеньке)

      Видалити