неділя, 10 січня 2016 р.

Антиперспірант Nivea Ефект Пудри / Nivea deodorant Powder Touch

Восени я користувалась роликовим дезодорантом Нівея з "ефектом пудри" і от зараз, коли треба було поновити собі щось такого типу, я вирішила обрати такий самий дезодорант. Тільки тепер не ролик (ну бо навіщо б'юті-блогеру ще один такий самісінький засіб?)), а взяла стік Powder Touch.

During this autumn I've been using roll-on deodorant Nivea Powder Touch and now, when I had to but something new, I've decided to try this item again, but in a stick form. Well, beautyblogger always wants some different items, yeah?))


Чому стік? Бо, як показує практика, стіки для мене стійкіші за ролики. До того ж сохнуть швидше, а точніше - фактично не потребують часу на висихання. А хто взимку не любить довго чекати, поки можна вже одягатись, той я) Отож, цей дезодорант в нас в красивій білій баночці. Що мені подобається - подвійна кришечка. Так менше шансів, що на сам засіб потрапить якийсь бруд чи пил.

Why stick? Because, as I can see, sticks are more longlasting for me. And they dry faster. And in winter I just don't want to wait some additional time before I can put something on) So, this deodorant goes in a pretty white jar. What I do like - a double lid. So there's less chances for some dirt to spoil it.


Запах у дезодоранту саме такий собі пудровий і є в ньому щось характерне для Нівея. Не знаю, як це гарно описати) Оцей косметичний аромат, притаманний певним брендам, по якому їхня продукція впізнається. От тут таке є. Іноді я читаю в оглядах, що аромат дезодоранту дисонує з ароматом парфумів. Чесно кажучи, я ніколи з таким не стикалась, тому не можу нічого сказати на цю тему. Але тут аромат мені видається дуже комфортним і жіночним.

The scent of this product is exactly as powder, as I imagined. And it includes something very typical for Nivea. Well you know - some brands just have this "typical" scent of their cosmetics. So here it is. Sоmetimes I read in reviews, that deodorant has a strong smell and it works bad with a perfumes. To be true, I've never had such an opinion on any deodorant. But this smell seems to be very feminine and cozy, as for me.


Проте що нас найбільше цікавить в дезодорантах? Стійкість і захист! Що ж, тут вони чудові. Наноситься комфортно - плюсик. Ефект пудри дозволяє мені підтримувати довготривалу свіжість, блокує виділення поту і не залишає жодних слідів на одязі (перевірено чорним). До того ж, такий стік можна використовувати дуже й дуже довго. Подобається? Так. Чудовий варіант на зиму знайдено. Хоча я ще хочу підібрати собі щось з так званих "безпечних" антиперспірантів, проте це тема для окремої розмови і наразі я тільки збираю про них інформацію, досліджуючи взагалі різні дезодоранти в улюбленому магазині.

What do we need the most? Longlasting effect and protection! Well, here they are really nice. And comfortable application is plus. Also Powder Touch helps me to have a lasting freshness, blocks sweating and leaves no traces on my cloth (even on a black one)). Also such a stick will last for long time. Do I like it? Yep. Perfect winter option is found. I also want to try some "safe" deodorants, but that's a topic for other converstion and I just explore it now.


А ви любите більше стіки чи ролики?
Do you like sticks or roll-ons more?


Антиперспірант Nivea Ефект Пудри можна придбати в магазині Parfumeria.ua

36 коментарів:

  1. У мене зараз найулюбленіший стік old spice wolfthorn)))) А до цього дуже любила кульковий Adidas Pro Clear Anti-White Marks 48h. ОлдСпайс подобається все таки більше.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я не пробувала ні ті, ні інші) Дякую за рекомендацію, придивлюсь!

      Видалити
  2. більше люблю спреї, від нівея ще не пробувала такі засоби, але дуже люблю Гарньє, дешево і сердито!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж люблю спреї, але стіки компактні - в дорогу саме те, що треба)
      О, у мене теж зараз є гарньє, ще напишу про нього потім)

      Видалити
  3. Возьму на заметку. Я сейчас предпочтение отдаю рексоне.

    ВідповістиВидалити
  4. Amazing post dear! :)

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ВідповістиВидалити
  5. Обожаю их дезодоранты. У меня сейчас роликовый Защита Антистресс, а до этого был кремовый - все нравится, и запах и действие. Бывали и более дорогие средства, с более термоядерным действием, но они вызывали жуткий дискомфорт и сухость, а натуральные меня совсем не впечатлили- в них обычно спирт в составе, и если спиртовую салициловую кислоту я на лицо наношу спокойно, то в нежной подмышечной зоне спирту явно не место.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, спиртові - це той ще екстрім.
      Я щ не стикалась з термояерною сухістю, але іноді хочеться спробувати щось більш потужне, ніж я зазвичай беру)

      Видалити
  6. Have a nice products same, dear :)

    Ohn, I didn't know this product but I really love Nivea brand :)


    NEW DECOR POST | Quartz and Serenity Decor
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  7. У меня тоже в стике есть, мне нравится формат. :)

    ВідповістиВидалити
  8. Обожаю это средство, очень хорошее!

    ВідповістиВидалити
  9. Раніше постійно користувалась роликовими дезодорантами від Нівеї)
    А зараз в фаворитах чоловічий Олд Спайс - він такий стійкий і аромат не сильний і свіжий)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за ідею)) Я зазвичай в бік чоловічих не дивлюсь, бо мене відлякує саме сильний аромат)

      Видалити
  10. Love the products the nivea
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    ВідповістиВидалити
  11. Я такий ще не пробувала) Дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
  12. I love Nivea deodorants too and this one sounds great :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  13. люблю этот дезик уже очень давно)

    ВідповістиВидалити
  14. I had bad experience with nivea roll-on leaving white stains yet being sold as no white marks one but in general I prefer roll-ons from sticks.

    ВідповістиВидалити
  15. Я люблю сухі стіки від Нівея. Оце знахідка. Їм не треба сохнути, і вони гарно виконують їхні функції. І в мене немає проблем зі слідами на одязі - з Нівея ніколи не було такого, щоб залишилися білі полоси. Треба просто обережно одягатись.

    ВідповістиВидалити