пʼятниця, 29 січня 2016 р.

Блиск для губ GlamBee 06 Illuminate lipgloss

Хто про що, а я далі про декоративні засоби GlamBee, яких ви можете придивитись в асортименті в магазинах EVA. Сьогодні в мене в огляді блиск з привабливою назвою Illuminate. Що за цією назвою ховалось? Читайте далі!

Time goes on and I still have some GlamBee items to tell you about! Today here's a lip gloss Illuminate. What hides after this title? Read more!


Вже розглядаючи рожевий тюбик, я думала, як цей колір виглядатиме на моїх губах, адже такі відтінки як цей, я умовно називаю "ляльковими". Постійні асоціації з барбі - цього важко уникнути! Попри те, у блиску зручний плоский пензлик для нанесення і аромат доволі цукерковий - я таке люблю. І думаю собі, що не тільки я.

Exploring a tube, I was thinking, how would this color look on my lips, because I usually call such shades "Barbie-doll". And it's hard not to do like that! Also the gloss has got a convenient flat brush and a scent reminds me candies - I like it. And I'm not, not only me)



На губах він дуже приємний, створює відчуття гладкості і взагалі тішить. Проте є певні незручності з нанесенням. Колір - насичений вибілений рожевий, але лягає він нерівномірно, тому губи спочатку виглядають не достатньо гарно підфарбованими. Тому намагаюсь акуратно нашаровувати - ніби стає краще. Пробувала також наносити блиск на бальзам - теж покращує ситуацію. З позитивів з в наявності красивий глянцевий блиск, ефект зволоженості і комфорт на губах. Буду при нагоді пробувати інші відтінки, бо бачила в мереджі красиві свотчі.

It's really comfortable on my lips, makes them smooth and overall feels pleasant. But there are some troubles with application. The shade is blached pink, but it doesn't lay evenly, so from the starts lip cover looks like not very neat. So I'm trying to put one more layer - that makes everything better. Also I've tried to apply it onto a balm - also a better result. More pros: lovely gloss, moisturizing effect and overall comfortable. I'd love to try some more shades, as I've seen a pretty swatches on the net.


Пробувала поєднати цей блиск в макіяжі з іншими засобами GlamBee. Але мені здається, що з таким відтінком на губах та синіми стрілками, та ще блакитними тінями я таки надто барбі)) А от поокремо - чому б і ні?

I've tried this gloss in my make-up with another GlamBee products. But I think such a shade on my lips and blur cateyes and blue eyeshadows make me really a Barbie doll. So I'll use them separately))


А ви пробували блиски GlamBee?
Have you tried GlamBee glosses?


Блиск для губ GlamBee 06 Illuminate надано для незалежного огляду мережею магазинів EVA

30 коментарів:

  1. Этих блесков я не пробовала, но буду знать, что они хороши )) Мне на твоих губках очень понравился блеск ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він трохи вередливий в нанесенні, але загалом приємний, так)

      Видалити
  2. Красивый оттенок, универсальный и нежный

    ВідповістиВидалити
  3. Мне тоже этот блеск понравился только в 7м тоне: http://innakeils.blogspot.com/2016/01/glam-bee-03-07-01030405-03.html?m=1
    ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  4. Oh sweetie this color is so cute!
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  5. красивый оттенок, барбишный и нежный)))

    ВідповістиВидалити
  6. Мені подобається колір, такий ніжний! Правда, схожий на помаду Барбі, але це ж і робить його таким чудовим))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, відтінок гарненький і думаю підлітки його полюблять)

      Видалити
  7. Wow...it color super amazing...thx for sharing honey...:-)

    ВідповістиВидалити
  8. для настроения можно и побыть barbie girl ;) смотрится на губах симпатично.
    тем более скоро день Св.Валентина!
    надо срочно свой пробовать, у меня нюд.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, з задоволенням подивлюсь на твій нюд))

      Видалити
  9. Красивые губки, оттенок понравился.

    ВідповістиВидалити
  10. sooooo pretty this color!
    thx for this review

    would you like to follow each other on GFC?
    It would be great if you come back to my blog to follow me
    then I will follow you immediately back :)

    Have a great weekend dear!
    xoxo
    http://pandoraglam.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  11. Гарний відтінок! Я правда такими не користуюсь, для мене занадто світлий)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж не часто такі використовую, але для різноманіття - чому б і ні?)

      Видалити
  12. Какой милый оттенок! Я как раз такие люблю))

    ВідповістиВидалити
  13. Оттенок замечательный! Надо будет поискать такой

    ВідповістиВидалити
  14. Приятный блеск, цвет очень девичий, и мне показалось, что увеличивает объем губ.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, я подростком часто такие оттенки носила)) Думаю, объем тут за счет плотности покрытия)

      Видалити