вівторок, 26 січня 2016 р.

Мінеральна вуаль-праймер Shine Control mineral veil primer

А в мене продовжується знайомство з мінеральною косметикою і сьогодні я розповім про свою обновку з магазину Magic Minerals - вуаль-праймер Shine Control.

And I continue my aquitance with mineral cosmetic, so today I've got something really new for me - Veil-primer Shine Control. I've got it from the Magic Minerals store.


Цей засіб, як ви зрозуміли з назви можна використовувати в ролі праймера, щоби згладити шкіру візуально і дозволити забуи про жирний блиск. Для мене це дуже актуально, а далеко не всі засоби гарно можуть допомогти з цим. Проте я особливу маю любов до мінеральної косметики, оскільки вона цілком безпечна для шкіри і гарно підходить навтіь для проблемної. 

As you could guess, this product can be used as a primer to make skin visually smooth and forget about oily gloss. It's very important for me, because not all the items I've got can help with this. But I've got a big love for mineral products, because it's abslutely safe for the skin and suits even a problematic one.



Я замовила 5-грамову баночку, котрої цілком достатньо для знайомства. Потішило, що у складі всього три інгредієнти: Kosher Grade Rice Powder, Authentic Silk Powder, Kaolin Clay. Все просто і ясно) А я люблю, коли розумію, що в моїй косметиці і як працює. Я наношу вуаль іноді на чисте лице, іноді зверху на пудру, як завершальний ефект. Мені подобається, що такий легкий і комфортний засіб насправді гарно працює та дає ефект - довготривалий і приємний. 

I've ordered a 5 g jar, which is absolutely enough to understand this product. I was pleased to see only 3 ingredients: Kosher Grade Rice Powder, Authentic Silk Powder, Kaolin Clay. Smooth and simple) I just love, when I know all ingredients my cosmetic consist of. I apply this veil on my face blanc or sometimes on a powder, as a finishing cover. I love, that this light and comfortable item really works ncie and provides me an effect I need.



Цей засіб трох вибілює шкіру - я це помітила навіть при своїй блідості. Якщо у вас колір шкіри не особливо блідий, то цей засіб може вам не підійти. Також, я думаю, що така вуаль не дуже підійде до літа і відпустки, коли в більшості ціль засмагнути. Але мені ефект вибілення подобається. Тим більше, що він супроводжується якісним матуванням і вирівнюючим ефектом. Це так, наче ви редагуєте фото і робите трішки блюру - і опа, шкіра гладша, пори менш видимі, все гарненько. Єдине, що мені сподобалось менше - якщо на шкірі є пошерхлість чи сухі ділянки, то вуаль може їх підкреслити. Втім, цей продукт для жирної шкіри, тожу вона має куди менеш шансів "потішити" сухістю. 

The veil whiten my skin a little bit - I could have seen it even on my pale face. If you're not really pale, this product can be hot suitable for you. Also I don't think it would work nice in summer or on vacations, when you want some tan. But I love this whitening effect. Especially because it goes along with a nice mattyfying and smoothening. It's as if you were editing a photo and using some blur - and here we got our skin so nice and with less visible pores! The one thing I didn't like about it - dry areas would be more visible. Well, the product is for an oily skin. 



Загалом, я дуже рада, що познайомилась з цим засобом. Він виконує все, що мені треба і тішить мою шкіру, ну а шкіра відповідно тішить мене доглянутим і красивим виглядом. В мене наразі невелика баночка, але передчуваю, що треба буде замовити більшу. 

Overall, I'm really glad I've tried this item. It does all I want and pleases my skin and my skin pleases me with a neat look. I've got a small jar, but who knows - maybe the next one will be bigger!



А ви користуєтесь такими засобами?
Do you use such items?

Вуаль-праймер Shine Control надана для незалежного огляду магазином Magicminerals.com.ua

30 коментарів:

  1. Мені подобається косметика з цього магазину.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж) багато цікавого і гарний вибір!

      Видалити
  2. У меня есть пудра из этого магазина, люблю её очень:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я теж зараз користуюсь саме їхньою пудрою - дуже задоволена!

      Видалити
  3. Вже кілька років замовляю з цього магазину, дуже задоволена) Назбирала цілу скриньку мінеральної косметики, але цих засобів не пробувала, дякую за відгук!

    http://ukrainianbeauty.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене теж є трохи їхіх засобів) Магазин тішить гарним вибором!

      Видалити
  4. Помню у меня был пробник вуали, но другой марки, очень нравился)

    ВідповістиВидалити
  5. my primer got over, and I am loving this one. Great reviewing it.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    ВідповістиВидалити
  6. Lovely post :)

    Thank you for your wonderful comment on my earlier post :)

    Check out my Beach post The Goa Life Who doesn’t love beaches :)

    Follow me on Google Plus

    Love
    Akanksha

    ВідповістиВидалити
  7. Подозреваю, что хватит надолго такой баночки, минеральная косметика же очень экономная ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, баночка економна) Головне не набирати надто багато на пензлик.

      Видалити
  8. Мені такі штуки не підходять. В мене були пробнички, але вони стягують шкіру. Але в цьому магазині багато класних засобів!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Що ж, думаю, їх варто уникати з сухою шкірою, хоча в мене не було шансу в цьому пересвідчитись)

      Видалити
  9. Great primer:)
    Have a nice day!
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  10. Мне нравятся рассыпушки этого магазина, особенно пудры и вуали ))

    ВідповістиВидалити
  11. Я обожаю вуали и пудры из этого сайта)

    ВідповістиВидалити
  12. Обожнюю мінеральні пудри й вуалі! Конкретно цієї в мене не було, хоча було дуже багато різних засобів, і я у захваті від їхньої дії - вони так гарно лягають на обличчя й роблять такий собі фотошоп - щось приховують, що просто м,яко затіняють. І я не уявляю наразі, як можна жити без мінеральної косметики!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, мені цей ефект теж надзвичайно подобається, тому я й хочу з такою косметикою познайомитись краще - це і для шкіри добре)

      Видалити