понеділок, 4 січня 2016 р.

Подарунки та посилки або Скоро у блозі / Gifts and parcels or Soon on my blog...

Грудень видався яскравим та наповненим святами, а отож і приємнощами та подарунками. Я давно не робила таких оглядових постів, та сьогодні хочу вам показати, що-що мені прийшло нещодавно. Адже це те, що скоро буде і у блозі))

This December was very bright and full of holidays along with a pleasant moments and gifts. I haven't been writing posts like this for a while, but here I just want to show you, what I've got recently. Because it'll be on my blog soon))


Мережа EVA тішить виходом нової лінії декоративної косметики GlamBee. Я стійко асоціюю слово "glam" з далекими нульовими роками, проте лінія мене зацікавила і скоро у блозі багато-багато всього з неї - від тону до олівчиків та блиску.

EVA shops presented a new make-up line GlamBee. Even if I think of word "glam", as of something from a distant 2000-ies, I've enjoyed this line and soon there'll be a looot of items in my reviews)

Тіні для повік GlamBee Eyeshadows №15 & №6
Олівець для очей GlamBee #5 Eyepencil & Туш GlamBee Bee Maxx Mascara
Блиск для губ GlamBee 06 Illuminate lipgloss
Бальзам для губ MAY Face Smoothie lip balm
Тональний крем GlamBee Super Matte Foundation 01 Nude & Пудра GlamBee №4


Чарівними новорічними подарунками потішили Ів Роше. Забігаючи наперед скажу, що яблучні новинки зі святкової лімітки - це щось надзвичайне! А цей аромат Evidence не мій улюблений, проте оформлення таке чарівне, що він не може не подобатись)

Yves Rocher surprised me with a charming New year gift. I'll say from the start - Apple limited collection items are something magnificent! And this Evidence perfume  is not my fav one, but the design looks amazing and so vintage chic)

Гель для ванни і душу Yves Rocher Яблучна Насолода / Yves Rocher Apple Delight Shower Gel
Ів Роше гель для миття рук Червоні Ягоди / Yves Rocher Red Berries Liquid Hand Soap
Молочко для тіла з мерехтливими частинками Ів Роше Яблучна Насолода / Yves Rocher Apple Delight Shimmering Body Lotion
Парфуми Ів Роше Comme Une Evidence Perfume Extract


Також отримала дуже позитивну "коробочку щастя" від ГУАМ, де були теплі вітання, купка пробників і два повнорозмірні засоби. Шампунь я буду використовувати вже й негайно, бо їхні засоби і моє волосся - це perfect match! А нічний крем для проблемних зон залишу на час ближче до весни-літа, коли короткі спіднички і все таке)

Also I've received a very positive "happiness box" from GUAM. I've found there warm words, some testers and two full-size items. This shampoo is currently in use, because GUAM haircare and my own hair are a perfect match! And Fangocrema Notte will wait for a spring-summer season of short skirts)

Підтягуючий гель GUAM Crema Gel ai Fangi d'Alga
Маска GUAM UPKer Maschera Ristrutturante hair mask
Шампунь GUAM UPKer Volumizing Shampoo Frequent Use


Ще одна посилочка приїхала з магазину Elnino.ua де я цього разу замовила три помади і лачок. Лак Astor в улюбленій темно-вишневій гамі, а помади всі будьш-менш нюдові. Вже експериментую)) Тим більше, це моя перша спроба косметики Bourjois і друга - NYX.

Also I've got a stunning parcel from Elnino.ua shop. I've ordered three lipsticks and new nail polish. Astor polish is my fav dark cherry shade and all three lipsticks are pretty nude. I experiment with them right now)) Moreover this is my first try of Bourjois make-up, and second try of NYX items.

Лак для нігтів Astor Perfect Stay 307 Red My Mood nail polish
Помада Bourjois Paris Color Boost Lipstick SPF15 07 Proudly Naked
Помада Bourjois Shine Edition Lipstick #38 Shine
Помада NYX Extra Creamy Round Lipstick 550 Indian Pink


А ще я отримала на свята ось такий набір для френчу від M.A.G. З френчем у мене ніколи не складалось, то може час спробувати ще?))

Recently I've got such a present - M.A.G. French manicure kit. I have never really done a nice French, so I should try more))


А що цікавого ви отримали на свята?
What interesting have you got for holidays?

56 коментарів:

  1. Все очень классное. Жду теперь твои отзывчики.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Хо-хо-хо)) Я дуже щаслива і радісно все тестую) Особливо "в ударі" помадки та Яблучна Насолода від Ів Роше))

      Видалити
  2. с посылочками, и еще раз с Новым Годом!

    ВідповістиВидалити
  3. I wish all the best for you too, dear :D

    Amazing products :D

    NEW TIPS POST | My Top Blogger Tips
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  4. Наталко, з Новим роком! Нехай мрії здійснюються)
    Класні новинки, буду чекати огляди)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З Новим роком!
      Оо, косметичні мрії точно активно здійснюються))
      Огляди і тестування в роботі))

      Видалити
  5. Сколько всего! Круто-круто!
    А буржуа помады мне очень-очень нравятся, еще с далекого детства, тогда у них были не липкие блески для губ, и первая тогда тушь в виде плоской расчесочки. Сейчас у меня Velvet Rouge и я ней ооочень довольна. Никс помады тоже очень полюбились, а гели для душа и подобное от ив роше пахнут так, что я вечно борюсь с желанием что-то съесть =)
    С пополнениями ! Ждем отзывов!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юху, дякую))
      А в нас я раніше Буржуа ніде не бачила, тільки порівняно недавно в "Космо" і "Watsons", хоча, можливо, я просто недостатньо уважно придивлялась) І туш з такою щітчокою в мене теж була - від Ріммель. Привезла колись дуже давно мамина подруга з Канади. Я тоді ще думала, що "ууу... написано Ріммель Лондон! Значить, це щось дууже круте))"
      А з Нікс в мене все ніяк не складеться позитивне знайомство - наче бренд мені й подобається, а от не можу знайти собі нічого такого, що було б "в десятку!" Тому вся надія на цю помаду)

      Видалити
  6. Отличные обновочки!!)Поздравляю!)) Жду обзор на помады, особенно, nyx и bourjois)

    ВідповістиВидалити
  7. Очень жду обзоры))) с Новинками!

    ВідповістиВидалити
  8. Absolutely great! Happy 2016!


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: What's New: Benefit Cosmetics, Smashbox and Algenist

    ВідповістиВидалити
  9. Поздравляю, столько красоты и радости!
    Астор лак меня тоже зацепил ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, радості повний мішок)))
      Непогані лачки на свою ціну)) Хоча трохи вредні =\

      Видалити
  10. Awwww so many makeup and beauty products =w= <3
    I envy you :3

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. That's all my gift and items for review in 2016))
      Thanks)) Wish you the same!

      Видалити
  11. Me gusta todo! me encanta tu blog porque descubro marcas que no conocía!

    ВідповістиВидалити
  12. Відповіді
    1. That's all my gift and items for review in 2016))
      Thanks)) Wish you the same!

      Видалити
  13. Скільки щастя для бьюті-блогера)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І не кажи)) В мене тепер щоденна дилема, а якою ж помадою нафарбуватися! Наразі лідирує Буржуа Color Boost!

      Видалити
  14. Відповіді
    1. That's all my gift and items for review in 2016))
      Thanks)) Wish you the same!

      Видалити
  15. Great items:)
    Happy New Year:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  16. Such a lot of gorgeous beauty stuff, Nat. Have fun playing with it. Happy 2016!!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  17. Багацько цікавих продуктів)))) чекаю на твої відгуки ;-)

    ВідповістиВидалити
  18. В мене величезна посилка від Лабораторії Ельфа. Там скоріш подарунки для доньки, але й мені знайдеться, про що писати) Потім ще подарунки від магазину Agent Parfumer і також подарунки від GUAM і просто ще одна їхня посилочка. Бачу, що останній підготував для усіх різні засоби, і це дуже приємно. Гарні штуки в тебе, буде цікаво прочитати про усе декоративне :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З задоволенням почитаю)) Я засобами Ельфа якось не користуюсь))
      Мене, до речі, теж дуже потішило, що ГУАМ підбирали всім щось різне - адже тоді є відчуття, що подарунок насправді подарунок, а не просто розсилка))
      Про декоративку актвино пишу - це і для мене люба серцю тематика))

      Видалити
  19. Классные новиночки)Эх,а я так ничего и не купила из новогодней коллекции Ив роше(

    ВідповістиВидалити
  20. Very cool gifts! I got some cosmetics too. Mainly for feet and hand care:)

    ВідповістиВидалити