понеділок, 25 січня 2016 р.

Олівець для очей GlamBee #5 Eyepencil & Туш GlamBee Bee Maxx Mascara

Сьогодні в нас ще трохи декоративних засобів Glam Bee. І розповім я про незамінні для макіяжу очей олівці та туш, які можна придбати в мережі EVA.

Today we've got more make-up items from GlamBee brand, And I'll tell you about an eyepencil and mascara you can buy in EVA chain stores.


Олівець мені дістався синій (мабуть, до блакитних тіней)) - відтінок №5. З одного боку власне грифель, з іншого - спонжик для розтушовування. У олівчика насичений та яскравий синій відтінок - таких я ще не носила, але мій ентузіазм щодо нього був більшим, ніж щодо блакитних тіней. Олівець потішив тим, що гарно віддає колір, тому насиченість справді на висоті і отримати її не важко. Я б сказала, що цей олівець доволі твердий. З також з плюсів - хороша стійкість. В мене макіяж цим олівцем витримував морозну погоду, не плив, не сипався і не стирався передчасно.

I've got a dark blue pencil (probably for a blue eyeshadows) - the shade #5. There's an actual pencil on the one side and a sponge for blending on the other. The pencil has got an intense and vibrant color - I haven't tried a shades like that before, but I was more into it, than into blue eyeshadows XD The pencil provides a nice intensive color and you can easily apply it, even if it's not the softest one. Also I like it's longevity. My make-up with this items survived a frost, haven't disappeared anywhere and haven't erased.




Спонж використовую для розтушовування - зручний і гарно працює з таким олівцем. А ще мені сподобався варіант малювати яскраво-сині стрілки, а потім поврх них трохи пропрацьовувати кутики очей чорний олівцем - виходить оригінальний перехід. Не знаю, як інші відтінки, але цей варто брати))

The sponge is useful for blending - it's convenient and works nice with this pencil. Also I really loved the idea to draw bright blue cateyes and then add some black pencil in the corners of my eyes - it's quite original. I'm not sure about other shades, but this one worth trying))


Туш Bee Maxx в позитивному фіолетово-салатовому оформленні викликала в мене найкращі очікування. Мені дуже сподобалось те, як виглядає її щіточка - дуже об'ємна і густа, тож мала б промальовувати вії чудово! І створювати драму на очах. Власне, промальовує їх вона справді гарно і абсолюно не склеює - а далеко не всі туші дорожчих брендів дають мені такий красивий результат. Після нанесення все виглядає акуратно і симпатично) І я думаю, власниці помітних довгих вій така туш буде просто подарунком, котрий допоможе підкреслити природну красу...

Bee Maxx mascara in a positive purple&green design was a very promising item for me. I really loved the way it's brush looks like - big and nice for volume and drama, as it looked like. Well, it really applies well and don't stick the lashes - not all the explensive mascaral bring me this. So everything looks really neat and lovely) And I think the owners of long eyelashes would be pleased with this mascara, which can underline their beauty...




От тільки я не власниця довгих вій. Тому для мене ця туш дає надто вже нутуральний ефект - ніякого додаткового видовження чи об'єму, на жаль. Розумію, що її симпатичний вигляд зумовлений саме такою легкістю, проте я собі шукатиму щось більш ефектне) З плюсів ще - туш не обсипається, не склеює, трішки підкручує)

But personally I'm not the owner of a long lashes, so for me the effect is too neutral and natural - no longer lashes, no volumizing. I understand it's neat look is connected with it's light effect, but anyway I should search for something more intense. But positives - longevity, no sticking lashes and a little bit of curling.



А ви пробували ці новинки GlamBee?
Have you already tried GlamBee new-ins?

Засоби GlamBee надано для незалежного огляду мережею магазинів EVA

28 коментарів:

  1. Тебе синий очень хорошо подошёл)) Я думала будет не очень, но ошибалась. Карандаш хорошо подчеркнул цвет глаз и освежил лицо:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! В мене теж були великі сумніви щодо синього відтінку, а тут він мені дуже сподобався - користуюсь з задоволенням!

      Видалити
  2. Мне этот блеск очень понравился как по качеству так и по цвету

    innakeils.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені блиск видався трохи неслухняним і відтінок не зовсім мій, проте текстура приємна і на губах тішить.

      Видалити
  3. Я с маркой не знакома, красивый оттенок у карандаша. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це новинки з мережі Єва)
      Так, олівчик і мене втішив.

      Видалити
  4. Great beauty products:) You look really nice:)
    Have a lovely week!
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  5. У ЕВА новая марка ? Прикольное название :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Багато всього для макіяжу) Мені олівчик дуже сподобався!

      Видалити
  6. Спасибо что рассказала, на тебе все смотрится очень мило.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Мені багато з новинок сподобались)

      Видалити
  7. Відповіді
    1. Спасибо)) Синий цвет в макияже для меня в новинку)

      Видалити
  8. Мне очень понравилась вся линейка:)))

    ВідповістиВидалити
  9. Я дуже люблю подвійні стрілки - коли один колір переходить в інший! Гарно ще сріблястий "переводити" у насичений синій, теж дуже ефектно виглядає.
    Мене все більше цікавить цей бренд, хотіла б спробувати! І туш ця мені підходить, судячи з опису. Я люблю щось просте й легке!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, подвійні стрілки здатні дуже гарно зробити образ цікавішим!
      Туш вдала) Якщо потрібен натуральний ефект -вперед!

      Видалити
  10. Качество продуктов радует! Красиво смотрится этот карандашик на веках!

    ВідповістиВидалити