вівторок, 19 січня 2016 р.

Побачимось в лютому! / See you in February!

Дорогі мої друзі та випадкові читачі, маю новину) Я трішки відправляюсь в мандри, тому мене не буде до кінця місця. Щоправда, я заготувала ще постів і вони будуть публікуватись автоматично, тому буду рада, якщо ви й далі навідуватиметесь до мого блогу. А я повернуся в лютому з новинками (я сподіваюсь) і гарним настроєм (а як же інакше?))

Dear my friends and random readers, I've got some news) I'm going on a trip, so I'll be away till the end of this month. Yet I've prepared some posts and they'll be published autimatically. And I'd be glad, if you keep visiting my blog. And I'll be back in February with some new cosmetics (I hope so!) and with an awesome mood (it can't be other way!)

Hugs)


36 коментарів:

  1. Гарно відпочити і набратись нових сил та вражень))))

    ВідповістиВидалити
  2. Have a great time on your trip, dear :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  3. Bela imagens, tenha uma semana abençoada.
    Meu canal: https://www.youtube.com/watch?v=WflDsh0kjCo
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br

    ВідповістиВидалити
  4. Enjoy your travelling! Fab picture
    xxx
    www.travelera.es

    ВідповістиВидалити
  5. Наташа, хорошо отдохнуть! :):):)

    ВідповістиВидалити
  6. Желаю приятного путешествования ;)

    ВідповістиВидалити
  7. Бажаю гарного відпочинку, а потім хочу бачити нові фото :)

    ВідповістиВидалити
  8. счастливого путешествия, буду ждать фото)))

    ВідповістиВидалити