середа, 13 січня 2016 р.

Лак для нігтів Astor Perfect Stay 307 Red My Mood nail polish

Коли я бачу вишневий лак, то мені важко стриматись від покупки, тому колекція рсоте й росте. Звичайно, вибираючи новинки в магазині Elnino.ua, я звернула увагу на Astor Perfect Stay у відтінку 307 Red My Mood. І ось він у мене, і осья  вже готова поділитись враженнями!

When I see a dark cherry polish, I can hardly stop myself from ordering it. So that my collection grows and grows) Of course, when I was exploring new items in Elnino.ua store, I was interested in  Astor Perfect Stay 307 Red My Mood nail polish. And here I got it, and here I'm ready to share some impressions.


Отож, лаки Astor мені відомі як бюджетні і вельми приємні у використанні. Серію Perfect Stay я ще не побувала, проте стійкість обіцяють до 10 днів. У баночці лак - відверта соковита темна вишня - ах! Любов) І ще пензлик любов - великий, широкий, зі скругленим зрізом - все, що я люблю. Щоправда, лак трохи рідкуватий, тому з таким пензлем можна й наляпати, але я старалась уникнути неприємностей.

So I know Astor polishes, as affordable and nice in use. I haven't tried Perfect Stay collection, but it promises 10 days longevity. This polish looks lovely dark cherry in a jar - oh, that's true love) Also the brush is love - big, wode, rouded cut - all I like. Yet, this polish is a little bit too liquid, so it can be hard to apply it with this brush, but I've done my best.


Наносити лак треба мінімум в два шари. Я, звичайно, вже звикла до своїх улюблених Ессі, тому я була трішки розчарована тим, що перший шар лаку Астор ліг далеко від ідеалу. Але - згадаймо, що він рідкий і вперед - наносити другий. Якщо не вийде гарно украсти в два шари, то можна собі дозволити й три. І в результаті на нігтях таке красиве, глибоке, сяюче желе, що я думаю, воно того варте. Власний глянець лаку дозволяє обійтися й без топу. А от сушити його краще з сушкою - дуже вже довго. Ще один мінус - ніяких заявлених 10 днів можна не чекати. У мене за два дні почали стиратись кінчики( Думаю, з топом ситуація дозволить носити лак 4 дні. Але явно не 10. Такі справи. Загалом, ставлю йому тверду 4 з 5. Мінус бал за вередливість та недовговічність, але море плюсів за колір. Колір - вау.

This polish should be applied at least in two layers. Of course, I've already got used to my fav Essie, so I was a little bit disappointed, because the first layer of Astor polish looked not that nice. But then I reminded myself it's liquid and started to apply a second layer. If two layers look not nice, you can also put on three) As a result wegot a nice jelly with a deep glossy shade, so I think it worth all efforts! The gloss is so nice, you need no top coat. But this polish need a lot of time to dry, so maybe fast dry coat would be a nice help. One more negative - no 10 days longevity, of course. To be true, nail tips looked erased in two days( I think top coat can make it last 4 days. But no 10. That's all. It get 4 of 5 from me because of a shade.






А ви знайомі з маркою Астор?
Are you familiar with Astor products?

Можна придбати безліч відтінків лаків Astor на elnino.ua

48 коментарів:

  1. Красивая желеечка! Вишневые оттенки всегда выглядят благородно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, с таким оттенком сложно прогадать))

      Видалити
  2. Amazing color dear ! :) kisses

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  3. Of course, dear :PP

    Ohn, I really love this color!!!
    Perfect for winter :D

    NEW INSPIRATION POST | What To Wear in Winter
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  4. Теж обожнюю такі кольори, і в мене скоро буде для них окрема коробка) Дуже гарний відтінок, добре підходить до зими!

    ВідповістиВидалити
  5. Очень приятный оттенок ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що сподобався! Він мені дуже до смаку)

      Видалити
  6. маникюр шикарен! оттенок потрясающий, очень нравятся такие насыщенные и "томные")))

    ВідповістиВидалити
  7. My favourite color:)
    Have a nice week!:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  8. Лаки у марки я ещё не пробовала. Красивый оттенок.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На їхню ціну цілком пристойний варіант)

      Видалити
  9. Моя улюблена гама! Дуже подобається такий колір особливо в педикюрі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І моя)) Обожню вишневі і винні кольори!

      Видалити