понеділок, 11 січня 2016 р.

Тіні для повік GlamBee Eyeshadows №15 & №6

А сьогодні я розпочну вам розповідати про засоби GlamBee з мережі EVA! І покажу вам два відтінки тіней, які мені дістались - блакитні та сіро-коричневі.

And today I'll start showing GlamBee items from EVA. Here we got two shades of eyeshadows I've received - blue and brown ones.


Почну з блакитних під номером 15, бо їх я перші й досліджувала. Тіні зручні для мандрів і перевезень - коробочка надійно закривається і пошкодити її, як мені видається, буде важко. Тіні сатинові, з легким мерехтінням - майже матові, проте не зовсім) І чисто-блакитні. Чесно кажучи, я блакитними тінями не користуюсь і не знаю, що з ними зробити, щоби виглядало це гарно й стильно, а не так, як в мої 14 на шкільній дискотеці. Але я спробувала.

I'll start with a blue #15, because I've explored them first. These eyeshadows are useful for trips and transporting - the box closes reliable and it's hard to damage it, as for me. Eyeshadows are satin, with a soft gloss - almost matte, but not totally) And pure blue. To be true, I don't use blue eyeshadows a lot and I don't know, how to use them not to look a 14-years-old on a school disco. But I've tried)




Тіні дуже приємно наносяться і легко розтушовуються. При набиранні трохи сиплються. Також втішило те, що на очах відтінок доволі начисений - саме блакитний, а не його бліда тінь. Отож, хочете насиченості - прошу, яскрава небесна блакить перед вами. Хочете туман на очах - розтушовуємо до ледь помітного відтінку і готово. А тепер увага, питання: як би ви порадили прилаштувати ці тіні в макіяжі?

Eyeshadows are easy to apply and blend. Also I adore the bright intense shade on my eyelids - exactly the sky blue, not it's pale shadow. So, if you want some intense effect - here it is. If you want a soft glow - blend it into less visible color and enjoy. And here comes the question: how would you suggest me to use these eyeshadows in makeup?



З відтінком №6 у мене вийшла насправді любов. По-перше, тут мене підкупив завжди потрібний у косметичні відтінок - добротний, насичений, тауп з ухилом у темний шоколад. Якось так) По-друге, цей тауп матовий, що собисто для мене значно розширяє сферу його застосування, адже... Адже, по-третє, цей відтінок просто бездоганно підходить мені, щоби оформляти брови. Не знаю, як ви, а я якось завжди оформляю їх тінями (рідше - олівцями), тому такий відтінок - просто знахідка для темної шатенки. Ну і ще ці тіні бездоганні для носіння соло і у смокі. Теж трохи сиплються при набиранні.

Shade #6 is my pure love. Firstly, it has a very useful color - cold intense taupe, similar to dark chocolate. Secondly, this taupe is matte, so it gets much more ways of use for me. Thirdly, this shade perfectly suits my brows)) I don't know about you, but I usually make my brows via eyeshadows (or pencils), so such a color is a great choice for dark-haired me)) And also these shadows are nice to wear them solo or in smoky. But they can spill a little during application, as the blue ones.





Щодо стійкості тіней, то я їх носила на базі, отож стійкістьа втоматично була гарною. Останнім часом я просто розумію, що весь день в сніговію ніякі тіні без бази достойно на моїх "закритих" повіках не проведуть. Без бази коричневі поводяться пристойно, блакитні -  менш пристойно, бо трохи збираються в складочку.

As for longevity, I wear them on base, because no eyeshadows can survive this frosty weather on my eyes. But without base brown shade works perfect and blue scold in a  folds a little bit.


А ви вже пробували новинки GlamBee? 
Have you tried GlamBee products?

Тіні GlamBee надано дял незалженого огляду мережею магазинів EVA


58 коментарів:

  1. Шоколадный оттенок тебе очень идёт!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я його теж вподобала дуже)) Щоправда, думаю, що він в мене буде частіше йти на брови))

      Видалити
  2. Класні тіні, шкода, Єви у Львові немає(
    Голубий можна використовувати як акцент: на середину повіки, на нижню повіку або у внутрішній кутик!)

    http://ukrainianbeauty.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я останнім часом спробувала доволі багато проудктів з цієї мережі, які мені подобаються, і от шкодую, що можливості поновити не буде)
      Думаю, ми з голубим влітку потоваришуємо ще))

      Видалити
  3. Я би блакитні тільки для макіяжа снігуроньки використовувала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Теж варіант) У мене до них ще є мерехтливі білі тіні Артдеко - Снігуронька вийде охохо))

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Не можу не погодитись, він мене підкорив одразу ж)

      Видалити
  5. Блакитний краще б пасував в парі з іншим кольором, а окремо він виглядає як "привіт із 90-тих")) а от шоколадний досить гарний)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну так)) Я просто тут хотіла показати колір соло, а не з іншими тінями) ну але так носити не планую))
      Шоколадка шикарна!

      Видалити
  6. Great post dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2016/01/bugs-bunny.html

    ВідповістиВидалити
  7. Необычные оттенки)) мне понравился последний на тебе

    ВідповістиВидалити
  8. О і я в 14 грішила блакиттю на очах. А зараз навіть не знаю куди їх би прилаштувала. Напевно скоріше на нижню повіку.
    Welcome to my blog: uliala.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так)) Я нею ще навіть у 17 грішила)) Такою термоядерною і з шиммером)) Ух, як згадаю! Зараз, звичайно, хіба що в акцентах чи для якогось складного і креативного макіяжу) На нижню не пробувала - а треба!

      Видалити
  9. о голубых ничего сказать не могу - не моя гамма, а вот тауп обожаю, и этот оттенок привлекательный! я пока свои не пробовала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тауп справді вартий експериментів) З інтересом почитаю про твої!

      Видалити
  10. Beautiful shades!!
    I hope you can visit my blog and vote for me in UK blog awards
    I really need your votes!
    http://blogawardsuk.co.uk/ukba2016/my-entry/traveleraes
    Thanks a lot xxx
    www.travelera.es

    ВідповістиВидалити
  11. Great Eyeshadows.

    http://sartorialwackoe.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. Очень понравился коричневый оттенок)

    ВідповістиВидалити
  13. These are both very nice colours. I see me in this brown one.

    ВідповістиВидалити
  14. Серо-коричневый оттенок очень хорош! Мне очень понравилась его матовая текстура))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, матові тіні в такому відтінку завжди будуть актуальними!

      Видалити
  15. Наташа, а ты пробовала их сочетать? Мне кажется, что с растушевкой, голубой на подвижное веко, а шоколадный в складку и внешний уголок глаза, и вот так, вместе, они тоже будут чудесно смотреться.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Как вариант)) Я хотела показать их соло, но далее буду еще экспериментировать)

      Видалити
  16. ООООО, як би я носила цю пару!!!! Можна на внутрішній кут нанести щось зовсім світле, на зовнішній - оці розкішні коричневі, а посередині, як такий собі блік - блакитні. І щоб коричневі були не дуже розтушовані, щоб їх було помітно! І потім ще можна підводку - чорну чи теж коричневу. Я дуже люблю саме так носити блакитний колір. Він пасує до моїх світлих очей, але коли він просто сам, то це якось не дуже виглядає, а ось з коричневим - просто шик. І все це носити з блакитними джинсами і темним верхом. Ммм, просто мрія :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за ідею)) Треба буде спробувати)) Експериментувати на повну!

      Видалити
  17. Пчелка такая милая на упаковке)

    ВідповістиВидалити
  18. Неплохие тени, но марка мне не знакома...
    www.whatpollylikes.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Они продаются в местной популярной сети)

      Видалити