понеділок, 18 січня 2016 р.

Тональний крем GlamBee Super Matte Foundation 01 Nude & Пудра GlamBee №4

А в мене з'явилось багато новинок з серії GlamBee, котру випускають спеціально для магазинів EVA. Оскільки я отримала для огляду багато різних засобів, то поділила їх по типу й буду оглядати невеличкими групами та показувати макіяжі з цією косметикою. Сьогодні зупинюся на тональних засобах - власне, тональний крем і пудра.

I've got a lot of GlamBee new-ins for EVA chain stores. And as I've got different items, I've seperated them into a small groups and here we go - a make-up review now! Or better say tone review - because I write about foundation and powder.


Оформлення у всієї серії доволі мінімалістичне й просте. Тональний - у чорній тубі в горошок, пудра - в круглій коробчоці з прозорою кришечкою. Подивимось спочатку на тон. Скажу чесно, зараз я мало користуюсь тональними, проте маю до них інтерес і доволі високі вимоги. Тональний GlamBee виявився цілком непоганим на тлі цих вимог, хоч і не бездоганним.

GlamBee series has a lovely minimalistic design. The foundation goes in a dotted black tube, the powder - in a round box with a transparent cap. Let's start via foundation. To be true, I use not so much foundations now, but I still have a great interest in them and a high requirements. And despite my requirements GlamBee tone has done well, yet not perfect for me.




Отож, мій тон - найсвітліший. Тут в нас перший мінус - попри те, що він позначений найсвітлішим, та на моїй шкірі він все ж більш темний, ніж я б хотіла. Думаю, такий відтінок мені личитиме влітку, коли шкіра буде не такою блідою. Що ж до покриття, то мені воно сподобалось. Тональний справді гарно вирівнює тон, не лягає маскою, проте й не жирнить і приховує дрібні неприємності. Він мені нагадав трохи BB-крем Лірен. Теж дає такий ефект ледь помітного сяйва, котрий якраз-якраз гарно виглядає на моїй комбі шкірі. Сухість і пошерхлості підкреслює помітно( Втім, чи багато засобів їх не підкреслюють? Загалом, враження більше позитивні і я думаю, що цей тон матиме своїх прихильників)

So my foundation is the lightest shade. And here we got a first minus point - even if it's the lightest 01 Nude, on my skin it lookes darker, than I thought. I think this shade would suit me in summer, when I'm not that pale. As for a covering properties, I enjoyed it. This foundation really makes face color even, doesn't make me feel a mask on my skin and don't give an oily gloss, and it's nice to hide a small problems. It reminded me of Lirene BB-cream a little bit. Also this effect gives a small glow, which is jsut acceptable for my combi skin. The bad things is, that it underlines dryness really much. Yet, are there a lot of items, which don't underline it? Overall, I've got more positive, than negative impressions, so I think it will find some fans)




Щодо пудри, то вона в нас позначена, як "Тон 4". Я не певна, чи це найсвітліший, чи 4-ий по порядку)) В коробочці власне пудра, в у відділі під нею - дзеркальце і сножик. Спонжик дуже такий... ну, самі розумієте. Бюджетний. Пудра матує шкіру і години 4 моджна сміливо не поновлювати покриття. А в таку морозну погодку - і довше. Сухість підкреслить, але  за її відсутності ляже гарно. Сподобалось, що у її відтінку немає рожевинки, котра мене часто підводить в пудрах. Конструкція самої коробочик мені видалась не найбільш вдалою, але це деталі.

The powder is in a shade #4. I'm not sure, is it a lightest too or just a 4th) In a box we've got a powder and under it - a mirror and a sponge. A sponge is well... not the best, true. The powder provides matte effect and 4 hours no new layers are needed. And in such a frosty weather - even more. It also underlines dryness, but if you've got none, it would look nice. I enjoyed, that there was no pink tone in this powder color, because it's sometimes a problem for me. The box design is not the most convenient, but that's a details.




А от що мені в обох засобах не сподобалось - це запах. Він дуже яскравий і пахне при цьому чи то аптекою, чи то лікарнею - якийсь такий аромат з дитинства, який я б явно не хотіла відчувати у своїй косметиці.

What I disliked in both items is a smell. It's very intensive and it's something like a drugstore or a hospital - such a childhood memory I'd never love to have in my cosmetics.





                       

А як вам новинки GlamBee? Що зацікавило?
What do you think of GlamBee new-ins? What is interestingf for you?


Засоби GlamBee надано для незалежного огляду магазином EVA

58 коментарів:

  1. Absolutely dear :D You have to try :D

    Wooow, amazing results. Seems to be an amazing products same!

    NEW REVIEW POST | Vogue Power Bank
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. I love the finish, and the way it looks on ur skin. nice.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    ВідповістиВидалити
  3. Really interesting post...thx for sharing! Have a great week! xx

    ВідповістиВидалити
  4. Тон очень понравился, а пудра кажется немного светлая на мазке, но хорошо что плотная, ее можно хорошо растушевывать)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На лице эта пудра наоборот темнее выглядит)

      Видалити
  5. ко мне приехало много карандашиков, пудра (еще не тестировала), необычные тени))) и тушь
    спасибо за отзыв! хотелось бы потестировать тонак

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З інтересом почитаю про все))) В мене теж ще олівчик, туш і блиск) Наразі найбільше подобається олівчик, але я постійно експериментую)

      Видалити
  6. Відповіді
    1. Мені теж, хоча якби пудра убла трохи світліша, я би втішилась)

      Видалити
  7. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    ВідповістиВидалити
  8. Обычно матирующие тональные средства я не люблю, но этот лег очень хорошо, на фото лицо свеженькое.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я без матуючого ефекту просто не можу)

      Видалити
  9. Great products!!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  10. Oh the coverage looks very pretty
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  11. The foundation looks beautiful on you. Cute packaging, btw! Happy MOnday, girl.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  12. I never heard of Glambee before.
    Thanks a lot for your last comment : )
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
  13. Интересные средства, не знакома пока с маркой. :)

    ВідповістиВидалити
  14. Никогда не пользовалась продукцией этой марки, хотя в Еве бываю частенько) По-моему, тон и пудра смотрятся вполне хорошо:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це новинки, як я розумію))
      Дякую! Мені тон сподобався більше))

      Видалити
  15. I really like your reivew, good to hear that you was pleased with this foundation :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  16. На фото крем хорош на коже,и не видно, что темноват. Мне кажется как раз (по фото)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну я не скажу, що він дууже виділяється, тому так, лежить прегарно)

      Видалити
  17. Тональний крем для мене теж буде темний, а пудрами не користуюсь

    ВідповістиВидалити
  18. Если честно, я думала, что продукты будут худшего качества, я пока не встречала действительно удачных фирменных продуктов ЕВА.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, запах у них доволі дивний) Але попри нього поводяться пристойно, особливо тон!

      Видалити
  19. awesome! is very nice see this review, to know more brands!
    I follow you back dear! have a great day!
    keep in touch!
    http://stargazershia.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  20. Совершенно не знакома с этим брендом, очень интересная парочка)) Спасибо за знакомство))

    ВідповістиВидалити
  21. Треба подивитися тон, бо я як раз шукаю собі тональний засіб не для кожного дня, а для особливого випадку. Іноді треба зробити бездоганній макіяж, і от тоді він потрібен. Але якщо найсвітліший колір буде досить темнуватим, мені теж може не підійти. Треба дивитись тільки у магазині.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, на відтінок треба самому дивитись)
      Щодо бездоганного макіяжу, то я б порекомендувала мій улюблений MAC Pro Longwear - шикарний тон, але він не найбільш легкий, тому я його вкиористовую в період осінь-весна, а влітку майже ні.

      Видалити
  22. Класний тон і матуючий ефект дійсно гарно виглядає)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) так, матування - річ потрібна для власників комбі-шкіри.

      Видалити
  23. I was never using sponges anyways and was applying using my fingers so I wouldn't care about the sponge and it does look very good on your face. The 4 hour lasting is discouraging tho.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I use fingers to apply foundation, but powder is better with a sponge or a brush)

      Видалити
  24. Марку пока не покупала, но заинтересовалась.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мене зацікавила теж) Є середнячок, а є дуже приємні продукти!

      Видалити