вівторок, 22 грудня 2015 р.

Маска-плівка Freeman Огірок / Freeman Cucumber peel-off mask

Маски - це тема, яку я досліджую дуже ретельно та активно завдяки тому, що шкіра моя схильна до жирності, проблем і взагалі любить додатковий догляд. Нещодавно я спробувала маска в саше від марки Freeman і зараз з задоволенням продовжую знайомство. Цього разу у огляді - маска-плівка Freeman Огірок.

Face masks is the topic I always explore with a great attention, because my skin is combi to oily, problematic and it loves an additional care. Recently I've tried sachete masks Freeman and now I continue my experiments with them. This time in my review - Freeman Cucumber peel-off mask.


Глиняна маска з лимоном та м'ятою від цієї марки мені дуже сподобалась, тому я вирішила спробувати і плівкову. Тим більше, вона призначена саме для комбінованої шкіри. Опис обіцяє освітлення та освіження шкіри, звуження пор і багато всяких позитивів. Я, звичайно, розумію, що маска - не чарівна паличка, але ці обіцянки на упаковці іноді так надихають)) До речі, у нас в магазинах я бачила ці маски лише в саше, а на Parfumeria.ua їх можна також придбати в тубах 150 мл.

I really loved lemon & mint clay mask from this brand, so I've decided to give a try to a film mask too. Even more - it's suited for combination skin. The description promises us a lightening and refreshing, redusing pores and a lot more positive things. Of course, I get, that face mask is not a magical wand, but sometimes these all descriptions are so inspiring) Btw, I've seen these masks in our shops in sachetes, but on parfumeria.ua you can buy them in a 150 ml tubes also.


Як і у випадку з глиняною, в саше дуже багато маски. Вона пахне огірком. Трохи хімічним, проте таки огірком. Аромат я відчуваю весь час, поки засіб на шкірі, але він легкий. Маска прозора, приємна, легко наноситься. Через те, що її так багато, то вона норовить трохи стікати вниз в процесі підсихання, тому за цим треба слідкувати. А ще вона дає ефект охолодження. Я тримаю її на шкірі зазвичай хвилин 15-20, поки плівку не можна спокійно зняти.

As in case of a clay mask, this one also has got a lot of product in one sachete. It smells cucumber, Chemical, but cucumber. I feel this scent all the time it's on my skin, but it's not too intense for me. The mask is transparent, pleasant, easy to apply. As it's so much of it in sachete, it can try to flow down a little bit on your face, so keep an eye on it. And also mask provides a cooling effect. I keep it on for 15-20 minutes, until it takes off well.


Як результат - шкіра справді освіжена і, як на мене, втома стирається доволі помітно. Гарна маска для того, щоби забрати сліди довгого святкування напередодні. Також мені подобається ефект розгладження шкіри - він завжди робить вигляд кращим. Не скажу, що маска мала великий вплив на мої пори, але загалом її ефект мені сподобався і я буду купувати її ще при нагоді.

As the result - skin is really well refreshed and, as for me, the fatigue erases completely. So that's a nice mask to get rid of a signs of a long celebration before)) Also I love the smoothening effect - it always make a look much better. I can't say I've got any big impact on my pores, but overall the mask is very nice and I'm surely going to buy it again.


А які плівкові маски вам подобаються?
What film masks do you like?


Маски Freeman є у продажу в магазині Parfumeria.ua

52 коментарі:

  1. Все их никак не попробую, спасибо за отзыв.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ця мені сподобалась навіть більше за глиняну!))

      Видалити
  2. З цією маркою ще не знайома, але обожнюю засоби для обличчя з огірочком)

    ВідповістиВидалити
  3. Я редко пользуюсь маскам, мне лень)) Но надо бы прикупить парочку, хочется выглядеть на праздники по особенному хорошо:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я їх дуже люблю)) Перед святами - то взагалі))

      Видалити
  4. По описанию очень приятная масочка. Я еще не пробовала маски этой марки

    ВідповістиВидалити
  5. Надо будет и мне эту потестировать ♥

    ВідповістиВидалити
  6. З усіх масок Freeman оця - дійсно найкраща! Після неї шкіра виглядає такою заспокоєною, відпочившою. А от решта їх масок мене не вразили, вони або не діяли взагалі, або були занадто агресивні для моєї шкіри.

    http://felicoblog.wordpress.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. овністю згодна, ця маска дає чудовий ефект! Я ще оцінила лимонну, а інші не пробувала, але планую познайомитись.

      Видалити
  7. Когда-то, миллион лет назад, я пробовала пленочную маску от чистой линии. Мне понравилось. Но в основном потому, что было забавно отдирать от лица куски застывшей пленки) А вообще предпочитаю слегка ( и не слегка тоже) скрабирующие маски, глиняные. Пока моими фаворитами остается LUSH.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З плівкових масок мій фаворит - Гуам. В них дуже хороша гліколева маска-плівка і віддирати її легко)) Проте треба бути обережним з сонцем потім.
      А з глиняних я теж Лаш люблю, а попри те активно пробую різні масочки, бо мені подобаються експерименти з ними. Ще Мізон з вулканічним попелом сподобалась.

      Видалити
  8. Я еще не пробовала такие маски, у меня одна имеется. :)

    ВідповістиВидалити
  9. У мене є схожа маска від Фрімен, але з гранатом! Дуже подобається, особливо процес здирання плівки)))

    Welcome to my blog - http://bezdushna.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Гранатову ще не пробувала, але думаю. що і до неї доберусь) В Космо їх доволі гарний вибір!

      Видалити
  10. Плівкові не використовую! Але масочки і пілінг цього бренду дуже сподобався! Дуже дієві! ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я час від часу тільки) більше по глиняних) А скраб хочу спробувати!

      Видалити
  11. Я обожаю пленочные маски, только не очень люблю огуречный аромат в косметике))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж не дуже по огірках) Але іноді він кращий за щось хімозне)

      Видалити
  12. Good to hear that this mask refreshed your skin :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  13. Я такую масочку не пробовала, но буду иметь ее в виду ))

    ВідповістиВидалити
  14. Produtos maravilhosos amei, FELIZ NALTAL PARA VOCÊ E FAMÍLIA.
    Novo vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=44dbnHrYIP4
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    ВідповістиВидалити
  15. Так багато чую про ці маски останнім часом! В мене теж така сама шкіра, тому мені це точно підійде, мабуть!

    ВідповістиВидалити
  16. Класна маска! Потрібно спробувати)

    ВідповістиВидалити
  17. Great mask! I like to make one with fresh cucumbers too:)

    ВідповістиВидалити