середа, 2 грудня 2015 р.

Шампунь L'Oreal Elseve Розкіш 6 олій / L'Oréal Paris Elseve Extraordinary Oil shampoo

Шампуні L'Oreal Elseve я перепробувала майже всі. Як і маски та бальзами. Тому коли побачила на поличках магазинів новинку Розкіш 6 олій в чудових медових барвах, то одразу ж захотіла випробувати і її. Стосунки з шампунями цього бренду в мене різні складались: деякі засоби моє волосся любило, деякі були такі собі, рядові. А як вийшло з новинкою? Запрошую почитати далі!

I've tried almost all L'oreal Elseve shampoos. Along with their hair masks and balms. So when I saw an Extraordinary Oil series in the store, I've immediately decided to give it a try. I've had a different impressions on using Elseve products: some of them my hair really loved, some of them were just ok. How this new items works? Find out more!


Отож, цей шампунь обіцяє гарне живлення для волосся і містить олію лотосу, квітки тіаре, троянди, ромашки, льону та соняшника. Дизайн весь такий медово-напівпрозорий, наче теж має на меті підкреслити, скільки в шампуні олійок. Мені така кольорова гама дуже подобається. А тут її ще доповнює чарівний аромат самого шампуню -  теплий, трохи медовий також, дуже гарний до зими. Прозорий і ароматний шампунь, який гарно піниться - це мій улюблений формат і тут все це об'єднано в одній баночці.

So, this shampoo promises a nice nourishing effect for your hair and also it includes oils of lotus, tiara flower, chamomile, flax and sunflower. The design is such a honey and translucent, as if it has to underline all these oils among the ingredients too) I like such colors in cosmetic design very much. And also it has a stunning scent - warm, a little bit honey and Eastern, very nice for winter. Transparent and aromatic shampoo with a nice foam - it's my fav type and this bottle is just like that.




Проте найбільше я вподобала його ефекти. Волосся отримує вельми тривалу свіжість та легкість, не пересушується і візуально виглядає гарно. Знаєте, оце відчуття, коли ти висушив волосся, зиркнув в дзеркало і розумієш, що все гарненько і все тобі подобається. Хочу відзначити гладкість та ніжність також. А от з розчісуванням ситуація могла б бути і краща - все ж руки тягнуться ще по якийсь спрей, який би полегшив цей процес. Але загалом, у шампуню багато позитивних якостей, включно з ціною, тому варто придивитись до новинки!

But most of all I enjoyed it's effects. My hair gets a longlasting freshness and lightness, it's not too dry and visually looks perfect. You know, that feeling, when you dry your hair, look in the mirror and understand, that everyhting looks nice and you enjoy it all. I'd like to mention smoothening and softening effects too. But brushing could be better - I still want to use some spray to make it easier. Overall, this shampoo has a lot of positive sides, including it's price, so you should give it a try!)





А ви пробували щось з цієї серії?
Have you tried something from this series


Шампунь L'Oreal Elseve Розкіш 6 олій є в асортименті магазину Parfumeria.ua

40 коментарів:

  1. Я поки придивляюся, колір дійсно манить:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Меін цей шампунь сподобався найбільше з серії, мабуть)

      Видалити
  2. Я еще не знакома с шампунями марки. :)

    ВідповістиВидалити
  3. А я только один пока тестировала шампунь этой марки - видимо не мое...
    спасибо за обзор ♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені вони підходять) Ось цей взагалі дуже сподобався) Хоча, наприклад, з серії для об'єму якийсь ніякий. А от з серії проти посічених кінчиків сиворотка дуже гарна.

      Видалити
  4. Мне шампуни марки подходят, но конкретно этот пока не пробовала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я на нього спокусилась саме тому, що інші були теж непогані))

      Видалити
  5. Я сейчас купила с силой аргенина. Вроде не плохой. А вообще мне розовый давно нравится, хочу еще фибрологию попробовать)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аргінін мені теж сподобався) Я от фібрологія якось не дала жодного результату, на який я очікувала( Рожевий ще не пробувала - але доберусь до нього!

      Видалити
  6. У мене такий був. Не поганий шампунь, приємний у використанні.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А пробувала ще бальзам чи маску? Бо я думаю, чи не взяти собі для експериментів разом з ним)

      Видалити
  7. Відповіді
    1. Таак, олійки - це те, що моє волосся дуже любить))

      Видалити
  8. Я пробовала, мне понравился очень!

    ВідповістиВидалити
  9. Ничего не пробовала, по спасибо что рассказала

    ВідповістиВидалити
  10. Когда-то я очень долго пользовалась шампунями Elsev, очень нравились))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж певний період їх використовувала дуже актвино) Ще до того мала період Гарньє, але мені їхні шампуні категорично не подобаються зараз(

      Видалити
  11. Nice post :)
    I'm following you and I invite on my blog.

    ВідповістиВидалити
  12. nice review. my hair didn't respond well on this product but as any products there is no change of fitting everyone.

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yes, some items can be very popular, but not suitable for your hair and that's ok))
      Thank you, dear!)) Gladly!

      Видалити
  13. Раньше брала Эльсев, но что-то забыла о них, надо будет подружиться с маркой вновь=)))

    arcticraspberry.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У них довольно приятная продукция) мне не все подошло, но в целом впечатления на высоте

      Видалити
  14. О, дякую за обзор - як раз давно вже задивляюсь на той шампунь, тепер точно знаю, що варто спробувати!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені він наразі сподобався найбільше з цсіх Ельсев баночок)

      Видалити
  15. Взагалі не пробувала цих шампуней. Якось вони пройшли повз... Може, тому що я не люблю Л,Ореаль, не знаю. Якби вони не тестували косметику на тваринах, вже купила б)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я їх люблю серед бюджетних варіантів) Хоча, звичайно, про тестування на тваринах - це забирає них очки в моїх очах.

      Видалити
  16. А мені не підійшла шампуні цієї марки(( Я старанно купувала різні серії і щось ніяк(
    Дякую за відгук, рада що ти з маркою товаришуєш)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, мені так шкода, ще немає засобу, який міг би сім підходити) Тобто - от я напишу, що він гарний і всім, хто його спробує, він теж підійде - це було би круто) Хоча, на жаль, утопія нереальна(

      Видалити
  17. Не очень идут у меня Elseve, сколько не пробовала - не мой продукт..

    www.whatpollylikes.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я люблю їх серед бюдежтних засобів) методом проб визначила, що моє волосся все ж їх любить більше за Гарньє, нівею чи пантін...

      Видалити
  18. Hehe, you know me and L'Oreal is a no no, bu I'm happy it works for you:)

    ВідповістиВидалити