середа, 20 січня 2016 р.

Помада NYX Extra Creamy Round Lipstick 550 Indian Pink

Хто любить нові помади? Я! Власне, я постійно купую собі нові засоби для губ і іноді замиcлююсь над тим, а коли це все змальовувати. Сьогодні розповім вам про дещо зі своїх новинок, які приїхали з магазину elnino.ua. У огляді - помада NYX Extra Creamy Round Lipstick 550 Indian Pink.

Who loves new lipsticks? Me! Actually, I often buy some new lip products and sometimes I just think, when will I wear this all XD Today we've got my new-in from elnino.ua store - NYX Extra Creamy Round Lipstick 550 Indian Pink.




З цієї помадою з моїх обновок вийшло найбільше сумнівів. Точніше, вона мені сподобалась, але я думаю, що вона більше підійде для літа. Принаймні, так мені видається тепер... ну але давайте пройдемось по всіх пунктах. Отож, дизайн! Простий чорний стік з логотипом + колір помади можна побачити на дні туби - зручнота. Я б назвала цей колір вибіленим кораловим. Вдень в ньому більше проглядається щось мандаринове, а у вечірньмоу освітленні навпаки виступає рожевинка. Чого я не врахувала при замовленні - це перламутровий блиск. Не скажу, що він не красивий тут, проте я особисто не дуже його люблю. Ну та менше з тим. О, а ще помада відчутно пахне м'ятою!

I've had some doubts about this lipstick among my new-ins. Better say, I loved it, but I think it's more suitable for summer. At least, that's what I think now... But lets' explore more! So, the design. A simply black tube with a logo + you can see the actual shade on the bottom of the stick - very convenient. I'd call this color a bleached coral. During a day time it looks more orange for me and in the evening light - pretty pink. What I couldn't see, when I was ordering this shade, was a pearl glow. I can't say it's not pretty here, but personally I'm not very into it. Oh, and also it smells like mint!



Тішить, що колір помади у стіку і на губах доволі ідентичний. До речі, в цього засобу дуже цікава й приємна текстура - кремова, делікатна і чомусь нагадує про суфле. Колір гарно й легко лягає на губи, але, як мені здається, покриття доволі активно підкреслює всі-всі складочки. А я навпаки люблю, щоби губи виглядали згладженими і зволоженими. Втім, вологий блиск помадає теж дає, навіть підсилений перламутром. Вона така м’яка, що має доволі низьку стійкість і відбивається на всьому, що торкнеться ваших вуст. Тому в мене виникає постійне бажання її поновити) Загалом же, помада мені сподобалась і навтіь вельми.

The great thing is, that lipstick shade in a stick and on my lips are very similar. Btw, this item has a really interesting and pleasant texture - creamy, delicate and remind me a souffle. The shade lays nice and easy, but I think it underlines all the folds and dryness. And I love the opposite - smooth and glossy lips. Well, this lipstick also provides a wet gloss, but with a pearl effect. Lipstick is so soft, that it has got a minimal longevity and it prints on everything you touch with your lips. So be ready to apply it again and again. But overall I enjoyed it really much.






А ви пробували цю серію помад? Що ще порадите спробувати з косметики NYX?
Have you tried this lipstick series? What else NYX products can you recommend me to try?

Помади NYX Extra Creamy Round Lipstick є в асортименті магазину elnino.ua

40 коментарів:

  1. Обожаю розовые помады и блески)Вам очень идёт!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо) Я тоже поклонник таких оттенков!

      Видалити
  2. Очень приятный оттенок:) и текстура кажется удачной)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, текстура в нього магічна направду)

      Видалити
  3. Симпатичный оттенок у помадки. :)

    ВідповістиВидалити
  4. Oh, i like the colour!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  5. really dear? so coool :D

    love this color. So simple :D

    NEW REVIEW POST | Sustent’Habil: Sustainable Cosmetics
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  6. Оттенок нежный, на каждый день вариант идеален)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Согласна)) Необходимая вещь в косметичке!

      Видалити
  7. Помади цієї марки ще не пробувала, але цей колір сподобався! Дуже гарно виглядає і, як мені здається, ідеально підходить на зиму.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені цей бренд заочно подобався вже адвно) зараз пробую потрохи знайомитись. Ну а мені такі кольори більше для спеки влітку підходять)

      Видалити
  8. Очень приятный оттенок, на губах смотрится прелестно))

    ВідповістиВидалити
  9. So nice this lipstick nyx:) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  10. Классный оттенок, люблю такие нежные помады

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, теж завжди маю в косметичці більше ніжних кольорів, ніж насичених)

      Видалити
  11. Beautiful colour. I don't think I've ever used NYX cosmetics.

    ВідповістиВидалити
  12. Я також не дуже люблю помади з перламутром, але тут наче дуже вдалий. Тобі личить) і на літо точно буде твоїм маст-хевом))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та я от теж не фанат перламутру, але тут він не особливо яскравий і такий легенький, що так - влітку буде саме те!

      Видалити