середа, 16 грудня 2015 р.

Лак нігтів Mavala 21 Anchorage nail polish

Памятаєте, я показувала вам недавно свій цілковитий провал зі сріблястим лаком з BornPrettyStore ? Так от сьогодні в мене щось близьке по відтінку і набагато менш проблемне, тому я дуже рада. Зустрічаємо лак Мавала 21 Anchorage.

Remember I've shown you my total fail with silver BornPrettyStore nail polish? Well, now I've got something similar, but much less problematic, so I'm deeply satisfied. Meet Mavala 21 Anchorage nail polish.



А ви знали, що Анкоридж - найбільше місто на Алясці? Я - ні. Але з цим лаком дізналась) Попри цікаву незву тут у нас в наяності стандартний вузький пензлик, трохи більш рідка консистенція, ніж в попередніх кремів, а проте дуже приємне нанесення. В баночці Анкоридж трохи відсвітлює зеленим і стійко асоціюється в мене з ранковим повітрям взимку.

Did you knew, that Anchorage is the first largest city of Alaska? Me not. But I've found it out with this polish. Along with an interesting title here we've got a usual narrow brush, a little more liquid consistence than the other cream polishes, yet a very accurate a nice application. In a bottlew Anchorage looks slightly green and I associate it with a winter air.



Я наношу його в два-три шари — два залишають трохи делікатної напівпрозорості, три — більше насиченості. На нігтях перший погляд цей лак здається просто срібним, але насправді в ньому багато всього іншого. Це зима, іній, лід. Це холод і зимове море. Це делікатне світіння короткого, холодного дня десь на півночі, наповнене іскрами. Мм, романтика... загалом же, він бездоганний для зими) Підсихає, як на мене, трохи повільніше, ніж інші відтінки, які я показувала нещодавно, а от носиться дуже достойно.

I apply it in 2-3 layers. Two layers a little bit transparent effect and three are more intense. On the nails this shade looks silver at first, but I can see there much more. It's winter, frost, ice. It's cold and winter sea. it's a delicate glow of a short, frosty day somewhere north, filled with a sparkles. Mm, the romance!.. Overall, I find this polish a perfect choice for winter time. it dries a slightly longer, that the other Mavala polishes you could see on my blog lately, but it's very nice and longlasting =)




А як вам такий зимовий манікюр?
What do you think about such a winter manicure?


Лак для нагтів Mavala 21 Anchorage надано для незалежного тестування компанією Amarylis
 Більше про продукцію Mavala
Цей та інші лаки Mavala можна купити на Letu.ua або у магазинах Брокард


60 коментарів:

  1. Я тоже всегда три слоя наношу. мне кажется так лак даже дольше держится)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, есть такое)) Хотя я предпочитаю лаки, которые уже в 2 слоя выглядят достойно и стойкие) Хотя топ в любом случае продлевает маникюру жизнь)

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Таак, мені його срібне сяйво так подобається))

      Видалити
  3. I dodn't know about Anchorage and your Winter manicure is very pretty.
    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
  4. wow great color:) I have to buy the same!:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  5. Hello from Spain: I like silver metallic. Fabulous. keep in touch

    ВідповістиВидалити
  6. Wow!

    I like the colour!

    Have a nice day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  7. Essa cor é tudo de bom unhas maravilhosas amei
    Vídeo Novo: https://www.youtube.com/watch?v=0r34Wc33xns
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br

    ВідповістиВидалити
  8. Очень удачный оттеночек ♥♥♥ надо будет купить

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж сподобався)) Люблю такі сріблисті!

      Видалити
  9. I love this a lot!


    ** If you haven't yet, I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: Pink Sugar Sweet Cheeks HD Cheek Color In Concrete Jungle Review and Swatch

    ВідповістиВидалити
  10. Такой эффект хромирования я очень люблю! Спасибо за обзор и фото!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, он очень инетресно выглядит в сочетании со снегом и праздниками)

      Видалити
  11. Ого! Який крутий лак! Дуже сподобався ефект фольги!

    ВідповістиВидалити
  12. Відповіді
    1. Так, мені б ще снігу до нього - і було б чудово!

      Видалити
  13. Хочууууу такий манікюр!!!! Я б не сказала, що з БорнПріттіСтор був провал, просто там лак був не дуже зручний у нанесенні. А Мавала - це ж пісня! Я люблю їхні "географічні" назви, це так... не знаю, атмосферно чи що) Дуже класно вийшло!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, китайський металлік - такий китайський XD А лаки Мавала справді круті)) Я люблю географічні назви! Ще знаю, що в Uslu Airlines всі лаки носять назву аеропортів) Як на мене, то це куди цікавіше за стандартні квітково-рослинні асоціації))

      Видалити
  14. Hi darling, how are you today? I love this, another great post.
    Thank you for sharing this with us.
    Check out my new post if you're interested:
    http://its-dominica.blogspot.co.uk/
    Merry Christmas & Happy New Year!

    ВідповістиВидалити
  15. Мне нравятся такие оттенки, но обычно они очень капризны_)) Симпатичный лак!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цей вередливістю не відзначився, тому я дуже ним вдоволена))

      Видалити
  16. very nice :)
    my blog: http://locastrica.blogspot.com/ :)

    ВідповістиВидалити
  17. какой льдистый красавец! на твоих ноготках смотрится особенно здорово!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Мені він дуже сподобався)) Хоча я все ж більше прихильник стандартних кремів чи желе)

      Видалити
  18. What a super cool metallic color!
    Thanks a lot for your last comment : )
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
  19. Невероятно красивый оттенок) как раз для зимы.

    ВідповістиВидалити
  20. Цвет такой прикольный, металлик на НГ смотреться будет празднично, на мой взгляд=)) Хотя - можно и на каждый день=)))

    arcticraspberry.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, и мне этот вариант для праздников нравится))

      Видалити
  21. очень интересный) И без дизайна смотрится очень здорово!

    ВідповістиВидалити