субота, 26 грудня 2015 р.

Шампунь "Смерека" для жирного волосся / Smereka shampoo for oily hair

З органічними шампунями в мене стосунки різні - буває жах-жах, а буває клас-клас-клас! Ніколи не вгадати, як воно буде! Втім, з новинками від марки "Смерека", котра тішить нас своєю продукцію в мережі "Eva", в мене склалось все гарно. І про це далі.

I've got a different relations with organic shampoos - sometimes it's just awful, sometimes it's epic satisfaction. You never know until you try! But I'm just in love with EVA shops new products  and I can't wait to tell you about "Smereka" TM items.


Як вам може бути відомо, натуральні шампуні часто не дають активної піни через відсутність СЛС, а також вимагають певного періоду "звикання", за котрий волосся має відновити свій природний баланс. Як було сказнао в презентації марки, шампуні "Смерека" не тільки додають волоссю здоров'я та блиску, а й повертають йому природну кислотність за 2-3 тижні використання. Отож, я натхненно експериментувала з усією серією новинок, в яку теж ввійшов бальзам, олійка проти випадіння волосся та олійка для кінчиків.

As you might know, organic shampoos don't usually provide a lot of foam, because they don't include SLS and also they need some time for your hair to get used to it. This way hair can gain back it's acid balance in 2-3 weeks - at least, that's what a description of Smereka shampoo mentioned. Also this product must provide health and gloss. So I was very excited to experiment with this series, which includes not only a shampoo, but also a hair balm, tips oil and oil agains a hair loss.



Шампунь, як і всі засоби "Смерека", привертає увагу розкішним дизайном. От справді - коли я бачу цю баночку з етнічними візерунками, в мене просто руки до неї тягнуться. Вважаю, що виглядає дуже красиво, стильно і добре запам'ятовується. Плюсок - зручна кришечка. Аромат шампуню заслуговує теж найбільших плюсиків, бо він такий медовий і приємний, що я насолоджуюсь ним не менше, ніж моє волосся. По консистенції - нагадує желейку трішки, бо не дуже сильно розтікається в руках. А ще я навіть маю гарну пінку! Дослідивши склад, знайшла там Disodium Laurylsulfosuccinate - це полегшена версія всіх відомим СЛС, котрі відповідають за те, щоб засіб пінився. Втім, мені це подобається, бо я прихильник піни. До того ж цей компонент використовують в дитячій косметиці і в засобах для чутливої шкіри.

The shampoo, as all Smereka items, has a magnificent design. When I see a bottle like this - with a lovely ethnic patterns I can't avoid taking it. I think it's really beautiful, stylish and original. One more plus - convenient lid. The scent gets the best marks, because it's really pleasant and has some honey notes, so I enjoy it not less, that my hair. The shampoo reminds me of a jelly a little bit. And it even has a nice foam! I've explored the ingredients and found there Disodium Laurylsulfosuccinate - that's a light and soft alternative of SLS. I enjoy it, because I enjoy foam too. And this ingredient is popular for children cosmetic or items for sensitive skin.




Найбільше, чого я остерігалась після такого шампуню - що волосся буде важко розчесати. Але ви знаєте, після бальзаму "Смерека" ця проблема була мінімальною. Принаймні, мінімальною, як на шампуні більш-менш натуральні)) До того ж, волосся моє сприйняло засіб чудово - результат був сповнений шикарного об'єму, легкості і такого відчуття "живого" волосся, яке мене дуже потішило. Здається, я навіть три дні проходила після миття голови так, тож тривалісь свіжості теж потішила. Надалі я розповім вам про інші засоби з серії "Смерека", а шампунь сміливо рекомендую)

I was really afraid, it would be hard to brush my hair after using this shampoo. But you know, after it + Smereka hair balm this problem was minimal. At least, minimal, as for natural shampoo. And also my hair loved this item - it was so volumized, light and "alive"! The feeling of freshness was also pretty long, because I washed my hair in 3 days next time. So that's really cool. Soon I will share my impressions on the other Smereka items and this shampoo can be totally recommended for use!


А ви пробували щось від "Смереки"?
Have you tried any "Smereka" products?

Придбати засоби "Смерека" можна у мережі магазинів EVA

52 коментарі:

  1. Мені дуже сподобався шампунь! Класний! Очищає волосся на 5+.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Повністю згодна) Волосся задоволене, отож і я теж)

      Видалити
  2. Цікаво було б спробувати! Саме те що треба для мого жирного волосся)
    Дякую за відгук!

    http://ukrainianbeauty.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, ця серія вийшла дуже вдала. Шкода тільки, що магазинів EVA у Львові нема. Але, можливо, ця мережа і до нас ще добереться)

      Видалити
  3. Классный шампунь, попробовала бы с удовольствием)

    ВідповістиВидалити
  4. I like how the bottle looks like! And I have similar impressions when it comes to eco shampoos, but I prefer them to standard ones.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yes, Smereka designs are so lovely! I adore them)) I try to use different shampoo types to get a best results)

      Видалити
  5. Вот эта серия продуктов отличная) Сама пользуюсь и очень довольна:))

    ВідповістиВидалити
  6. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    ВідповістиВидалити
  7. Недавно была во Львове и пыталась найти "Еву", не удалось :(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А немає( Взагалі, Єви немає у західних областях. Найближча - в Житомирській області. У нас поширені Космо і Watsons.

      Видалити
  8. Дякую за огляд :) бічила ці засоби в нашій Еві, і напервно таки як мінімум куплю на пробу шампунь и бальзам)
    Також кинулося в очі шикарне оформлення )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, вони првиертають увагу)) Цей шампунь + бальзам роблять моєму волоссю дужже приємно, тому я рекомендую їх сміливо. Олійки от ще досліджуватиму довше, бо там проти випадіння волосся - тема складна й довга.

      Видалити
  9. І я шкодую, що в нас нема EVA. Може колись вони дослухаються наших благань))) А шампуньчик чудовий, дякую за знайомство) uliala.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю, що ми ще про них почуємо в наших краях) мереж ж доволі активно розростається.
      Так, тут вся серія вдала і приємна для волосся)

      Видалити
  10. Great products dear kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  11. Девочки хвалят этот шампунь, и твой обзор еще одно подтверждение тому ))

    Натуль, с наступающими тебя праздничками! Пусть в Новом году осуществится все задуманное! ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, шампунь і взагалі ця серія дуже приємна)

      Дякую! Навзаєм)) теплих свят!

      Видалити
  12. очень красивое оформление и название

    ВідповістиВидалити
  13. Не встречала в Еве эту марку (или не замечала). Обязательно присмотрюсь к этой марке.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це новинки) Вони, мабуть, тільки-тільки з'явились.

      Видалити
  14. Склад дійсно чудовий) І оформлення гарне)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, цей шампунь мене дуже втішив. Використовую з задоволенням)

      Видалити
  15. красивые они, согласна!
    поглядываю пока, подберу запасы и непременно куплю, спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дуже тішусь, коли гарний дизайн поєднано з гарною проудкцією всередині)

      Видалити
  16. Видела их в Еве и не взяла, видимо зря.Спасибо что поделилась своим мнением.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені дуже сподобалось)) Сподіваюсь, що тобі теж підійде)

      Видалити
  17. Відповіді
    1. І наповнення гарне) Цей шампунь мене підкорив)

      Видалити
  18. Очень интересные средства! И название бренда классное!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, гарно вони попрацювали з реалізацією цієї ідеї))

      Видалити
  19. Дуже багато чула про цю марку, але сама ще не спробувала нічого. Мені як раз треба замінити шампунь, тому, мабуть, оберу саме цей, мені подобається те, що робить Єва.

    ВідповістиВидалити
  20. Мені що подобається, що виробники "ЯКА" в "Смерека" теж поклали щось в середину шампуню, для жирного волосся це листочок, для інших квіточка, дуже красивий формат. З Новим Роком!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З Новим Роком! Ох, віриш,я роздивилась листочок в баночці тільки після твого коментаря!)))

      Видалити
  21. я тоже сейчас пользуюсь этой маркой - отличные средства!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, мені так подобається, що я дуже шкодую, щоу Львові мережі Єва нема(

      Видалити