субота, 19 грудня 2015 р.

Міні-бомбочки для ванни KOKO Soins Лаванда / Mini bath bombs KOKO Soins Lavender

Ох, ця лаванда, ох ці манливі аромати... Влаштувала собі вечір релаксу і відправила у ванну Міні-бомбочки KOKO Soins Лаванда з коробочки Преображаріум. Враження отримала суперечливі - читайте далі!

Oh, lavender, oh these magnificent scent... I've made myself a relax evening and tried Mini bath bombs KOKO Soins Lavender from Preobrazharium Box. I've had a double impressions - read more!


Отож, ці бомбочки у нас у формі двох милих сердечок з сушеною лавандою - пахнуть вони ви вже здогадались чим) А ще цей аромат в мене асоціюється з воском. У складі є морська вода - безумовний плюс, а також трохи ефірних олій. Те, що треба для релаксу! І для поціновувачів натуральної косметики))

So these bombs have got a heart shape with a dry lavender - you can guess, how do they smeel) Also this aroma reminds me of wax. There's sea water among the ingredients, which is a very nice thing indeed, and also some essential oils. That's what we need to relax! And it's very nice for natural cosmetic fans)



Втім, у застосуванні ці бомбочки мені видались трохи менш цікавими, ніж я думала. Я закинула їх у воду, проте стандартної реакції з шипучим розчиненням не було - а на те вони й бомбочки, хіба ні? Сердечка просто поволі розм'якали і врешті вода у ванній була заповнена чимось схожим на мильний розчин з маленькими білими пластівцями і сухоцвітом. До речі, сухоцвіту небагато - і це чудово)

Yet these bombs were less interesting in use, that I expected. I've put them down into the water, but there was no usual bath bombs reaction - like nothing at all. Aren't they bath bombs? These hearts just melted  and water looked all filled with a small white particles, like soap. And lavender. Well, the nice thing is, that there was not too much of lavender))


Проте мушу зізнатись: я переважно використовую бомбочки для приємного аромату у ванній. А з цими в мене не було очікуваної лаванди. Я плескалась в воді, котра нагадувала мильну, в ній плавав сухоцвіт лаванди - а аромату майже не було(( Я, звичайно, тішилась наявністю морської води для моєї шкіри, але думаю, що розчинена у ванній вона теж не дуже мала вплив. Загалом, бомбочки не викликали бажання повторити і я просто засипала собі у ванну сіль з лавандою - і тоді вже отримувала задоволення)

But I must confess - I usually use bombs for a pleasant scent. Yet I've got no lavender aroma with these. I was just sitting in a water, which reminded dirty with soap and lavender - but there was almost no scent(( I was pleased with sea water - but 'm not sure it have had any impact, melted in the whole amount of water in my bath. So, I was not impressed and just poured my fav lavender bath salt - and finally I've ot my pleasure)


А які бомбочки для ванни любите ви?
What bath bombs do you like?

P.S. З Миколаєм вас! А що ви отримали під подушку?))

38 коментарів:

  1. Неочікуванно що вони просто розм"якли...
    Чесно кажучи, я не дуже люблю плавати в ванній, коли там є ще й сухоцвіт) Нехай краще все розчиняється))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, мене це теж трохи здивувало. А сухоцвіт я люблю, але в невеликій кількості - не хочеться плавати у ванні з трави))

      Видалити
  2. Жаль, що не принесли задоволення. Я обожнюю аромат лаванди.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж лаванду люблю) Але я її просто не відчувала після розчинення(

      Видалити
  3. Возможно, не было ожидаемого эффекта, потому что состав полностью натурален. Сильные ароматы и спецэффекты достигаются, как мне кажется, всякими "химическими соединениями", а от этого очень сильно страдает натуральность продукта))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На мене надто сильно вплинули бомбоски Лаш, які теж натуральні, тому тепер очікування завищені XD

      Видалити
  4. uau! those look awesome! I love soap and those must smell really good :)

    ВідповістиВидалити
  5. I have a shower at home, so no bath bombs for me, but I suppose they smell great :)

    ВідповістиВидалити
  6. Согласна с Оксаной) Органика часто не даёт тех визуальных эффектов, что химия, но зато более полезна для кожи:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ні, я це розумію)) Просто я, мабуть, трохи розбещена бомбочками Лаш XD

      Видалити
  7. what a lovely post my dear
    amazing item review
    lovely :)

    with love your AMELY ROSE

    ВідповістиВидалити
  8. Навіть жаль такі гарненькі бомбочки використовувати))

    ВідповістиВидалити
  9. Я обожаю бомбочки для ванны, с ними процесс купания намного приятнее.

    ВідповістиВидалити
  10. Я люблю сіль за лавандою від AlpStories, а от бомбочки використовую тільки від Lush, інших гарних бомб поки не знайшла.
    А щодо Миколая, то цього року я сама Миколай)) Дитині усю ніч ховала подарунки - і під подушку, і просто по дому) Так що до мене він прийшов вже ввечері))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я теж цю сіль люблю))
      А власне після бомбочок Лаш мене важко здивувати чимось)
      А я ховала подарунки у ванній!

      Видалити
  11. Очень красиво смотрятся ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  12. It looks so cool. I'd use bath bombs but I just have a shower:/

    ВідповістиВидалити