вівторок, 15 грудня 2015 р.

Масло для тіла ЯКА Мигдаль та апельсин / YAKA body butter Almond and Orange

Взимку засоби для зволоження шкіри я використовую набагато активніше, ніж влітку, адже в спеку іноді навіть не хочеться нічого наности. А от тепер — навпаки. І оскільки окрім пристрасті до ванілі, я ще відкрила в собі велику любов до мигдалю, то сьогодні в нас огляд на Масло для тіла ЯКА Мигдаль та апельсин.


During a winter time I use moisturizing items much more often, than in a summer, because during a ehat sometimes you jsut don't want to apply anything on your skin. And now it's such different) And also 've got one more passion along with a love to vanilla — it's almond. So today we've got YAKA body butter Almond and Orange review.



Отож, українська марка й далі тішить нас якісними продуктами для тіла. Мигдалеве масло у баночці 150 мл, проте попри те, що номінально це невеликий об'єм, мені його вистачає надовго. Масло дуже насичене, має густу текстуру і тому дуже добре зволожує шкіру. Мені здається, що влітку такий варіант може бути трохи надто важким, а от взимку навпаки — я просто відчуваю, як глибоке насичення і зволоження проникають у шкіру і роблять її гладенькою та м'якою. Дуже приємно) щоправда, на вологій шкірі маслу потрібно дати більше часу для того, щоб всмоктатись, а от на сухій воно порівняно швидко зникає. Ніякої липкості чи інших неприємних ефектів.

So this Ukrainian brand still pleases us with a quality bodycare products. The almond butter is in a 150 ml jar, which is not really big, but it's enough for a long time. The butter is very intense, has a solid texture and that's why it provides a deep hydration of your skin. I think, it can possibly be a little too “heavy” for a summer time, but perfect for winter. After application I just feel, how a lovely moisturizing effect appear and skin gets smooth and soft. That's very nice. Yet, on a wet skin you should give more time for absorbation, but on dry skin this butter absorbs fast and with no sticki effects or else.



Щодо аромату, то я дуже довго не бачила на етикетці надпису про апельсин і вважала, що це лише мигдалеве масло — аромат доволі глибокий, солодкий, проте з гірчинкою і він доволі довго залишається на шкірі. Апельсину я не відчуваю, хоча гірчинки трохи більше, ніж у звичній мигдалевій. Разом з приємним пом'якшенням ефекти, безумовно, такі, яких мені й хотілося. Отож, це ще один засіб від ЯКА, який мені дуже сподобався і при нагоді рекомендую спробувати)

If we talk about the scent, I was thinking it's just an almond butter — without an orange. The scent is rather deep, sweet, but with a bitter drop and it lasts on the skin for a while. I don't really feel there orange, but a bitter taste is slightly more itnense, than in a usual almond scent. Along with a lovely softening all the effects are exactly, as I needed them to be. So, here we've got one more useful YAKA item I can suggest you to try)



Ви любите використовувати масло для тіла?
Do you like using body butters?


62 коментарі:

  1. Я обожаю цитрусовые продукты, очень нравится их аромат)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Здесь очень хорошо слышен миндаль, а не апельсин, но таки да, цитросувые зимой - то, что надо!

      Видалити
  2. Я не использую такие средства, но читать о них мне нравится )))

    ВідповістиВидалити
  3. Thanks dear :D

    Very interesting product dear ;D I want to try :D

    NEW WISHLIST POST | Winter Wishlist + Web Favourites
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  4. Иногда пользуюсь) Зимой кожа требует большего увлажнения))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так) Взимку іноді шкіра просто п'є таку косметику)

      Видалити
  5. Great product kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  6. Спасибо за полезный обзор ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  7. Відповіді
    1. Воно класне)) І я певна, що його можна знайти в еко-лавці, а як в центрі відкрили таке море))

      Видалити
  8. А я летом более активно пользуюсь средством для тела.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А в мене влітку навпаки таке буває, що намастила чимось шкіру і наступна думка: "Ааа, хочу все змити! Жарко!"

      Видалити
  9. Вот и я не представляю свой уход без подобных средств зимой)) Тоже обожаю миндаль в косметике))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, взимку шкіра сама вимагає додаткового догляду))

      Видалити
  10. Мне нравятся масла для тела, частенько беру. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я підсіла на них після шоколадного масла від Дермакол))

      Видалити
  11. Миндаль - класс! Украинские производители радуют!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, завжди приємно познайомитись з якісним засобом)

      Видалити
  12. Мигдаль я дуже люблю) Але не в косметиці, там він більше марципановий)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я більше по ванілі, але мигдаль приваблює своїм теплом - принаймні, з ним він в мене асоціюється)

      Видалити
  13. По виду и описанию мне очень нравится!

    ВідповістиВидалити
  14. Sounds like an interesting product, although the scent is a bit too sweet for my liking.
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  15. Great product:)
    Have a nice week!:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  16. Thanks for sharing, I've heard almonds are really nice for stretch marks.

    Walking Freckle
    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yes, they are)) I also use rosemary oil for massage now - it makes stretch marks much less visible, as I ca see, but it takes time and patience too)

      Видалити
  17. Также такое прикупила недавно, но еще не пользовалась. Спасибо за обзор, буду знать что меня ждет)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю, що взимку він тобі точно сподобається))

      Видалити
  18. I like to use body butters and I would try this one.

    ВідповістиВидалити
  19. В мене це масло з ароматом м'яти та лимону) Гарний засіб на холодну пору!

    ВідповістиВидалити
  20. В мене так само - взимку починаю наносити на шкіру більше, а влітку можу забути навіть про це. Зараз дістаю з закромів все, що мала раніше) Треба таке масло купити, я люблю такі аромати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я влітку дуже місти люблю - і зволоження, і аромат приємний)) А взимку так, взимку хочеться на себе намастити-намастити))

      Видалити
  21. Дизайн "репостнули" у Локсітан))) Виглядає чудово, люблю такі масляні штуки для тіла!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Правда, до Локсітан їм далекувато)

      Видалити
  22. Обожнюю засоби з мигдалем) Я вже уявила аромат!

    ВідповістиВидалити
  23. Відповіді
    1. Воно поєднує приємність і бюджетність))

      Видалити
  24. So nice! Have a great weekend.

    ** If you haven't yet - I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BLOGGED: MAC Retro Matte Liquid Lipcolour for January 2016

    ВідповістиВидалити