неділя, 31 січня 2016 р.

Бальзам для губ MAY Face Smoothie lip balm

Юху, дорогі мої! Я повернулась з вагоном вражень та позитиву! Але враження записуватиму поступово, а сьогодні покажу вам свою любов - бальзамчик для губ MAY Face Smoothie.

Hi, my dears! I'm back with a lot of joy and positive! But all the impressions will take some time to write them down and today I'll just show my new sweet love - MAY Face Smoothie lip balm.


З моєю колекцією бальзамів мене вже важко здивувати, а проте засоби з мережі EVA таки зробили це. І першим приємним сюрпризом стала коробочка. Вонa невелика, продовгувата, а  не кругла, як зазвичай роблять подібні баночки. А кришечку з неї треба зсувати, як з лотка з морозивом. І під кришечкою нас чекає... Ні, не морозиво, але справжнє желе. По-іншому, цей бальзам не назвати - напівпрозорий, вишневий і ароматний, він для мене точно желейна цукерка. І пахне відповідно - соковитою вишнею і дитинством.

It's hard to surprise me with a lip balm, because I've got quite a big collection, but EVA stores new-in was really quite a suprise for me. The first unexpected thing was a box. It's rather small and not rounded, as such a boxes usually are. And the lid can be just taken off, as in an ice-cream tray. And under this lid we've got... nope, not an ice-cream, but a real jelly! As for me, it's hard to call this balm the other way - it's quite translucent, cherry scented, as a jelly candy. For me it's a childhood smell.




Звичайно, такий формат менш зручний, ніж стіки, тому я залишу його для використання вдома. Втім, розміри баночки дозволяють її без проблем поцілувати - а саме так багато хто з нас наносить бальзами такого типу)) До речі, на губах він мені теж сподобався - гладенький, трохи липкий, але не до неприємного рівня. Зволожує доволі стійко і не стирається після кількох ковтків чаю, що мене особисто тішить. На губах дає ефект глянцю і красивий блиск, який згладжує всі складочки тощо. О, а ще, звичайно, ягідний відтінок. І хоча в мене насправді величезна колекція бальзамів, я буду користуватись цією обновкою з великим задоволенням.

Of course, such a form is not as convenients, as a sticks are, so I'll use it mostly at home. But the size of the jar allows to kiss it - and that's the way we usually apply a balms like this one)) Btw, on my lips it's very nice - smooth, a little bit sticky, but not uncomfortable. Moisturizes my lips and stays on for a long time, so you will not erase it with a cup of tea, which is very pleasing for me. The effects of gloss and smoothening are very nice too, as a berry shade. And even if I've got a plenty of lip balms, I'll use this one with a great pleasure!





А ви пробували ці новинки MAY Face?
Have you already tried MAY Face?

Блиск для губ MAY Face Smoothie надано для незалежного огляду мережею магазинів EVA


42 коментарі:

  1. Оригинальная баночка) если мне понадобится бальзам , пойду к тебе в блог выбирать)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вперше таку баночку зустрічаю!
      Я планую розшири свої знання про бальзамчики і писати про них ще більше =)

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Дякую) Розмились трішки, а проте вони абсолютно точно ягідні)

      Видалити
  3. Люблю оттеночные бальзамы) Они за губами ухаживают и придают им приятный оттенок:)

    ВідповістиВидалити
  4. очень интересный, нужно попробовать)

    ВідповістиВидалити
  5. Обожаю этот бальзам!
    С возвращением! ;)

    ВідповістиВидалити
  6. Интересная упаковка) люблю полупрозрачные бальзамы)

    ВідповістиВидалити
  7. Я тоже бальзамы в баночках целую, а не леву пальцами=) Выглядит это странно, но зато более гигиенично=)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, поки бальзаму багато - це доволі зручно))

      Видалити
  8. Як на мене не дуже зручний формат, але мені подобається колір. Треба придбати його для домашнього використання)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вдома такі бальзамчики цілком собі зручні. Я зазвичай користуюсь кількома різними, тому люблю і такі баночки на поличку, і стіки, щоби були в сумочці під рукою.

      Видалити
  9. Que maximo amei o resultado
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal: https://www.youtube.com/watch?v=apP6eHn5PlI

    ВідповістиВидалити
  10. упаковка и правда нетривиальная!

    ВідповістиВидалити
  11. Баночка непривычной формы, обычно для бальзамов круглые делают, а тут квадратная, и это очень необычно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, формат интересный) И наполнение приятное!

      Видалити
  12. Yay, makes me think of Alice in Wonderland:) Lovely packaging and a very nice shade:)

    ВідповістиВидалити