вівторок, 1 грудня 2015 р.

Preobrazharium Box у Львові

Пам'ятаєте, я нещодавно розповідала про те, що у Львові планується презентація Преображаріум Box? Ну ось, в суботу я на ній побувала і з радістю розповім вам, як все пройшло. Скажу наперед: було дуже весело!


Отож, Преображаріум Box - це ще один коробочковий сервіс, проте він відрізняється від інших тим, що пропонує не косметику чи інші речі, а послуги. Консультація у стиліста, заняття танцями чи фітнесом та інші цікавинки, а на додаток трохи приємних косметичних дрібниць - і гарний настрій гарантовано. Мене ідея такого боксу здалась доволі перспективною і на презентації я тільки впевнилась в цьому.


Презентація відбувалась в коворкінг спейсі IHub, в дуже позитивний атмосфері інтерактиву) Я трішки пропустила початок і прийшла саме в той момент, коли пані стиліст розповідала про вибір одягу, а потім для кількох охочих влаштувала експрес-визначення кольоротипу та типу фігури. Я особисто трішки скептично ставлюсь до кольоротипів, але все одно завжди цікаво послухати) Визначили, що я - контрастна зима з домішками літа. І з фігурою пісочний годинник. Оце справді було раптово - завжди думала, що я щось інше!



Визначаємо кольоротип та тип фігури

Продовжила презентація чарівна Gvantsa, котра розповідала про хенд-мейд мило, яке, до речі, є у коробочках! А ще вона принесла трохи новинок, тому я перенюхала усі. найбільше сподобалось мило "Ялинка", а ще з ваніллю та геранню. Марка зацікавила, хочу познайомитись ближче) Далі на гостей презентації чекав інтерактив, під час якого ми між собою трохи перезнайомились. А тоді я зазирнула і в коробочку і розповім вам, що у ній цікавого!


А що там таке гарнеееньке?)) Показують представники Преображаріуму, Алла та Софія

Оскільки бокс вийшов перед початком зими, то відповідна атмосфера вже необхідна - всередині блискітки, різдвяна листівка, все для атмосфери. Далі я звернула увагу на перевязані фіолетовою стрічкою "завдання" - це невеликі мотиваційні ідеї, котрі допоможуть вам знайти натхнення чи зробити щось нове й цікаве. А далі власне "найсмачніше" - сертифікати на послуги. Ця коробочка пропонує наступне:
  • Консультація у стиліста-шоппера
  • Заняття з йоги у клубі "Фітнес"
  • Заняття бальними танцями
  • Кава та солоденьке у ресторані Vintage Nouveau 
  • Заняття з Roll Relax у клубі "Ківі-Фітнес"
  • Консультація у стиліста-перкаря в салоні "Лель"
  • День у коворкінгу IHub
  • 30% знижка на білизну  My Essentials by Women's secret
Ось такі цікавинки. Я вже визначила собі, що хочу спробувати найперше! Всі сертифікати діють два місяці - до 31.01.2016, тому можна дозволити собі якраз одну цікаву річ на тиждень, якщо захочеться розтягнути задоволення.

А ще у боксі було вищезгадане мило by Gvantsa - у мене чудовий шматочок з м'ятним ароматом. Міні-бомбочки для ванни Лаванда від KOKO Soins, дуже перспектвиного і приємного бренду. І ось така червоненька штукенція для сну від Woman's Secret. Чи для того, щоби відчути себе Холлі Голайтлі.



А це я з Софією, завдяки якій Преображаріум Box з'явився у Львові =)
Більше про Preobrazharium


P.S. Sorry to my English readers - no translation this time, because  just tell about local beauty-event and local box servise presentation)

56 коментарів:

  1. Absolutely yummy, dear :D You have to try :D

    Ohn amazing event. You're a lucky girl :P

    NEW INSTAPLEASURE POST | November On Insta
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. Very nice event!
    Thanks a lot for your last comment and have a wonderful week ahead : )
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
  3. Відповіді
    1. Да, интересные боксы всегда радость для блоггера)

      Видалити
  4. Я уж слышала об этой коробочке:) Интересный сервис))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, мені дуже сподобалась і презентація, і наповнення коробочки)) так що тепер львів'янки мають, чим себе потішити)

      Видалити
  5. Интересная встреча у вас была!

    ВідповістиВидалити
  6. О, яка чудова подія! Я б залюбки прийшла! І такий сервіс мені подобається, піду знайомитись на їхні сторінки :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, вервіс вельми цікавий та надихаючий))

      Видалити
  7. I want to participate in this event. So much curiosity!

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  8. wonderful post and box, xo babsi
    http://babsi-beauty-gossip.blogspot.co.at/

    ВідповістиВидалити
  9. Amazing and interesting post I must say. Love the clicks. All the pictures are amazing. Keep it up!

    Kanwalikram's Blog

    ВідповістиВидалити
  10. Amazing and very interesting post. All the pictures are fab. Keep up the good work. All the very best. Stay blessed.
    Kanwalikram's Blog

    ВідповістиВидалити
  11. Судя по фотографиям очень интересное событие ♥

    ВідповістиВидалити
  12. You look so beautiful. I love the last photo:)

    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
  13. Це щось новеньке) Дякую, що пояснила) Ніяк не могла зрозуміти, що це за сервіс)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, справді виділяється серед інших боксів, які я знаю))
      завжди рада поділитись цікавинками)

      Видалити
  14. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl

    Waiting for you darling!!

    xxx

    ВідповістиВидалити
  15. Чудовий проект! I дуже класнi фото:)

    irenethayer.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, проект цікавий та мотивуючий))
      Дякую))

      Видалити
  16. Интересный сервис!
    Девушка на фото с коробочкой в руках (Gvantsa?) очень похожа на Анжелику Варум, прям одно лицо)))) может, родственница)) Анжелика ведь тоже львовянка))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так) Те, що треба, щоби почати змінюватись або просто урізноманитнити собі вільні вечори!
      На фото представниця сервісу Преображаріум, Алла Рожкова) Ух.. терба було всі фото гарно підписати... зараз виправлю)

      Видалити
  17. Sounds like you attended to amazing event, dear ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  18. Отличная идея) Надеюсь, и до Харькова дойдет когда-то))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю, що в Харкові точно знайдуться охочі спробувати коробочку))

      Видалити
  19. Відповіді
    1. Так, і мені дуже подобається їхня ідея!

      Видалити
  20. Круто! У нашому місті точно такого проекту не буде. Бо в коробочці буде скидка на купівлю проїздного квитка і білет в музей Пирогова.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я була в музеї Пирогова))
      Але чому ж? Я впевнена, що всюди є заклади, які хотіли б стати партнерами такої програми)

      Видалити
  21. замечательная идея, очень интересный сервис

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, дуже хороший подарунок до свят ще))

      Видалити