понеділок, 21 грудня 2015 р.

Наклейки для нігтів Kiss Stick-on Strips Foretelling Dream

Як часто ви експериментуєте з манікюром? Я трохи пробувала, проте зрозуміла, що мій фаворит - це просто крем чи желе і гарний вишневий колір)) А втім, сьогодні я розповім вам про легкий варіант зробити манікюр святковим та цікавим без лаку, а з... наклейками! У огляді - наклейки для нігтів Kiss Stick-on Strips Foretelling Dream.

How often do you experiment with your manicure? I've tried something, but finally I understood, that usual cream or jelly polish of cherry shade is my absolute fav. Yet today I' telling you about an easy way to make your manicure holiday and interesting with no polish, but with... stickers! Kiss Stick-on Strips Foretelling Dream in my review!



Отож, в сеті ми маємо 18 наклейок різних розмірів: тут є і більші, і менші. Всі вони підійдуть для дууже довгих нігтів, тому панянкам з видатним манікюром можна не боятись, що найклейка буде закороткою. Для моїх нігтів у цьому наборі надто багато широких наліпок - я б воліла, щоб хоч кілька були ще вужчими. Втім, широкі можна підрізати, як і надто довгі. За наявності 18 наклейок можна зробити повний манікюр, а інші 8 залишити для акцентів у поєднанні з якимось лаком.

So we've got 18 different size stickers in this set: some are bigger, some are smaller. They all are suitable for a veeery long nailsю So ladies with such a manicure shouldn't worry about the lenght. There are too many wide stickers as for my nails. I'd love to have more narrow items. But the wide ones can be shapes, as the long ones. So it's ok) With 18 stickers you can do a full manicure and then use other 8 for accents for the next time.


Я трохи боялась, що в мене не вийде порозумітись з найклейками, що їх буде важко розташувати на нігті і припасувати. І знаєте, що? Я помилялась. Наклейки дуже зручні - просто прикладаю їх до нігтя, пригладжую, щоби зафіксувати, а тоді загинаю залишок і підпилюю його. І все! А на нігтях краса-краса) Спочатку я трохи скептично ставилась до цього типу прикрашання нігтів, але варто було спробувати, як оцінила дуже-дуже. Щодо стійкості такого манікюру, то я ходила з ним три дні - за цей час лише одна наклейка почала задиратись, інші не підводили. На упаковці вказано, що носити можна 10 днів, але я не пробувала) Чи спробую я такий манікюр ще при нагоді? Так, звичайно!

I was a bit afraid I could spoil the stickers, but I was wrong. They are very easy and comfortable in use. You just take them off the set, put them on your nail and fix. Then you should shape the sticker - I do it with a file. And that's all! You're done) And nails look pretty! I was a bit skeptic about such decorations until I tried them. And now I just love this idea) As for longevity, I was wearing this manicure for 3 days - during this time of the stickers was a bit sticking off my nail, but others were just perfect. The envelope says you can wear them for 10 days - but I don't wear any polishesor decorations that long) Will I ever try such items again, if I'll have a chance? Yes, certainly!




А ви використовувати такі наклейки?
Have you tried such stickers?

Наклейки для нігтів Kiss Stick-on Strips Foretelling Dream надано для незалежного огляду Amarylis.
Засіб можна придбати в магазинах Brocard, Космо, Watsons, makeup.uaparfums.uavivashop.com.ua


62 коментарі:

  1. Люблю подобные наклейки-патчи, но такие еще не пробовала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене це перший експеримент) Вважаю вдалим!

      Видалити
  2. Unhas maravilhosas amei as peliculas arrasou,
    uma semana abençoada para você e familia FELIZ NALTAL.
    Novo vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=0r34Wc33xns
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br

    ВідповістиВидалити
  3. Як гарно вийшло! Я сама б ніколи не купила наліпки, бо не розумію навіть, що з ними робити? От те, що задовге, можна просто обрізати, а те, що дуже широке і лягає на шкіру біля нігтів - от з ним що робити? Акуратно обрізати ще до приклеювання я не зможу, то не з моїми руками)) А потім, коли це вже на пальцях, я не знаю, як це підрізати) Я думаю, що ця ідея для дууууже акуратних людей, і це не я)) Але тепер спробувати хочеться)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))
      Чесно кажучи, в мене теж були сумніви щодо зручності припасовування такиж наклейок, але зверху обрізати на запиляти їх виявилось дуже просто, а внизу я просто клеїла їх так, щоб не теба було нічого обрізати, а трошки видиму лунку нігтя замальовувала гліттером)) Насправді думаю, що їх варто обрізати спеціальними манікюрними інструментами, але в мене їх не особливо багато, тому я зробила таким чином) Але наклейки виявились вельми зручні!

      Видалити
  4. нарядные наклейки, на новый год актуально)

    ВідповістиВидалити
  5. Очень классно получилось:) Но я не уверена что смогу из наклеить, у меня порой даже ровно накрасить ногти не выходит:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я мала певні сумніви щодо зручності, але наклейки виявились доволі простими в укладанні на нігті - а це мій перший досвід такого манікюру)

      Видалити
  6. Great dear!!!:-)
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  7. Oh the effect is really pretty darling
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  8. Наталочка, мне показалось, что ты их не той стороной наклеила. Они ж вроде у основания должны быть закругленными, а на кончиках прямыми. А у тебя наоборот, из-за этого смотрятся кат-то странно ))

    Я так и не смогла носить подобный твердый лак на ногтях, в блоге скоро о нем расскажу ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Справді? О боги, якщо це так, тоді я - майстер комедії і фейлів))) Справа в тому, що я не ношу квадратні нігті, тому на автоматі побачивши скруглені частину вирішила, що це повинен бути верх! Оххх... ну все, тепер я повинна спролбувати зробити цей манікюр, перевернувши наклейки!

      О, це не втердий манікюр) Його я не пробувала взагалі, тому з задоволенням почитаю!

      Видалити
  9. Very cool this nail art:) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  10. Oh wow!

    Your nails looks amazing!

    I wish you a merry Christmas!

    xoxo Jacqueline
    My Blog hokis1981

    ВідповістиВидалити
  11. These stickers look really effective, great idea for manicure ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. Очень прикольные наклейки, быстрый вариант маникюра, когда очень торопишься, да и выглядит эффектно))

    ВідповістиВидалити
  13. Очень красиво смотрится!!!! ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  14. Классно и очень празднично!

    ВідповістиВидалити
  15. Дуже круто вийшло! Мені сподобався твій манікюр!
    Чудове поєднання!

    ВідповістиВидалити
  16. ноготки как елочные игрушки :)

    ВідповістиВидалити
  17. Aww! So sparkly:)) I used to use stickers and such but now I don't really have any.

    ВідповістиВидалити