середа, 30 грудня 2015 р.

My December in Instagram

Я вирішила зробити ще одну рубрику і ділитись невеличкими відгуками про те, як минув мій місяць через призму Інстаграму.

I've decided to starts one more rubric and share a small reviews on how my month passed with Instagram photos.



Зимовий макіяж / Winter make-up


Так виглядає передчуття свята! That's how a feeling of holiday looks like!

Фото опубликовано Nataly (@rinoa_light_leonhart)

Підсіла на серіал "Аббатство Даунтон". Уявляю себе Мері Кроулі і експериментую з вінтажними зачісками та макіяжем в стилі улюбленої героїні) / I'm very into Downton Abbey TV series now. Imagined myself lady Mary Crawley and made some experiments with vintage hair and make-up in her style)



А тут мені 25. Перше фото з самого ранку. / Here I'm 25. First morning photo.



Фото опубликовано Nataly (@rinoa_light_leonhart)

 В очікуванні святкування / Waiting for party)


Фото опубликовано Nataly (@rinoa_light_leonhart)

Вид з ресторану на оперний / The view from the restaurant - Lviv Opera House.


Фото опубликовано Nataly (@rinoa_light_leonhart)

Трохи новорічності / Some Christmas inspiration


Фото опубликовано Nataly (@rinoa_light_leonhart)

Новорічна пошта / New Year mail


 Таємничий Львів / Secret Lviv


Новеньке і улюблене / New and fav


Ще трохи мене в ретро / Alittle bit of retro me

Фото опубликовано Nataly (@rinoa_light_leonhart)

Хочу назад... в 19хх... / I want back to 19xx...

Фото опубликовано Nataly (@rinoa_light_leonhart)

А от і ПЕРШИЙ сніг! / ANd here we got a FIRST snow!!


А як минув ваш грудень? 
How was your December?

40 коментарів:

  1. Отличная рубрика!))
    Даже не вериться, что декабрь уже почти закончился и скоро Новый год))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Планую зробити її постійною)))
      О так. Грудень завжди минає дуже швидко!

      Видалити
  2. Thanks a lot, my dear :D I wish the same for you <3

    Amazing photos!!! You have an amazing selfies :D

    NEW CITYBREAK POST | Art Exhibition
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже мені сподобався серіал Абатство Даунтон. Дуже гарно зняли і актори чудові!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я в захопленні від цього серіалу! зараз почала 5 сезон вже)) Щоправда, мені більше сподобались перші 3...

      Видалити
  4. Отличные фото и хорошая идея для рубрмки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Отож, буду продовжувати і надалі))

      Видалити
  5. Классные фотки) С наступающим Новым годом)

    ВідповістиВидалити
  6. Beautiful recap dear!!Great pictures!!
    Happy holidays!!
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  7. You look lovely! Happy new year dear! I wish all the best! kisses

    ВідповістиВидалити
  8. Очень крутые фото! С наступающим, Ната!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Натали хорошие фото, Львов прекрасен
    с наступающими!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!) так, Львів чарівний і я дуже рада, що у нас нарешті хоч трошки снігу))
      З наступаючим!

      Видалити
  10. Клас! Треба й собі щось таке зробити, але в мене так багато всього в Інстаграмі. І ще я зрозуміла, що в тебе він такий різноплановий, тут усе є, а в мене тільки косметика переважно) Я фанат))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юхуу)))
      Ну, в мене теж багацько косметики, але я ще селфі багато роблю з макіяжем ну і всякі львівські красивості постити люблю))

      Видалити
  11. замечательный поднимающий настроение пост :)
    отлично выглядишь!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що сподобалось! Буду продовжувати цю рубрику))
      Дякую)

      Видалити