середа, 27 січня 2016 р.

Дезодорант Garnier Mineral Невидимий / Garnier Mineral Invisible deodorant

Хороший дезодорант, як на мене, на вагу золота. Адже це і впевненість, і свіжість, і відповідно комфорт. Я свого ідеалу ще не знайшла, але користуюся різними засобами. І сьогодні хочу поділитись враженнями про свою обновку Garnier Mineral Невидимий.

A good deodorant is, as for me, priceless. Because it's confidence, freshness and comfort. I haven't found a perfect one, but I use a different items. And today I want to share some impressions on my brand new Garnier Mineral Invisible. 


Цей дезодорант привернув мою увагу своєю формою - округа баночка нагадала про мій улюблений EOS для губ)) Баночка зручна, гарно лежить в руці і надійно закривається. Формат ролика - не мій улюбленець, але експерименти вимагають новинок! Аромат доволі легкий і ніжний - щось квіткове, як мені здалось. Я його майже не відчуваю, тому думаю, такий варіант сподобається тим, кому дезодоранти перебивають парфуми.

This deodorant attrected me with it's cute shape - a rounded jar reminds me of my fav EOS lip balm. The jar is convenient, easy to hold and closes well. I'm not really a fan of roll-on deodorants, but experiments, more experiments! The scent is rather light and delicate - something blooming, as I suppose, I don't really feel it very much, so this one would be a great option for a people, who feel deodorants mess up their perfume.


Сподобалось, що він не подразнює шкіру, отож після гоління ніякого дискомфорту не виникає.  Не міститть спирту - отож, нема подразнення. Що сподобалось менше - ролик доволі довго сохне. Я останнім часом користувалась спреями і стіками, тому трохи відвикла від цього, проте взимку мені дуже не подобається стояти без одягу в очікуванні того, що дезодорант нарешті підсохне і можна буде натягувати свої светри.

I do love it doesn't irritate my skin, so no problems after shaving. No alcohol - no irritation. What I enjoyed less - this roll-on dries a little bit longer, than I expected. Recenly I've been using sprays and sticks only, so maybe I should just get used to roll-ons again. But I don't like to wait for deodorant to get dry... in winter! XD


Щодо рівня захисту, то тут дезодорантом я задоволена: він захищає і від потовиділення, і від запаху, при тому гарно працює і в теплішу погоду, і в морозну. Звичайно, 48 годин - це казочка, але проходити з ним від ранку до вечора цілком реально. Комфортно відчувається на шкірі) Слідів мені не залишає. Задоволена. Знаю, що ці дезодоранти є також у формі спрею - точно спробую! Хоча, мабуть інший вид - не люблю повторювати продукти, якщо це не щось таке, що вау-вау-вау. До речі, подарувала такий мамі - вона задоволена також.

The protection is nice. I'm satisfied, because deodorant reduces sweating and no bad smell also. It works in a warm and frosty weather. Of course, 48 hours of protection is just a fairy tale, but spend a whole day with it is possible. Comfortable on my skin) No traces. I enjoy. Also these deodorants are avaiable in spray form - I'll give it a try! But probably, the other type, because I don't like to try the same ones) Btw, I've bought the same one for my mother - she loved it too.


А ви пробували дезодоранти з цієї серії?
Have you tried this series?

Дезодоранти Garnier Mineral в асортименті є в магазині Parfumeria.ua

30 коментарів:

  1. Я не пробовала такой дезик, интересно. :)

    ВідповістиВидалити
  2. Дезодоранты Garnier не пробовала. Спасибо, что поделилась впечатлениями)

    ВідповістиВидалити
  3. Oh! Very interesting!

    Great post!

    Have a nice day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  4. Hi, great post! :) Would you like to Follow for follow? Let me know in comments, i'll follow you back! :)
    Denisse Beauty

    ВідповістиВидалити
  5. Чудовий засіб. Всі дезодоранти такі схожі, я вже не пам'ятаю, може й був такий)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Власне, важко виділити якийсь один, якщо він тільки не дуже крутий...

      Видалити
  6. У него прикольная форма ))
    http://evgenijamir.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  7. Я цими дезодорантами не користувалась, але я взагалі не люблю ролікові. Бо на мені вони сохнуть ледь не годину)) Принаймні мені так здається) Взимку я можу користуватися тільки сухими стіками, бо вони дають хоч якійсь комфорт.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, сохнуть трохи довго, тому я теж взимку більше по стіках)

      Видалити
  8. Мій улюблений дез)) Постійно купую цю марку)

    ВідповістиВидалити
  9. Покупала подобный дезодорант 100 лет назад, когда он было новинкой (у меня был зеленый). Дезодорант абсолютно не понравился, долго высыхал, имел не самый приятный на мой вкус запах и совершенно не защищал в летнее время.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене трохи сохне довго, а от запах навпаки подобається)

      Видалити
  10. Очень люблю эти дезики (именно в таком формате)!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я зараз частіше користуюсь Нівеєю в стіку)

      Видалити