субота, 30 січня 2016 р.

My January in Instagram

Всім привіт! Я знову тут =) І перш за все хочу подякувати тим, хто не покидав мого блогу за час моєї відсутності. А по-друге прагну поділитися своїм життям в січні - через призму інстаграму.

Well, hello, sweeties! I'm back here =) And first of all - thanks to everyone, who visited my blog while I was away! And secondly, I'd love to share my January life via an Instapost overview.



Цей місяць в мене був не особливо наповнений фотографіями - свята, свята і відпочинок все ж. А проте от вам моє перше селфі у 2016 - макіяж з засобами GlamBee.

This month wasn't really filled via photos for me - holidays, holidays and a looot of rest. But here we got my first 2016 selfie with GlamBee make-up.


+ манікюр з лаком Astor
+ Astor polish manicure



Ще трохи посилок та подарунків - ДН + Новий рік потішили неймовірно)
Some more of gifts and parcels - birthday + New Year were really satisfying this time)


Були спроби образів у моєму любому ретро-стилі...
There were some retro-looks experiments...



А тоді - мандри. Спочатку я їздила в мій любий Хмельницький...
And then some travelling. I've started this year with a trip to my dearest Khmel...


...потім завітала в Ужгород...
...then I've visited Uzhorod...


І звідти моя дорога вела просто в Прагу!) Про Прагу, Відень, Карлові Вари і все, що мені вдaлось побачити цікавого в цій мандрівці я розповім якось потім - коли всі фото будуть готові, а враження упорядкуються в голові, бо зараз там все таке заплутане ще)) А поки що - кілька фото! Я взагалі думала, що буду в мандрівці постити на інстаграмі ледь не всю красу, котру бачу, але потім це бажання поступилось місце бажанню просто милуватись і насолоджуватись. Адже важливіше проживати момент, ніж зафіксовувати його в мережі, так?)

And from that place my way lead me straight to Prague!) I'll definitelly tell about Prague, Vienna, Karlovy Vary and all the exciting things I've seen during my trip... but it's ll be a little bit later. When the photos are ready and impressions are a little bit less messy, than they are now. And here we go just a few photos. Actually, I thought I'll be posting on insta everything beautiful I'll see, but then I realised it's better to enjoy this beauty, than post it all. Because it's far more important to live a moment, not just to fix it, am I right?)







А який був ваш святково-постсвятковий січень?
And how was your holiday-postholiday January?

34 коментарі:

  1. Який насичений місяць! Класний відпочинок ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так) Мандри - це чудово! Шкода, що не так часто, як хочеться...

      Видалити
  2. Хорошая рубрика, с удовольствием посмотрела фотографии:)

    ВідповістиВидалити
  3. Відповіді
    1. О, я думаю, що розтягну їх на кілька постів))

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Дякую!)) В мене попереду море фотопостів буде))

      Видалити
  5. С возвращением! На первом фото такая довольная и отдохнувшая)) Очень милый макияж)

    ВідповістиВидалити
  6. Красивые фотографии! )) Кстати, тебе очень к лицу косички ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!) Косички - моя стандартна зачіска для мандрів)) І взагалі для зими)

      Видалити
  7. путешествия...Прага!!!! очень красивые фото ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, Прага - любов моя)) З радістю чекаю повернення туди))

      Видалити
  8. wow gorgeus place and you look so pretty
    have a nice day :) <3

    http://pandoraglam.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  9. Lovely post dear! Maybe we could follow each other on GFC?
    If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog http://patriciacori.blogspot.ch/

    ВідповістиВидалити
  10. чудесные фото и очень атмосферные,Прага шикарная)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, Прага - це неймовірне місце! Завжди надихає і відкриває стільки чарівного. Мені подобається, що в Празі є і простір, і багато затишку в центральних вузьких вуличках. Проте нічого не можна порівняти з прогулянкою по набережній у сонячний день чи з виглядом з Празького Граду...)

      Видалити
  11. Ужгород!!!! Як же я його люблю! Я раніше кожного року туди їздила, але потім якось так сталося, що вже майже 10 років там не була. Треба виправляти це якнайшвидше! Класний в тебе січень вийшов!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я вже давно хотіла відвідати Закарпаття, але якось не складалось, хоча загалом я по Україні доволі багато їздила. Ну от тепер і Ужгород досліджено) Щоправда, я б хотіла туди приїхати якось на цілий день погуляти, бо часу між автобусом та потягом мені було трохи мало.

      Видалити
  12. Наташенька, у тебя январь выдался очень интересным и насыщенным!

    ВідповістиВидалити